Heupklachten met uitstraling

Deel je ervaringen of stel vragen.
Miranda29

Ongelezen bericht 25 jan 2023 22:21

Hoi lieve mensen

Iemand hier die ook heupklachten ervaart aan 1 zijde wat doorstraalt naar de voet? Ook last van de si gewricht ook rechts.
Op internet lees ik de gekste dingen.

Dokter heeft me toen gezegd dat ik trochantor pijn syndroom heb.. alleen loop ik er nu al bijna een jaar mee..

Is dit ook passend? :(
Sasa178

Ongelezen bericht 25 jan 2023 22:31

Hoi hoi, ik heb ook heupklachten, ook aan de rechterzijde.
M.n. bij vermoeidheid en straalt ook uit naar mijn been.

Bijvoorbeeld lang aan aanrecht staan om veel groentes te snijden dat doe ik niet meer, doe zittend alles snijden om vervolgens te koken.

Er zijn foto's van gemaakt, er was niets op te zien...niet eerder in verband gebracht met Siliconen maar tegenwoordig twijfel ik aan alles.

Bij mij in ieder geval een reden om ze te laten verwijderen, hopelijk binnen รฉรฉn maand.

Groetjes,

Sasa
Miranda29

Ongelezen bericht 25 jan 2023 22:35

Hoi sasa

Bedankt voor je reactie

Begint het bij jou dan ook vanaf je rechterschouder? Ribben etc.
Is het bij jou ok allemaal rechts..?
Echt vervelend

Ja wat me heup betreft dokter zei trochantor pijn syndroom, alleen ik begin het nu ook te voelen in me voet..
Ook met auto rijden te lang zitten voel ik ook in me rechterbil. Zo een naar gevoel

Xxx
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 jan 2023 09:39

Miranda29 schreef: โ†‘
25 jan 2023 22:35
Hoi sasa

Bedankt voor je reactie

Begint het bij jou dan ook vanaf je rechterschouder? Ribben etc.
Is het bij jou ok allemaal rechts..?
Echt vervelend

Ja wat me heup betreft dokter zei trochantor pijn syndroom, alleen ik begin het nu ook te voelen in me voet..
Ook met auto rijden te lang zitten voel ik ook in me rechterbil. Zo een naar gevoel

Xxx
Helaas zorgen implantaten ervoor dat bestaande klachten of ziekten verergeren. Daarnaast komt door implantaten de genetische aanleg voor het ontwikkelen van een bepaalde aandoening eerder tot uiting. Voor het ontwikkelen van aandoeningen spelen altijd meerdere factoren een rol.

Ik heb soortgelijke klachten en herken de pijn bij lang rijden. Wat je kunt proberen is wat vaker te stoppen en even de auto uit te stappen. Ook even rusten ivm vermoeidheid. Denk aan jezelf en je medeweggebruikers, want een ongeluk zit in een klein hoekje.

Ben jij wel eens getest op hypermobiliteit? Ik merk dat vele vrouwen klachten hebben die hierop wijzen. Ik kreeg deze diagnose als tiener en had toen al problemen. Bij mij is het genetisch, ook mijn moeder en broer hebben dit hoewel in mindere mate. Door de implantaten was het einde kompleet zoek bij mij....

Gelukkig zit je in het traject voor verwijdering. Houd vol!๐Ÿ™

Kusss Luna๐Ÿ˜˜๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž๐Ÿ’ž
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 jan 2023 09:54

Sasa178 schreef: โ†‘
25 jan 2023 22:31
Hoi hoi, ik heb ook heupklachten, ook aan de rechterzijde.
M.n. bij vermoeidheid en straalt ook uit naar mijn been.

Bijvoorbeeld lang aan aanrecht staan om veel groentes te snijden dat doe ik niet meer, doe zittend alles snijden om vervolgens te koken.

Er zijn foto's van gemaakt, er was niets op te zien...niet eerder in verband gebracht met Siliconen maar tegenwoordig twijfel ik aan alles.

Bij mij in ieder geval een reden om ze te laten verwijderen, hopelijk binnen รฉรฉn maand.

Groetjes,

Sasa
Herkenbaar... En ik had dit al vรณรณr de implantaten...
En groenten snijden is voor mij niet te doen. Ivm hand en polsklachten. Ik gebruik een keukenmachine.

Ben jij onderzocht op hypermobiliteit?

Uit onderzoek van prof. Cohen Tervaert komt overigens naar voren dat er bij vele vrouwen hiervan sprake is. En ik herken het in jullie symptoom beschrijvingen.
Hallo1234

Ongelezen bericht 26 jan 2023 10:23

JA!
Ontzettend herkenbaar. Gisteren nog pijnstilling voor geslikt. Mijn rechterheup. Kan soms echt moeilijk lopen.
En mijn linker schouder, elleboog en hand ๐Ÿ˜”
Miranda29

Ongelezen bericht 26 jan 2023 12:47

Hoi hoi

Ik dacht dat ik de enige was, de pijn in me heup vind ik ook echt verschrikkelijk.
Wat doen jullie tegen de heuppijn?? Bij mij helpt alleen shockwave therapie verder niets.
Ik ken de site nog niet erg goed dus ik doe het zo..

Ja bijna hoor ik of ik vergoeding krijg. Vind het trouwens ook niet zo spannend meer ik word er meer gek van.., ik bereid me mentaal al voor.. en als ik het vergoed krijg is het nog opzoek naar een goeie chirurg

Xx
Hallo1234

Ongelezen bericht 26 jan 2023 12:55

Ik doe er niks aan behalve pijnstilling slikken. Ik heb gelukkig een operatie datum gepland nu dus nog even doorbijten ๐Ÿซฅ

Ik word geopereerd door Frank Niessen. Ontzettend fijne en vriendelijke man !
Miranda29

Ongelezen bericht 26 jan 2023 13:17

Hoi hallo

En hoelang heb je de siliconen gehad als ik vragen mag??
Heb je dan ok meerdere klachten..

Wat fijn van je operatie datum xx.
Ik zit er ook aan te denken om naar dr niessen te gaan.

Xxx
Hallo1234

Ongelezen bericht 26 jan 2023 14:12

26 jan 2023 13:17
Hoi hallo

En hoelang heb je de siliconen gehad als ik vragen mag??
Heb je dan ok meerdere klachten..

Wat fijn van je operatie datum xx.
Ik zit er ook aan te denken om naar dr niessen te gaan.

Xxx
Je mag alles vragen wat je wil!! ๐Ÿ˜Š
Vooral doen, ik wil je graag helpen. Ik heb ook zoveel gehad aan alle dames op dit forum.

Ik heb ze in mei 3.5 jaar! 280 cc anatomisch, van mentor.
Miranda29

Ongelezen bericht 26 jan 2023 16:18

Hoi hallo

Bedankt, jij mag mij ook alles vragen..
Heb je ook meerdere klachten of alleen heup.. en ook veel onderzoeken gehad?

Xxx miranda
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 jan 2023 17:08

Hallo1234 schreef: โ†‘
26 jan 2023 10:23
JA!
Ontzettend herkenbaar. Gisteren nog pijnstilling voor geslikt. Mijn rechterheup. Kan soms echt moeilijk lopen.
En mijn linker schouder, elleboog en hand ๐Ÿ˜”
Ja, het is triest. Ik kan ook geen lange afstanden lopen. En stil staan is helemaal een ramp.
Bij mij zitten alle gewrichten zo los dat ik er soms echt radeloos van word. Het kraakt ook. Met periodes is het vele malen erger door hormonen. Ik ben net een touwtjespop.

Zoals ik al zei hebben veel vrouwen met implantaten een zwakker bindweefsel. Juist deze vrouwen worden geraakt door die troep.

Sterkte lieve schat! ๐Ÿ’•๐Ÿ™๐ŸŒˆ๐Ÿ˜˜
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 jan 2023 17:12

26 jan 2023 12:47
Hoi hoi

Ik dacht dat ik de enige was, de pijn in me heup vind ik ook echt verschrikkelijk.
Wat doen jullie tegen de heuppijn?? Bij mij helpt alleen shockwave therapie verder niets.
Ik ken de site nog niet erg goed dus ik doe het zo..

Ja bijna hoor ik of ik vergoeding krijg. Vind het trouwens ook niet zo spannend meer ik word er meer gek van.., ik bereid me mentaal al voor.. en als ik het vergoed krijg is het nog opzoek naar een goeie chirurg

Xx
Ik zou alvast op zoek gaan naar een pc, zodat je sneller geholpen kunt worden. Jouw operatie wordt vergoed als je al deze klachten hebt, geen zorgen lieverd!

Wens je heel veel sterkte!!!! ๐Ÿ’•๐Ÿ™๐ŸŒˆ๐Ÿ˜˜
Miranda29

Ongelezen bericht 26 jan 2023 17:18

Dankjewel lieve luna xxx

Ik hoop dat het met jou ook goedkomt hoor Luna.
Ja.. is het lang geleden van jou explantatie?
Ik ben elke dag aan het inlezen over explantatie, en bij wie ik terecht zou kunnen op kortere termijn.

Ik hoop wel echt dat ik daarna vd klachten af ben. Anders word ik helemaal radeloos..
Xxx
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 jan 2023 17:23

26 jan 2023 17:18
Dankjewel lieve luna xxx

Ik hoop dat het met jou ook goedkomt hoor Luna.
Ja.. is het lang geleden van jou explantatie?
Ik ben elke dag aan het inlezen over explantatie, en bij wie ik terecht zou kunnen op kortere termijn.

Ik hoop wel echt dat ik daarna vd klachten af ben. Anders word ik helemaal radeloos..
Xxx
Ik snap het lieverd. Ik hoop ook dat je voor een groot deel herstelt. Ik gun het alle vrouwen!!!๐Ÿ™
Was je al ziek voor de implantatie?
Plaats reactie

Terug naar โ€œLichamelijke ziekten en klachtenโ€