Sanne

Protheses vanwege cosmetische reden.
Wendy

Ongelezen bericht 24 aug 2012 09:43

Mooi om te horen dat het gesprek bij dr Kappel goed verlopen is! Ik kan me voorstellen in welke achtbaan je nu zit, veel emoties en spanning. Sterkte meis, het komt echt goed. Ik voel me zo veel beter sinds de explantatie! Afgelopen jaren heb ik me ook erg slecht gevoeld, ik heb mijn hoofd in het zand gestoken en dacht dat het vanzelf over zou gaan. Luister naar je eigen lichaam! Belachelijk dat die werkgever je zo ver heeft zitten pushen! :evil:
Laat ons weten wanneer je een datum hebt?
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 aug 2012 10:15

Lieve Sanne, Ik weet precies wat je bedoeld. Dat is de reden dat ik vanuit mezelf minder ging werken. Zo kon ik mezelf al deze ellende besparen. Ik weet precies hoe dat gaat. Bij ons soort klachten krijg je dit namelijk. En je bent verplicht eraan mee te werken. ik weet dit uit mijn verleden.
Het is miet eerlijk lieve Sanne. Ze hebben je nog zieker gemaakt!! Nog meer vermoeid. Alles uit je geramd. :cry:
Vraag aan dr. Kappel of ze iets voor je kan doen. Ik weet zeker dat ze met je bedrijfsarts kan praten als dat nodig is. Ik had het haar ook gevraagd en ze zei dat hij haar mocht bellen. Dus vraag of ze voor jou hetezelfde kan doen. Zij is nu je behandelend arts en staat achter je. Houd je daar aan vast!
Veel sterkte verder.
We denken aan je.
KUS+ Luna
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 aug 2012 10:26

We hebben trouwens een topic bij "Ziekte en werk". Daar kun je dit soort dingen schrijven. Er zijn veel vrouwen met slechte ervaringen.
Het is waardeloos!

http://klachtensilicon.forum2go.nl/ziek ... k-f41.html
sanne

Ongelezen bericht 29 aug 2012 17:42

Hallo dames,

Het is definitief!!!! Op dinsdag 11 september word ik geopereerd door Dr.Kappel. :)

Maar voel me zo slap zie er heel erg tegenop :( Slaap amper pfff

Toen ik de implantaten kreeg heb ik lang rechtop moeten slapen door pijn hoe zit dat eigenlijk als je ze laat verwijderen is dat dan een stuk minder of hetzelfde???

Dankjewel voor de reacties allemaal!

Groetjes Sanne
Wendy

Ongelezen bericht 30 aug 2012 19:42

Wauw, gefeliciteerd Sanne! Dat is al best snel! Ik weet precies hoe je je voelt, de weken voor de operatie giert de spanning door je lijf. Probeer het over je heen te laten komen...je hebt een goede keuze gemaakt, jouw gezondheid boven alles! Ik heb de avond voor de operatie een halve tablet oxazepam genomen, daarna was ik super relaxed en heb ik heerlijk geslapen. De explantatie vond ik persoonlijk minder zwaar dan de bv (ondanks dat ik 2 dagen met drains liep). De dagen met drains met paracetamol goed te doen. De wonden zijn ook niet pijnlijk vond ik. Toen de drains eruit gingen, nog een paar dagen aan het eind van de dag paracetamol gebruikt en verder niet. Ik kon na de operatie gewoon op mijn rug slapen hoor! Ik had eigenlijk meer last van mijn rug dan van mijn borsten :roll: omdat ik continue op mijn rug moest liggen en niet ff op mn zij kon draaien.
Zet em op!!! +Thumbs+Up+
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Lena

Ongelezen bericht 31 aug 2012 09:18

Hoi Sanne,

Fijn dat je zo snel een datum voor een operatie hebt. En inderdaad de tijd voor de operatie is heftig. Ik heb dat ook zo beleefd. Je gaat door een rollercoaster van emoties, maar de opluchting als het achter de rug is is ook zo groot. Ik vond het allemaal zo ontzettend meevallen, van te voren heb ik me zo druk gemaakt. Het is heel voorspoedig gegaan bij mij. Ik ben nu 7 weken na de explantatie en had hele grote implantaten (400 cc). De eerste nacht na de explantatie kon ik gewoon al weer op mijn zij en rug liggen. Ik heb ook het drukverband wat ik meekreeg 2 dagen aangehouden, dan heb je even een extra bescherming en dat voelt fijn. Ik had geen drains. En nu na 7 weken zijn mijn borsten helemaal niet meer zo gevoelig en loop ik zelfs zonder bh met een hemdje. Maar ja, ik heb dan ook een kleine cup A. De bv was zo veel pijnlijker.

Ik wens je veel sterkte in de laatste loodjes voor de operatie.
Liefs
Lena
Luna MKS

Ongelezen bericht 31 aug 2012 10:46

11 september? Das snel! Yeah!
jorien

Ongelezen bericht 02 sep 2012 10:08

Hoi Sanne,

Mooi........11 september, ik wil je even laten weten dat dr.Kappel mij ook heeft geopereerd en daarmee wil ik zeggen dat je niet bang hoeft te zijn. Zij is een superwomen en zeer vakkundig, vertrouw op haar.

FLOWER FLOWER
Jorien
Carpe Diem
sanne

Ongelezen bericht 02 sep 2012 12:19

Dankjewel lieverds!!!!

Bewonder jullie allemaal... Waren jullie maar mijn vriendinnetjes in het echt :D.... Knuffel

Kwam vorige week een vrouw tegen met borstkanker die ook implantaten heeft ze zat er over te denken om nieuwe implantaten te nemen heb haar direct mijn verhaal verteld en verwezen naar deze website ze had er nog nooit van gehoord :shock: bleek dat ze ook Mcghan implantaten heeft net als ik... Was wel ff confronterend hoor en dat terwijl ik aan het shoppen was in een sportzaak voor een joggingpak voor na de operatie was echt alsof het zo moest zijn dat ik in gesprek kwam met haar.
Angel

Ongelezen bericht 08 sep 2012 11:24

Hallo Sanne,
Alvast heel veel sterkte toegewenst...Ik hoop dat het allemaal zal meevallen.
Ben je zenuwachtig?

Liefs,
Angel
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 sep 2012 08:33

Lieve Sanne,
Ik wil je ook vast heel veel succes en sterkte wensen voor dinsdag. Morgen heb ik misschien geen tijd om het te zeggen.
Dag mop, zet hem op!
Liefs, Luna

Hier nog een berichtje namens ons allemaal: http://klachtensilicon.forum2go.nl/post5008.html#5008
Lena

Ongelezen bericht 09 sep 2012 11:16

Lieve Sanne,

Ik wens je ook heel veel sterkte en succes. Eindelijk gaat het dan gebeuren, en je zult zo opgelucht zijn na afloop.

Liefs
Lena
sanne

Ongelezen bericht 10 sep 2012 10:06

Hallo allemaal,

Ik heb m'n koffertje gepakt... Rond de middag vertrek ik naar Friesland.

Ben erg blij dat ik heb gekozen voor Dr. Kappel dat geeft me wat rust...

Maar ben zoooo blij als het achter de rug is vind m'n borsten nu zooo mooi maar mijn gezondheid is veel belangrijker....

Laat jullie weten hoe het gegaan is...

xxx
lisa

Ongelezen bericht 10 sep 2012 14:56

Sterkte Sanne en neem de tijd voor je herstel!
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 sep 2012 13:34

Lieve Sanne,
Hoop dat alles goed gaat met je. We horen het graag van je.
Heel veel sterkte met het herstellen van de operatie.
*LOVE* Luna
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”