Masseren en verspreiden siliconen

Lees informatie of stel vragen.
Kaatje61

Ongelezen bericht 29 nov 2022 12:51

Hoi Dames

Misschien kan iemand me adviseren. Op advies van Dr. Roossink masseer ik mijn borsten omdat ik verklevingen heb na explanatie en lipofilling. Ik ben ook naar Susana gegaan voor behandeling en advies en kan nu beter masseren.

Nu merkte ik laatst dat ik bij allebei de oksels een verdikking zie. Geen idee of ik dat voor de operatie ook had of dat het nu pas komt of door het masseren komt.

Ik laat mijn rug nog steeds masseren door de fysiotherapeut en zij denkt dat het vocht is. Maar nu heb ik laatst een artikel gelezen over siliconen in de lymfeklieren. En nu maak ik me zorgen of ik nu geen siliconen verspreidt door te masseren. Ik neem nl de oksel een beetje 'mee' bij het masseren.
Mijn protheses zaten in een dik kapsel, er was één prothese gescheurd. Na de operatie heb ik ze gewogen, en bekeken. Ze hebben wel gezweet denk ik maar er zat toch geen grote scheur in, wel vouwen.

Is dit iets waar ik mee naar de huisarts moet?

groetjes
Kaatje
10-11-1994 borstvergroting met 225 cc PIP voor de spier
Explanatie en lipofilling door Dr Roossink JvG 28-09-2022
Luna MKS

Ongelezen bericht 29 nov 2022 16:51

Kaatje61 schreef:
29 nov 2022 12:51
Hoi Dames

Misschien kan iemand me adviseren. Op advies van Dr. Roossink masseer ik mijn borsten omdat ik verklevingen heb na explanatie en lipofilling. Ik ben ook naar Susana gegaan voor behandeling en advies en kan nu beter masseren.

Nu merkte ik laatst dat ik bij allebei de oksels een verdikking zie. Geen idee of ik dat voor de operatie ook had of dat het nu pas komt of door het masseren komt.

Ik laat mijn rug nog steeds masseren door de fysiotherapeut en zij denkt dat het vocht is. Maar nu heb ik laatst een artikel gelezen over siliconen in de lymfeklieren. En nu maak ik me zorgen of ik nu geen siliconen verspreidt door te masseren. Ik neem nl de oksel een beetje 'mee' bij het masseren.
Mijn protheses zaten in een dik kapsel, er was één prothese gescheurd. Na de operatie heb ik ze gewogen, en bekeken. Ze hebben wel gezweet denk ik maar er zat toch geen grote scheur in, wel vouwen.

groetjes
Kaatje
Lieve Kaatje, ik voel me niet zo goed dus ik schrijf even kort.

Ik zou de lymfeklieren laten onderzoeken d.m.v. echo. Bij onderzoek aan de lymfeklieren is een echo geïndiceerd.
Het is ook belangrijk om dit te doen i.v.m. ALCL.
Als daar siliconen zitten, is het niet goed om dit te masseren.

Sterkte lieve schat! xxxjes
Kaatje61

Ongelezen bericht 02 dec 2022 11:03

Luna MKS schreef:
29 nov 2022 16:51
Kaatje61 schreef:
29 nov 2022 12:51
Hoi Dames

groetjes
Kaatje
Lieve Kaatje, ik voel me niet zo goed dus ik schrijf even kort.

Ik zou de lymfeklieren laten onderzoeken d.m.v. echo. Bij onderzoek aan de lymfeklieren is een echo geïndiceerd.
Het is ook belangrijk om dit te doen i.v.m. ALCL.
Als daar siliconen zitten, is het niet goed om dit te masseren.

Sterkte lieve schat! xxxjes
Hoi Luna

Dank je wel voor je antwoord. Ik heb volgende week een afspraak bij mijn internist, ik ga het met hem bespreken.

groetjes
En beterschap voor jou xxx

Kaatje
10-11-1994 borstvergroting met 225 cc PIP voor de spier
Explanatie en lipofilling door Dr Roossink JvG 28-09-2022
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 dec 2022 13:23

Kaatje61 schreef:
02 dec 2022 11:03
Hoi Luna

Dank je wel voor je antwoord. Ik heb volgende week een afspraak bij mijn internist, ik ga het met hem bespreken.

groetjes
En beterschap voor jou xxx

Kaatje
Hoi lieve Kaatje, goed dat je naar de internist gaat.

Laat maar weten hoe het afloopt!

Dikke kus!!!!
Plaats reactie

Terug naar “Informatie en vragen lipofilling”