Voorstellen Santje

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 jul 2022 20:48

Ja, dat is goed lieve schat. Stuur maar.

Frank Niessen en Rita Kappel hebben wel meer ervaring met lipofilling dan Gijs van Selms.
Van Selms is een heel ervaren borsten chirurg, maar wel pas veel later met lipo begonnen.

Slaap lekker πŸ˜‡

πŸ˜˜πŸ’•πŸ˜΄πŸ’•
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 aug 2022 19:55

Santje schreef: ↑
25 jul 2022 19:47
Luna MKS schreef: ↑
25 jul 2022 17:52
Lieve schat, je berichtje maakt me verdrietig 😒

Is het een idee om Susana wat foto's te sturen, zodat ze kan kijken of er met een bepaalde massage techniek iets aan gedaan kan worden?
Een lift kan sowieso ook nog, ook al zijn ze klein. En wie zei dat je te weinig vet hebt?

Sending my love πŸ˜˜πŸ’žπŸ’•πŸ’žπŸ’•
Hoi lieve Luna,
Dokter Selms vertelde voor de operatie dat ik totaal geen eigen vet heb en lipo dus geen optie was …het ergste is mijn rechter borst daar stak ook altijd een punt uit van de prothese en erg bubbelig .. ik zal je foto’s sturen via de mail is dat goed ? πŸŒΈπŸ’•πŸ’–πŸ’˜πŸ™ŒπŸ½
Lieve Santje, ik heb nog steeds geen reactie op mijn mail ontvangen van je...
Nou weet ik nog steeds niet of je alweer kon inloggen. Ik hoop dat je dit leest.

Misschien gaat er ergens iets mis, aangezien ik jou mail ook niet had gezien. Heel vreemd.

Als je dit leest, mail dan even naar het bekende adres:
forum [ @ ] meldpuntklachtensiliconen [.] com

Fijne avond en slaap lekker😘😴πŸ₯°
Luna MKS

Ongelezen bericht 02 sep 2022 15:49

Lieve Santje, ik had jouw mail nog niet ontvangen...
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 sep 2022 12:59

Santje schreef: ↑
25 jul 2022 19:47
Luna MKS schreef: ↑
25 jul 2022 17:52
Lieve schat, je berichtje maakt me verdrietig 😒

Is het een idee om Susana wat foto's te sturen, zodat ze kan kijken of er met een bepaalde massage techniek iets aan gedaan kan worden?
Een lift kan sowieso ook nog, ook al zijn ze klein. En wie zei dat je te weinig vet hebt?

Sending my love πŸ˜˜πŸ’žπŸ’•πŸ’žπŸ’•
Hoi lieve Luna,
Dokter Selms vertelde voor de operatie dat ik totaal geen eigen vet heb en lipo dus geen optie was …het ergste is mijn rechter borst daar stak ook altijd een punt uit van de prothese en erg bubbelig .. ik zal je foto’s sturen via de mail is dat goed ? πŸŒΈπŸ’•πŸ’–πŸ’˜πŸ™ŒπŸ½
Lieve Santje, ik had al een tijdje geleden gereageerd op jouw mail, maar nog steeds geen reactie gehad...
En je bent sinds augustus niet meer online geweest. Je zei dat je niet kon inloggen. Hopelijk lees je dit nog of zie je de mail.
Mail me anders opnieuw.

Wish you πŸ’žπŸ’•LOVE!πŸ’žπŸ’•
Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetisch)”