Nieuw merk bh's in kleine cupmaten
Heb het niet gelezen. Kan even niet veel mijn lieve vriendinβ€Marie schreef: β24 jun 2022 21:47Eindelijk! Hopelijk komt dit merk ook snel in Nederland:
https://www.geenstijl.nl/5165641/al-bij ... t-ad-ever/
Liefs Marie
Heb weer een hoop...te verwerken
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Onzettend lief, dankjewel!!
Ja, ik geef zoveel en begrijp soms echt niet waarom ik sommige dingen moet meemaken
Gelukkig kunnen we elkaar hier steunen. En gelukkig heb ik de allerliefste mensen om me heen
Slaap lekker lieverd en nogmaals bedankt!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Ik weet niet wat er aan de hand is Luna, maar heel veel liefde en kracht van mij naar jou!!
En bedankt voor alle belangeloze liefe en broodnodige steun en info die je ons geeft. Ik weet dat er ongelooflijk veel energie en tijd in moet zitten, en dat wordt enorm gewaardeerd en is in sommige gevallen van levensbelang.
Je bent een topvrouw xxxxx
En bedankt voor alle belangeloze liefe en broodnodige steun en info die je ons geeft. Ik weet dat er ongelooflijk veel energie en tijd in moet zitten, en dat wordt enorm gewaardeerd en is in sommige gevallen van levensbelang.
Dankjewel!Inge schreef: β25 jun 2022 23:09Ik weet niet wat er aan de hand is Luna, maar heel veel liefde en kracht van mij naar jou!!
Ik schrijf nooit veel over mezelf, want ik wil er juist voor jullie zijn, maar ik kan niet meer. Ik kan echt niet meer!
Soms wou ik dat ik mijn hart uit mijn lichaam kon trekken, zodat het echt zichtbaar was voor iedereen. Gelukkig kennen de mensen in mijn leven mij en weten ze hoe het zit. Maar ook naar hen wordt niet geluisterd...
Ik ben zo vreselijk moe. Zo ongelofelijk moe. Ik heb zo lang gestreden. Ik vraag de Allerhoogste om mij kracht te geven en mij te beschermen
Fijne zondag, lieve meiden!
Ik laat het hier bij, lieve meiden. Wil niet teveel schrijven
En het is inmiddels volledig off-topic.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~