Voorstellen DRjd

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 mei 2022 18:30

DRjd schreef: ↑
01 mei 2022 18:03

De bloedpuntjes zitten over heel mijn lichaam, en blauwe plekken ook erg snel. Lupus ben ik op onderzocht, dit was negatief.
APS weet ik niet of ze dat gekeken hebben, dat zal ik eens navragen.

Ik woon zelf in Noord-Brabant, maar afstand speelt geen rol. Een juiste oplossing is belangrijker 😊.

Verder heb ik ook veel toxische korreling in mijn bloed zitten. Hier praten de artsen niet over, maar dit kan ik in mij dossier zien.
Kan dit wat te maken hebben met de implantaten?
Lieve schat, zou jij de bloedresultaten naar mij toe willen mailen? Je kunt je privegegevens bedekken. Ik zal kijken of ik dit met prof. Cohen Tervaert kan overleggen.
Wat je omschrijft is niet okΓ©, en je moet echt naar die immunoloog. Besef dat Lupus vaak niet meteen wordt gevonden. En dat geldt vooral ook voor APS.
Jouw klachten baren me zorgen, dit is niet goed.
Heb je ooit miskramen gehad?

Sterkte!πŸ™β€πŸ˜˜
DRjd

Ongelezen bericht 02 mei 2022 09:18

Luna MKS schreef: ↑
01 mei 2022 18:30

De bloedpuntjes zitten over heel mijn lichaam, en blauwe plekken ook erg snel. Lupus ben ik op onderzocht, dit was negatief.

Ik woon zelf in Noord-Brabant, maar afstand speelt geen rol. Een juiste oplossing is belangrijker 😊.

Verder heb ik ook veel toxische korreling in mijn bloed zitten. Hier praten de artsen niet over, maar dit kan ik in mij dossier zien.
Lieve schat, zou jij de bloedresultaten naar mij toe willen mailen? Je kunt je privegegevens bedekken. Ik zal kijken of ik dit met prof. Cohen Tervaert kan overleggen.
Wat je omschrijft is niet okΓ©, en je moet echt naar die immunoloog. Besef dat Lupus vaak niet meteen wordt gevonden. En dat geldt vooral ook voor APS.

Sterkte!πŸ™β€πŸ˜˜
Goedemorgen,

Ik heb je gemaild.
Luna MKS

Ongelezen bericht 02 mei 2022 09:55

02 mei 2022 09:18
Luna MKS schreef: ↑
01 mei 2022 18:30

Sterkte!πŸ™β€πŸ˜˜
Goedemorgen,

Ik heb je gemaild.
Gezien lieverd. Zou je een tekstbestand ervan kunnen maken? Anders kan ik het niet doorsturen...

We praten verder via de mail, okΓ©?

In ieder geval zie ik wel bepaalde dingen die verder onderzocht zouden moeten worden. Prof. Cohen Tervaert is een soort dr. House (serie), die weet hier vast wel raad mee. Dr. Maarten Limper is ook een hele goede en wordt ook een soort dr. House genoemdπŸ˜‚

πŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•
Luna MKS

Ongelezen bericht 07 mei 2022 20:50

Hoi lieverd,

Heb nog geen reactie ontvangen, helaas. Hoop maandag wel iets te horen.
Hoop dat het een beetje met je gaatπŸ™
Merk je dat je steeds duizeliger wordt?

Denk aan jou!πŸ™πŸ˜˜πŸ’•
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 mei 2022 09:14

Hoi lieve meid, ik heb je net de reactie van de professor gemaild.
Zoals ik al dacht, toont het onderzoek veel hiaten en geeft hij aan waar je terecht kunt.
Ik zou zijn advies opvolgen, aangezien jouw klachten best ernstig zijn.
De hoofdpijnen, vermoeidheid, bewustzijnsdalingen, huidreacties en het feit dat jij je steeds slechter voelt worden, vragen om verder onderzoek.
Zo zie je maar hoe vele diagnoses bij vele mensen te laat komen of soms zelfs helemaal nooit komen. Artsen kijken te beperkt, omdat ze zich vaak alleen richten op hun eigen deelgebied. Maar wij zijn hele wezens en bestaan niet uit delen.

Wens je heel veel sterkte!πŸ™πŸ€πŸ˜˜β€

Reageer maar via de mail als je wilt.
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 mei 2022 10:55

Lieve meid, zou je iets willen zeggen? Begin me enorme zorgen om je te maken. Het is 6 dagen geleden dat we contact hadden en toen bevestigde je dat je idd enorm duizelig was en bewustzijnsdalingen had.

Ik stuur je mijn nummer via de mail. Je kunt me appen, okΓ©?

Hoop zo dat je dit leest!πŸ™

πŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 mei 2022 18:35

Lieve meiden, kreeg reactie hoor!πŸ‘

Operatie eigen arts gaat niet door ivm lange wachtlijst, dus gaat naar Rita Kappel. Verder laat ze zich doorverwijzen voor de systemische klachten. Ze voelt zich steeds slechter en meer borstklachtenπŸ˜” Naar dat artsen je dan gewoon laten wachten ondanks zoveel klachtenπŸ˜”

Fijne avond iedereen en slaap lekker!πŸ˜˜πŸ’•πŸ˜΄
DRjd

Ongelezen bericht 24 mei 2022 09:30

Hallo allemaal,

Gisteren gesprek gehad met dr. Kappel.
Operatie datum is vastgelegd: 11 juni gaat het gebeuren!

Vind het echt doodeng.
Gisteren ook veel bevestiging gekregen over de ernst van mijn klachten. Heel dubbel dit allemaal, blij dat je eindelijk gehoort wordt, maar ook zo moeilijk om het te accepteren wat er in mijn lichaam aan de hand is.

Ben blij als 11 juni achter de rug is. Ben alleen heel bang voor het eindresultaat. Dit snapte dr. Kappel ook als je kijkt naar de grote van de prothese (495cc) en het aantal eigen borstweefsel ( erg weinig ).
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 mei 2022 09:37

24 mei 2022 09:30
Hallo allemaal,

Gisteren gesprek gehad met dr. Kappel.
Operatie datum is vastgelegd: 11 juni gaat het gebeuren!

Vind het echt doodeng.
Gisteren ook veel bevestiging gekregen over de ernst van mijn klachten. Heel dubbel dit allemaal, blij dat je eindelijk gehoort wordt, maar ook zo moeilijk om het te accepteren wat er in mijn lichaam aan de hand is.

Ben blij als 11 juni achter de rug is. Ben alleen heel bang voor het eindresultaat. Dit snapte dr. Kappel ook als je kijkt naar de grote van de prothese (495cc) en het aantal eigen borstweefsel ( erg weinig ).
Ach lieverd, ik dacht 'toevallig' net nog aan je en wilde je een appje sturen, maar je bent me voor.
Blij dat je geweest bent!πŸ‘ Heb je ook al een verwijzing voor dat ene? Schrijf het liever niet op het forum, want we houden dit voor de vrouwen die echt niet verder komen, anders komen daar weer enorme wachtlijsten..

Ik snap ook dat je met het eindresulaat zit, maar er is altijd een oplossing. Jouw gezondheid staat nu op nummer 1. Je hebt kleine kindjes en daar heb je alle kracht voor nodig.

Wens je heel veel succes met al mijn liefs voor de komende tijdπŸ€πŸŒˆπŸ’•
Ik zet je op het lijstje!πŸ‘

❀❀❀LOVE❀❀❀

Luna
Trudie

Ongelezen bericht 16 jul 2022 18:15

Hoe is het nu met je?? Zag fotoΕ› van je implantaten..goed dat die eruit zijn!

Lees hier de update na de operatie: viewtopic.php?f=16&t=4383 - Luna
Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetisch)”