De MDL artsen heb ik geen hoge pet van op. Stoppen je vol met pillen. Ook het te weinig maagzuur wuiven ze vaak weg.Minka schreef: ↑20 feb 2022 19:47Ja dat kan ik ga dat bespreken met mdl arts ik neem aan dat ze kunnen onderzoeken? Ze hebben alleen een maagkijk onderzoek gehad de maagwand zag er normaal uit niks afwijkends te zien. Kleine gastritis. Meer niet. Maar de pijn is hels.Ilja schreef: ↑20 feb 2022 19:44Als je veel maagzuurremmers hebt gebruikt dan kan het goed zijn dat je vitamine B12 is afgebroken.Minka schreef: ↑20 feb 2022 19:29
Ik ga havermout proberen.. maagzuur heb ik niet vaak alleen de pijn de vreselijke pijn, heb zowat alle maagzuurremmers gehad niks hielp, en van alle soorten pillen voor die gastritis en nike helpt.. zelfs de mdl artsen zeggen we weten t niet ze raden me antidepressiva aan om die prikkel uit te schakelen tussen hersenen en maag maar dat wil ik absoluut niet want dat is alleen mar symptoom maskeren en niet bestrijden. Ik denk dat t toch echt aan die borsten ligt kan niet anders?
Je kunt er heel veel klachten door krijgen. Ook kan het zijn dat je juist te weinig maagzuur aanmaakt waardoor er
heel veel klachten ontstaan. Google maar eens.
Ik heb via de huisarts mijn B12 laten prikken. Via de orthomoleculaire arts kwam ik op te weinig maagzuur.
Daarom ben ik op eigen houtje gestopt met de maagzuurbeschermers. Ik heb ook ten einde raad op de eerste hulp
met maagpijn gelegen. Hup, paar pillen voorschrijven. Om gek van te worden.