ervaringen dr van der kar jan van goyen kliniek

Een lijst met goede chirurgen.
miranda1976

Ongelezen bericht 01 feb 2022 14:56

Lieve mensen,

Ik kan al vrij snel terecht bij jan van goyen kliniek voor een consult voor explantatie bij dr van der Kar, volgende week namelijk al. Super, maar toch vraag ik me af of iemand mij iets kan vertellen over de ervaringen met haar. Ik heb namelijk haar naam nog niet voorbij zien komen.

Naar aanleiding van mijn "even voorstellen" verhaal wil ik gelijk even updaten over de uitslag van de MRI scan en mijn bloedonderzoek. MRI-scan zegt dat alles mooi intact is, heel fijn, maar toch vertrouw ik het niet helemaal :shock: . Uit mijn bloedonderzoek kwam naar voren dat ik in de overgang zit. Schrik ik daarvan? nee, ik was ook al ruim 1 jaar niet ongesteld geweest en alle klachten zijn aanwezig. Ben alleen net 44 jaar dus een beetje vroeg! Ik had al vaker een bloedonderzoek gedaan, maar daar kwam nooit wat uit. Er zijn ook wederom geen reumafactoren aangetroffen. positief maar ook verwarrend. Ik voel me ook nu weer ziek, wederom thuis van mijn werk, mijn werkgever en collega's zijn niet blij met mij. Ik ben de laatste maanden meer thuis dan op mijn werk. Elk virusje wat er heerst pak ik direct op en is het niet dat, dan ben ik wel uitgeput door het slechte slapen.
Ik ben wel heel gelukkig dat mijn balletje rolt en ik hoop diep in mijn hart dat mijn klachten zullen verminderen als ze eruit zijn.
lieve groetjes miranda.
Essi

Ongelezen bericht 01 feb 2022 17:14

Lieve Mirada,
Vorig jaar zijn er in ieder geval dames door van der Kar geopereerd.
Kijk even op de lijst met komende operaties 2021 om te zien wie dat waren. En zodra jij een datum hebt mag je het doorgeven aan me, dan zet ik je op de lijst van 2022.
Succes
Liefs essi
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 feb 2022 18:39

Je kunt via de zoekfunctie 'Kar' invoeren en dan komen er berichten naar voren.
Jammer dat vrouwen vaak vergeten de naam van hun chirurg in de titel te zetten... Dat is wel handigerπŸ˜‰

Sterkte met al je klachten!πŸ™ Het is echt zwaar😒

Ik moet nu stoppen, echt gesloopt. Morgen weer een dag.
Fijne avond lieve meiden😘😴
miranda1976

Ongelezen bericht 02 feb 2022 13:49

Hoi Essie,

bedankt voor je antwoord! Ik had al wel gezien dat er 2 van de kar'en zijn. Een mannelijke en een vrouwelijke. Ik ga in iedergeval naar de vrouwelijke en wordt ook doorverwezen naar verhagen naar de internist. Ik hoop zo dat ik voor een vergoeding in aanmerking kom en als ik een goed gevoel bij de pc heb zijn ze er binnen 3 maanden al uit. Zoniet zal ik helaas even moeten gaan sparen, want ik heb helaas nog steeds geen boompje in mn achtertuin waar geld aan groeit :lol: . Ik laat alles maar op mij af komen. Inmiddels ook telefonisch contact gehad met dr Kappel, wat een fijne begripvolle vrouw is dat. Ze heeft mij ook op de bellijst gezet om in te plannen vanaf maart plant zij weer consulten in. Is het nou zo dat ik gewoon kan overstappen wanneer ik dat wil?

lieve groetjes Miranda

Essi schreef: ↑
01 feb 2022 17:14
Lieve Mirada,
Vorig jaar zijn er in ieder geval dames door van der Kar geopereerd.
Kijk even op de lijst met komende operaties 2021 om te zien wie dat waren. En zodra jij een datum hebt mag je het doorgeven aan me, dan zet ik je op de lijst van 2022.
Succes
Liefs essi
miranda1976

Ongelezen bericht 02 feb 2022 13:53

Hoi Luna, bedankt voor jou antwoord en dat zelfs op de laatste loodjes van de dag!

Jij ook sterkte meis

liefs Miranda

Luna MKS schreef: ↑
01 feb 2022 18:39
Je kunt via de zoekfunctie 'Kar' invoeren en dan komen er berichten naar voren.
Jammer dat vrouwen vaak vergeten de naam van hun chirurg in de titel te zetten... Dat is wel handigerπŸ˜‰

Sterkte met al je klachten!πŸ™ Het is echt zwaar😒

Ik moet nu stoppen, echt gesloopt. Morgen weer een dag.
Fijne avond lieve meiden😘😴
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 feb 2022 13:15

Lieve woordjes, dankjewel! KUSSS! <3 <3 <3
Renny70

Ongelezen bericht 21 feb 2022 07:08

miranda1976 schreef: ↑
01 feb 2022 14:56
Lieve mensen,

Ik kan al vrij snel terecht bij jan van goyen kliniek voor een consult voor explantatie bij dr van der Kar, volgende week namelijk al. Super, maar toch vraag ik me af of iemand mij iets kan vertellen over de ervaringen met haar. Ik heb namelijk haar naam nog niet voorbij zien komen.

Naar aanleiding van mijn "even voorstellen" verhaal wil ik gelijk even updaten over de uitslag van de MRI scan en mijn bloedonderzoek. MRI-scan zegt dat alles mooi intact is, heel fijn, maar toch vertrouw ik het niet helemaal :shock: . Uit mijn bloedonderzoek kwam naar voren dat ik in de overgang zit. Schrik ik daarvan? nee, ik was ook al ruim 1 jaar niet ongesteld geweest en alle klachten zijn aanwezig. Ben alleen net 44 jaar dus een beetje vroeg! Ik had al vaker een bloedonderzoek gedaan, maar daar kwam nooit wat uit. Er zijn ook wederom geen reumafactoren aangetroffen. positief maar ook verwarrend. Ik voel me ook nu weer ziek, wederom thuis van mijn werk, mijn werkgever en collega's zijn niet blij met mij. Ik ben de laatste maanden meer thuis dan op mijn werk. Elk virusje wat er heerst pak ik direct op en is het niet dat, dan ben ik wel uitgeput door het slechte slapen.
Ik ben wel heel gelukkig dat mijn balletje rolt en ik hoop diep in mijn hart dat mijn klachten zullen verminderen als ze eruit zijn.
lieve groetjes miranda.
Hoi Miranda1976!

Ben je al geopereerd? En door dr vd Kar? Ik word volgende week vrijdag 4 maart door haar geopereerd. Ik heb een heel goed gevoel bij haar maar heb inderdaad ook niet veel over haar op dit forum gelezen. En als het over vd Kar ging, wist ik niet of het van Boerhaave ging (de man) of over Jan v Goyen ( de vrouw).

Ik ben heel benieuwd of je al geopereerd bent.

Liefs
Renny70
4 maart 2022 explantatie en lipofilling bij dr vd Kar in de Jan van Goyenkliniek
miranda1976

Ongelezen bericht 22 feb 2022 14:02

Hoi renny70

Ik heb inmiddels een consult gehad bij Dr. Vd kar ( de vrouwelijke)
IPC voelde het allemaal goed aan, het zag er ook netjes uit daar, ook vond ik haar informatief, maar alsnog heb ik voor een andere arts gekozen en wel dr. Kappel. Voor mijn consult met dr. Vd. Kar had ik al een keer telefonisch gesproken met dr. Kappel, dat gesprek voelde zo goed, dat ik haar maar niet uit mijn hoofd kon zetten. De emphatie die zij bezit en het voelen van haar daadkracht deed mijn keuze bevestigen. Dat neemt natuurlijk niet weg dat dr. Vd kar niet goed zou zijn,want mijn keuze is puur gebaseerd op mijn gevoel.
Ik wens je super veel succes, kracht en gezondheid toe. Laat je mij weten hoe het is verlopen?

Liefs mirandaβ™₯️
Renny70

Ongelezen bericht 03 mar 2022 16:14

miranda1976 schreef: ↑
22 feb 2022 14:02
Hoi renny70

Ik heb inmiddels een consult gehad bij Dr. Vd kar ( de vrouwelijke)
IPC voelde het allemaal goed aan, het zag er ook netjes uit daar, ook vond ik haar informatief, maar alsnog heb ik voor een andere arts gekozen en wel dr. Kappel. Voor mijn consult met dr. Vd. Kar had ik al een keer telefonisch gesproken met dr. Kappel, dat gesprek voelde zo goed, dat ik haar maar niet uit mijn hoofd kon zetten. De emphatie die zij bezit en het voelen van haar daadkracht deed mijn keuze bevestigen. Dat neemt natuurlijk niet weg dat dr. Vd kar niet goed zou zijn,want mijn keuze is puur gebaseerd op mijn gevoel.
Ik wens je super veel succes, kracht en gezondheid toe. Laat je mij weten hoe het is verlopen?

Liefs mirandaβ™₯️
Hi Miranda!

Zie je berichtje nu pas. Ik begrijp het wel hoor. Datzelfde gevoel had ik bij vd Kar. Ik word morgen geopereerd en uiteraard laat ik je weten hoe het is gegaan.

Wanneer word jij geopereerd? Of is het al gebeurd?

Liefs
Renny
4 maart 2022 explantatie en lipofilling bij dr vd Kar in de Jan van Goyenkliniek
Plaats reactie

Terug naar β€œWelke chirurgen?”