Vanochtend was ik lekker vroeg aan de beurt daardoor viel het reuze mee met de spanning.
Ik werd heel vriendelijk ontvangen bij het JVG, lieve verpleegkundigen en een fijne anesthesist. Er was nog wat verwarring omdat in de papieren nog steeds lipofilling stond
Daarna werd ik snel de ok ingereden, toen sloegen de zenuwen toe en begonnen mijn spieren ongecontroleerd te trillen. Gelukkig werd ik snel in slaap gebracht.
De operatie heeft ongeveer 1 uur geduurd, en alles was goed gedaan. Wel waren beide protheses kapot, van 1 is niets meer over. Toen ik vroeg waar deze was, kreeg ik het antwoord: waarschijnlijk in de spuit waarmee het opgezogen is
Ik ben blij dat die troep eruit is. Volgens de dr zagen mm kapsels er wel goed uit en zat alles ook in het kapsel, zover mogelijk. Kapsels zijn verwijderd waar mogelijk, ze waren erg dun dus niet helemaal.
Nu voelt het vooral branderig en ziet het uitzicht er gek uit, weinig tot geen welving. Ik durf vandaag nog niet te kijken, misschien morgen met douchen.
Nu lekker chillen op bed, btje tv kijken, btje slapen.
Qua emoties voel ik weinig, behalve het gevoel dat ik de juiste beslissing heb genomen.
Liefs