Wat fijn voor je dat je het al achter de rug hebt.Fullah schreef: ↑19 jan 2022 12:00Hallo iedereen,
Het is een tijdje geleden dat ik voor het laatst een update heb geplaatst.
In augustus had ik een consult bij Park medisch centrum in Rotterdam voor explantatie en lipoflling. Na afloop voelde het ergens niet goed aan en dacht meteen nee het moet goed voelen hoe graag ik de implantaten snel eruit wil hebben. De aanvraag voor de verzekering heb ik door de kliniek laten stoppen en ondertussen heb ik me meer in de lipofilling verdiept en ging daarna heel veel twijfelen wel/niet lipofilling vooral met mijn kinderwens.
Ik heb toen besloten om het even te laten rusten en na overleg met de fertiliteitsarts hadden we besloten om de IVF zsm te starten en de ontstane embryo's in te vriezen en pas na de explantatie de terugplaatsing te doen. Hierdoor had ik minder stress en was tijd niet meer zo mijn vijand. In oktober startte we de behandeling in Spanje en met prachtige 4 embryo's als resultaten. Ik kon daarna niet meer wachten en ben gelijk weer mijn zoek naar een kliniek gestart. Ik had een afspraak bij dr van Selms in oktober maar die had ik moeten verplaatsen omdat we nog in Spanje zaten. Afspraak werd verplaatst naar 6 December. In December ging ik eindelijk op consult. Wat een verschil met de vorige kliniek en wat een arts! Hij nam echt de tijd voor me en luisterde met interesse naar heel mijn kinderwens verhaal. Hij heeft ook de lipofilling uit me hoofd gehaald en zei dat ik mooie borsten zal hebben en dat het niet nodig is nu en altijd later kan. Terwijl bij Park medisch centrum me borstlift icm lipofilling probeerde aan te praten. Die arts zei toen dat ze gaan hangen en dr van Selms bevestigde dat het onzin is.
Ik kreeg een datum 21 maart voor de operatie en omdat ik heel snel geholpen wilde worden hadden ze mij op de wachtlijst gezet. Ik werd een keer gebeld en de datum werd 21 februari en ik was super blij want het kwam dichterbij. Op donderdag 6 januari werd ik weer gebeld met de vraag of ik al op maandag 10 januari onder het mes wil. Ik sprong van geluk en zei met JAAAAA en zo werd ik vorige week maandag geopereerd en ze zijn eindelijk eruit! De gene die op die dag geopereerd moest worden testte positief voor Covid en ik waardeerde het enorm dat ze meteen aan mij dachten en mij belden.
Ik ben zo dankbaar dat het allemaal zo soepel en snel ging. Het gaat ook super goed ik heb niet zoveel pijn gehad daarna en alles viel heel erg mee.
Eerste keer toen ik naar me brosten keek was wel even schrikken. Omdat ik al 9 jaar andere borsten had was ik al vergeten hoe mijn borsten toen eruitzagen. Alhoewel ze nu zelfs nog kleiner lijken vind ik ze mooi hoe ze zijn en ik ben trots op hoe ze eruit zien.
Wij gaan eind februari/begin maart naar Spanje voor het terugplaatsen van een embryo en hopelijk blijft deze wel lekker 9 maanden in mijn buik zitten.
Excuses voor mijn lange verhaal.
Groetjes,
Fullah
En wat super dat je een heel goed gevoel bij van Selms had.
Er zijn zoveel artsen die een lift aan praten, wat eigenlijk niet nodig is.
Ik wens je een goed herstel en straks een mooie zwangerschap.
Liefs essi