voorstellen + advies welke kliniek met minder wachttijd (ivm IVF na explantatie)

Protheses vanwege cosmetische reden.
Essi

Ongelezen bericht 20 jan 2022 11:55

Fullah schreef:
19 jan 2022 12:00
Hallo iedereen,

Het is een tijdje geleden dat ik voor het laatst een update heb geplaatst.
In augustus had ik een consult bij Park medisch centrum in Rotterdam voor explantatie en lipoflling. Na afloop voelde het ergens niet goed aan en dacht meteen nee het moet goed voelen hoe graag ik de implantaten snel eruit wil hebben. De aanvraag voor de verzekering heb ik door de kliniek laten stoppen en ondertussen heb ik me meer in de lipofilling verdiept en ging daarna heel veel twijfelen wel/niet lipofilling vooral met mijn kinderwens.
Ik heb toen besloten om het even te laten rusten en na overleg met de fertiliteitsarts hadden we besloten om de IVF zsm te starten en de ontstane embryo's in te vriezen en pas na de explantatie de terugplaatsing te doen. Hierdoor had ik minder stress en was tijd niet meer zo mijn vijand. In oktober startte we de behandeling in Spanje en met prachtige 4 embryo's als resultaten. Ik kon daarna niet meer wachten en ben gelijk weer mijn zoek naar een kliniek gestart. Ik had een afspraak bij dr van Selms in oktober maar die had ik moeten verplaatsen omdat we nog in Spanje zaten. Afspraak werd verplaatst naar 6 December. In December ging ik eindelijk op consult. Wat een verschil met de vorige kliniek en wat een arts! Hij nam echt de tijd voor me en luisterde met interesse naar heel mijn kinderwens verhaal. Hij heeft ook de lipofilling uit me hoofd gehaald en zei dat ik mooie borsten zal hebben en dat het niet nodig is nu en altijd later kan. Terwijl bij Park medisch centrum me borstlift icm lipofilling probeerde aan te praten. Die arts zei toen dat ze gaan hangen en dr van Selms bevestigde dat het onzin is.
Ik kreeg een datum 21 maart voor de operatie en omdat ik heel snel geholpen wilde worden hadden ze mij op de wachtlijst gezet. Ik werd een keer gebeld en de datum werd 21 februari en ik was super blij want het kwam dichterbij. Op donderdag 6 januari werd ik weer gebeld met de vraag of ik al op maandag 10 januari onder het mes wil. Ik sprong van geluk en zei met JAAAAA en zo werd ik vorige week maandag geopereerd en ze zijn eindelijk eruit! De gene die op die dag geopereerd moest worden testte positief voor Covid en ik waardeerde het enorm dat ze meteen aan mij dachten en mij belden.
Ik ben zo dankbaar dat het allemaal zo soepel en snel ging. Het gaat ook super goed ik heb niet zoveel pijn gehad daarna en alles viel heel erg mee.
Eerste keer toen ik naar me brosten keek was wel even schrikken. Omdat ik al 9 jaar andere borsten had was ik al vergeten hoe mijn borsten toen eruitzagen. Alhoewel ze nu zelfs nog kleiner lijken vind ik ze mooi hoe ze zijn en ik ben trots op hoe ze eruit zien.
Wij gaan eind februari/begin maart naar Spanje voor het terugplaatsen van een embryo en hopelijk blijft deze wel lekker 9 maanden in mijn buik zitten.

Excuses voor mijn lange verhaal.

Groetjes,

Fullah
Wat fijn voor je dat je het al achter de rug hebt.
En wat super dat je een heel goed gevoel bij van Selms had.
Er zijn zoveel artsen die een lift aan praten, wat eigenlijk niet nodig is.
Ik wens je een goed herstel en straks een mooie zwangerschap.
Liefs essi
ku0487

Ongelezen bericht 23 jan 2022 11:51

Hallo fullah,

Ik heb je verhaal gelezen en ik begrijp je helemaal. Als je een kindje draagt dan is het belangrijk dat je geen stress hebt en een gezond lichaam… ik ben zelf al 54 jaar en heb 5 kinderen op de wereld gezet… dus ik ben een “oldie” daarnaast zit ik ook in de kinderopvang…. Lekker relaxt genieten van je zwangerschap, wordt vast een heel mooi gezond kindje!!! Ik ga na 19 jaar mijn borsten laten verwijderen en gelijk lippofilling doen, ik laat me eerst goed informeren. Ik laat je wel weten hoe het dan is… je lichaam die straks zwanger is, gebeurt nog van alles mee… vooral na het baren krijg je stuwing en enorme borsten… er zijn vrouwen die dan ook wat grotere borsten houden als daarvoor… Heel veel succes! Liefs Dien
Fullah

Ongelezen bericht 26 jan 2022 15:38

Hoi Hoi Luna,

Ik waardeer je bericht enorm en ik begrijp je zorgen. Ik heb ook enorm veel gelezen over het onderwerp en wij hebben echt alles maar dan echt alles overwogen.

Ik loop al ruim 6 maanden bij een internist (Dr. Beekman) en ben meerdere keren uitgebreid onderzocht. Bovendien ben ik al lange tijd gelukkig klachten vrij. En mijn klachten waren zelfs heel vaag en mild waardoor er niet met zekerheid kan gezegd worden dat er een samenhang is. Ik heb zelf toch de keuze gemaakt om ze te laten verwijderen omdat ik geen risico wilde ook al was het een kans van 0.00001%. Gelukkig kwamen de siliconen uit zo goed als toen ze erin waren gebracht (geen lekkage en geen scheurtjes wat wel scheelt) en heb ik bijna geen kapselvorming gehad. Ik weet dat het niet veel kan zeggen en dat ze alsnog kunnen zweten. Maar ik voel me goed en na advies van de internist hebben mijn man en ik toch maar besloten om het door te laten gaan en niet langer te wachten. Geloof me na 4 jaar in de medische molen en heel veel telleurstellingen waaronder 3 miskramen ga je toch niet 1 2 3 zomaar een beslissing nemen.

nogmaals bedankt voor je bericht en ik waardeer je het enorm.

Groetjes,
Fullah

Ongelezen bericht 26 jan 2022 15:43

ku0487 schreef:
23 jan 2022 11:51
Hallo fullah,

Ik heb je verhaal gelezen en ik begrijp je helemaal. Als je een kindje draagt dan is het belangrijk dat je geen stress hebt en een gezond lichaam… ik ben zelf al 54 jaar en heb 5 kinderen op de wereld gezet… dus ik ben een “oldie” daarnaast zit ik ook in de kinderopvang…. Lekker relaxt genieten van je zwangerschap, wordt vast een heel mooi gezond kindje!!! Ik ga na 19 jaar mijn borsten laten verwijderen en gelijk lippofilling doen, ik laat me eerst goed informeren. Ik laat je wel weten hoe het dan is… je lichaam die straks zwanger is, gebeurt nog van alles mee… vooral na het baren krijg je stuwing en enorme borsten… er zijn vrouwen die dan ook wat grotere borsten houden als daarvoor… Heel veel succes! Liefs Dien
Dank voor je bericht. Ik wens je veel succes met de explantatie en de lipofilling. Ik ben benieuwd hoe je het gaat ervaren en wie weet worden mijn borsten nog ietsje groter en haal ik lipofilling helemaal uit me hoofd.

Groetjes
Fullah

Ongelezen bericht 26 jan 2022 15:43

Essi schreef:
20 jan 2022 11:55
Fullah schreef:
19 jan 2022 12:00
Hallo iedereen,

Het is een tijdje geleden dat ik voor het laatst een update heb geplaatst.
In augustus had ik een consult bij Park medisch centrum in Rotterdam voor explantatie en lipoflling. Na afloop voelde het ergens niet goed aan en dacht meteen nee het moet goed voelen hoe graag ik de implantaten snel eruit wil hebben. De aanvraag voor de verzekering heb ik door de kliniek laten stoppen en ondertussen heb ik me meer in de lipofilling verdiept en ging daarna heel veel twijfelen wel/niet lipofilling vooral met mijn kinderwens.
Ik heb toen besloten om het even te laten rusten en na overleg met de fertiliteitsarts hadden we besloten om de IVF zsm te starten en de ontstane embryo's in te vriezen en pas na de explantatie de terugplaatsing te doen. Hierdoor had ik minder stress en was tijd niet meer zo mijn vijand. In oktober startte we de behandeling in Spanje en met prachtige 4 embryo's als resultaten. Ik kon daarna niet meer wachten en ben gelijk weer mijn zoek naar een kliniek gestart. Ik had een afspraak bij dr van Selms in oktober maar die had ik moeten verplaatsen omdat we nog in Spanje zaten. Afspraak werd verplaatst naar 6 December. In December ging ik eindelijk op consult. Wat een verschil met de vorige kliniek en wat een arts! Hij nam echt de tijd voor me en luisterde met interesse naar heel mijn kinderwens verhaal. Hij heeft ook de lipofilling uit me hoofd gehaald en zei dat ik mooie borsten zal hebben en dat het niet nodig is nu en altijd later kan. Terwijl bij Park medisch centrum me borstlift icm lipofilling probeerde aan te praten. Die arts zei toen dat ze gaan hangen en dr van Selms bevestigde dat het onzin is.
Ik kreeg een datum 21 maart voor de operatie en omdat ik heel snel geholpen wilde worden hadden ze mij op de wachtlijst gezet. Ik werd een keer gebeld en de datum werd 21 februari en ik was super blij want het kwam dichterbij. Op donderdag 6 januari werd ik weer gebeld met de vraag of ik al op maandag 10 januari onder het mes wil. Ik sprong van geluk en zei met JAAAAA en zo werd ik vorige week maandag geopereerd en ze zijn eindelijk eruit! De gene die op die dag geopereerd moest worden testte positief voor Covid en ik waardeerde het enorm dat ze meteen aan mij dachten en mij belden.
Ik ben zo dankbaar dat het allemaal zo soepel en snel ging. Het gaat ook super goed ik heb niet zoveel pijn gehad daarna en alles viel heel erg mee.
Eerste keer toen ik naar me brosten keek was wel even schrikken. Omdat ik al 9 jaar andere borsten had was ik al vergeten hoe mijn borsten toen eruitzagen. Alhoewel ze nu zelfs nog kleiner lijken vind ik ze mooi hoe ze zijn en ik ben trots op hoe ze eruit zien.
Wij gaan eind februari/begin maart naar Spanje voor het terugplaatsen van een embryo en hopelijk blijft deze wel lekker 9 maanden in mijn buik zitten.

Excuses voor mijn lange verhaal.

Groetjes,

Fullah
Wat fijn voor je dat je het al achter de rug hebt.
En wat super dat je een heel goed gevoel bij van Selms had.
Er zijn zoveel artsen die een lift aan praten, wat eigenlijk niet nodig is.
Ik wens je een goed herstel en straks een mooie zwangerschap.
Liefs essi
Dank je wel voor je bericht en voor je lieven mooie wensen :)
Minka

Ongelezen bericht 26 jan 2022 16:11

Fullah schreef:
19 aug 2021 13:09
Hoi dappere dames,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Fullah en heb in 2013 via Diana Gabriels mentor borstprothese laten zetten. Had lange tijd geen klachten en toen dacht ik dat het de beste beslissing ever was (niet dus). Me man en ik zitten sinds 2018 in een fertiliteitstraject voor een eerste kindje. Helaas is het tot op heden niet gelukt middels IVF, ICSI, PICSI en hebben al 4 pogingen gedaan. Omdat het traject heel zwaar is mentaal en fysiek dacht ik de afgelopen 3 jaar dat mijn klachten daarmee te maken hadden. Ik heb zelf ook Astma en allergie en schuifde alles naar stress, hormonen, het zware traject en naar mijn Ashma. Ik hield op gegeven moment op met naar de huisarts gaan en werkte aan mijn mentale gezondheid (naar therapeut) en voelde me ietsje beter. Fysiek gaat het de laatste paar jaren minder en heb het 'geluk' gehad dat ik bijna anderhalf jaar vanuit thuis kon werken anders had ik het niet volgehouden. Heb wat allergie testen laten doen (kortademigheid), bril aangeschaft (branderige en rode ogen), gestopt met sporten (spier en gewrichten pijn), accupunctuur (voor ontspanning), supplementen nemen en ik gaf me uiteindelijk aan al die klachten over. Ik dacht als ik straks zwanger ben en die stress niet meer heb dan zullen die klachten vanzelf verdwijnen!
Toevallig gister keek ik naar de documentaire moordtieten en toen viel het kwartje. Ik heb bijna niet geslapen en uren zitten lezen. Al afspraak gemaakt bij de huisarts voor een verwijzing naar een internist. Bericht gestuurd naar ACIBADEM voor een afspraak bij Dr. Beekman.
We waren van plan om in Oktober naar Spanje te gaan voor de 5e IVF poging en nu wil ik eerste van de protheses af.
Mijn vraag is of jullie toevallig weten waar de wachttijd het kortste is? Ik ben bereid om zover mogelijk te reizen als ik maar snel geholpen kan worden. Ik woon in Zuid Holland.
Dit omdat ik een soort van vervroegde overgang zit (ik ben 35) en heb weinig eicelvoorraad en hoelang ik wacht minder voorraad beschikbaar is. Als ik lang moet wachten dan overweeg ik eerst alvast de eicellen te oogsten en de embryo pas na explantatie terug te laten plaatsen maar heb natuurlijk liever dat ik alles daarna doe. Graag jullie tips betreft welke kliniek.
Dit zijn mijn klachten tot op heden en vooral sinds 2020:
- constant moe ondanks goed slapen
- kortademigheid en vaak benauwd
- Weinig tot geen concentratie (kan niet meer van een boek genieten)
- Geheugenverlies (vaak blackouts)
- Niet op woorden komen en traag van begrip geworden
- vaak koorts en spierpijn zonder aanleiding
- jeuk hele lichaam en vooral oksels
- droge lichaam en haaruitval
- oorsuizen/bellen
- last van oog en minder zicht
- Altijd droge mond ondanks veel drinken
- Hevige nachtelijke zweten (dacht door vervroegd overgang maar Nee)
- Brok in de keel en moeite met speeksel slikken in lighouding
- steken in linker borst
-Gevoelige maag en darmen (geen gluten allergie uit de test)
- Hartkloppingen
- Salpende lamme handen in de nacht
- Altijd zweterig en nerveus
- Nek en rugklachten (bezig met cupping en accupunctuur).

Excuses voor mijn zeer lange verhaal. Ik heb nu al heel veel gehad aan dit forum en hoop steun te kunnen krijgen tijdens dit ook zware traject.

Veel liefde voor jullie.
Ik herken mijzelf erg in je verhaal wat betreft kinderwens. Ik wil ook zsm van die gifbommen af. Ik heb laatst een mail gestuurrd naar de internist Nanaykara ivm zwanger worden na verwijderen, hij raadde me aan paar maanden te wachten ( t hoeft niet een heel jaar of zo ) zodat mijn lijf tot rust komt en alles n beetje stabiliseert.. voordat ik aan kinderen begin. Verder miss dr Kappel bellen ( blijven bellen ) ik had 1 feb consult maar die heb ik afgebeld ( misschien kun jij die dag ipv mij ) ondat ik al via Rijnstate aan t wachten ben voor operatie. Ik denk zelf dat er veel wachtlijsten zijn nu vawege alle ophef natuurlijk rondom de implantaten. Ik zou zeggen maak een lijst en bel ze allemaal een voor een op. Probeer ook Velthuis kliniek in Velp. Of Rijnstate leg t verhaal uit. Maar je huisarts kan je helpen bij n spoed via de internist en een spoed verwijzing naar pl chiururg.
Verder je klachten zo herkenbaar.. ik heb ze 11 jaar geleden gezet en 3 jaar later begonnen bij mij gekste klachten, make up alleegie branderige ogen, hormonen pms, mist in me kop, altijd zo vermoeid.. bloed altijd goed.. woorden vergeten zelfs als ik iets lees lees ik i hetverkeerd… heel bizar. Heel veel succes voor jou en ik zou zeggen zoek veel tel nummers pak n dag en bel ze een voor een op!
Dikke knuffel
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 jan 2022 19:08

Fullah schreef:
26 jan 2022 15:38
Hoi Hoi Luna,

Ik waardeer je bericht enorm en ik begrijp je zorgen. Ik heb ook enorm veel gelezen over het onderwerp en wij hebben echt alles maar dan echt alles overwogen.

Ik loop al ruim 6 maanden bij een internist (Dr. Beekman) en ben meerdere keren uitgebreid onderzocht. Bovendien ben ik al lange tijd gelukkig klachten vrij. En mijn klachten waren zelfs heel vaag en mild waardoor er niet met zekerheid kan gezegd worden dat er een samenhang is. Ik heb zelf toch de keuze gemaakt om ze te laten verwijderen omdat ik geen risico wilde ook al was het een kans van 0.00001%. Gelukkig kwamen de siliconen uit zo goed als toen ze erin waren gebracht (geen lekkage en geen scheurtjes wat wel scheelt) en heb ik bijna geen kapselvorming gehad. Ik weet dat het niet veel kan zeggen en dat ze alsnog kunnen zweten. Maar ik voel me goed en na advies van de internist hebben mijn man en ik toch maar besloten om het door te laten gaan en niet langer te wachten. Geloof me na 4 jaar in de medische molen en heel veel telleurstellingen waaronder 3 miskramen ga je toch niet 1 2 3 zomaar een beslissing nemen.

nogmaals bedankt voor je bericht en ik waardeer je het enorm.

Groetjes,
Lieve schat,

Ik begrijp je beter dan je denkt, helaas... En ik ben heel blij dat je geen zware klachten had of hebt, want dat is een goede indicatie. Bij veel klachten zal de periode na explantatie ook zwaarder zijn en is het effect op je ongeboren kind ook groter. Omdat de ontregeling van je immuunsysteem voor problemen kan zorgen bij je kindje. Kinderen kunnen dan zelf een auto--immuunziekte of vele allergieen ontwikkelen.
Ik dacht in je voorsteltopic te lezen dat je wel erg ziek was, maar gelukkig is het niet zo🙏 Maar ik wil je wel iets zeggen wat velen niet weten en wel horen te weten. Dokter Rita Kappel zit al ruim 25 jaar in deze materie. En heeft ook meerdere onderzoeken op haar naam staan. Ook veel met prof. Cohen Tervaert samengewerkt aan wetenschappelijke publicaties. Doker Beekman en de andere internisten houden zich nog niet zo heel lang hiermee bezig. En kijken ook anders naar bepaalde zaken. Ik hecht toch het meeste aan het oordeel van Rita Kappel, ook al is het zeker zo dat iedere situatie apart bekeken moet worden.
Gelukkig doe je niet nu meteen je IVF, dus je hebt nog even de tijd om wat meer stofjes uit je systeem te krijgen.
Ga lekker veel zweten. Warme baden in zeezout en sauna's helpen enorm met afvoeren. Veel water drinken, gezonde voeding en vooral geen synthetisch foliumzuur nemen!!
Wens je alle liefs en sterkte en succes. En hoop je snel terug te zien met goed nieuws!🙏🙏🙏

Dikke kus!😘💖💖

Meiden, ik trek even niks meer vandaag dus morgen de andere berichten😘
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”