Nou na klaplong operatie hernia met beknelde zenuwen zijn we weer beetje boven jan. En ja hoor na zoveel chirurgen te hebben gesproken die allemaal ook Niessen zeiden je moet een vulling erin doen bijv nieuwe implantaten of lipofilling heb ik eindelijk na operatie van mijn collega wat er prachtig uitzien me voor het zoveelste gesprek gewaagd bij dokter Adrichem van het Ikazia ziekenhuis in Rotterdam.. Mag ik even een halleluja voor deze man wat een lieve totaal niet zakelijke chirurg die als je hem googled ook nog eens goed staat aangeschreven.
Ik houd in tegenstelling wat de andere zeggen genoeg eigen borst over en met een lift erna kan hij het mooi maken.. dus met mijn werk overlegt ik heb niet persee klachten klaplongen maar ga maar eens hard maken dat het daardoor komt.. ik werk zelf in het ziekenhuis in dordt en heb een hele lieve mannelijke leidinggevende die zei jeetje moet je dat allemaal zelf betalen en hij weet hoe graag ik werk en een best ellendig anderhalf jaar achter de rug heeft die gaat iig regelen dat het ook nog niet mijn eigen dagen kost. Dus ga ik deze week het geld overmaken en wordt mijn operatie echt echt echt in maart april hopelijk gepland..ik hou jullie natuurlijk op de hoogte wanneer.
Mijn collega is goed herstelt heeft nog wel eens last van jeukende borsten voor inwendig moet ze altijd om lachen zegt ze ooooowwww ik zou wel even binnen in willen kriebelen hahaha..
Dus ondanks nog niet helemaal hersteld van de hernia gaan we gewoon door.. zin in!!!!
Adviesje van mij laat iets doen waar je zelf achter staat ik heb gemerkt dat ik dus helemaal geen vulling nodig heb met een goede lift dat wilde ik graag niet nieuwe implantaten en zeker geen lipofilling nog meer kans op ontstekingen.
groetjes chantal