Auto-immuun

Deel je ervaringen of stel vragen.
EvaSarah

Ongelezen bericht 17 nov 2021 18:51

Het is een tijdje geleden dat ik online ben geweest…
Ik ben gisteren door de mri geweest ivm spraak- en slikproblemen… en heel veel neurologische pijn in mijn lichaam… volgende week krijg ik weer een mri en als het goed is een ruggenmergpunctie. Mijn neuroloog zei waarschijnlijk sta ik aan de vooravond van een auto-immuun ziekte. Misschien herkent iemand mijn situatie? Asia heb ik ook benoemd bij mijn neuroloog, alleen lijkt het nu het meest op MS… helaas

Groetjes EvaSarah
Eurosilicone 280cc vanaf 2004
Essi

Ongelezen bericht 17 nov 2021 19:03

Hey EvaSarah,
Wat rot joh!
Ik heb geen antwoorden voor je. Ik hoop dat er andere dames gaan reageren.
sterkte, liefs
Essi
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 nov 2021 07:37

Lieve EvaSarah,

Helaas ontwikkelen heel veel vrouwen MS door de siliconen...
Ik hoop voor je dat het dit niet is. Weet dat vele klachten bij ASIA ook passen bij MS. Sommige vrouwen hebben ernstige neurologische klachten.
Hebben ze ook APS en Lupus uitgesloten? Soms bestaat er een misdiagnose bij MS achtige klachten en klinische verschijnselen.

Sterkte lieve schat en laat je ons weten hoe het verder afloopt?

Kusss Luna😘🙏🏻
EvaSarah

Ongelezen bericht 18 nov 2021 18:33

Luna MKS schreef:
18 nov 2021 07:37
Lieve EvaSarah,

Helaas ontwikkelen heel veel vrouwen MS door de siliconen...
Ik hoop voor je dat het dit niet is. Weet dat vele klachten bij ASIA ook passen bij MS. Sommige vrouwen hebben ernstige neurologische klachten.
Hebben ze ook APS en Lupus uitgesloten? Soms bestaat er een misdiagnose bij MS achtige klachten en klinische verschijnselen.

Sterkte lieve schat en laat je ons weten hoe het verder afloopt?

Kusss Luna😘🙏🏻
Hoi Lieve Luna,

Helaas heb ik vandaag mijn mri verslag gelezen en ik heb een black hole in mijn hersenen…. De neuroloog vertelde dat ik waarschijnlijk aan de vooravond van een auto-immuunziekte sta..
Ze gaan 8 dec weer een nieuwe mri maken, en daarna een ruggenmergpunctie. Ondertussen ben ik aangemeld voor de kno arts en logopedie voor slikproblemen… ellende dus…
Ik heb ook zeker vertelt over de siliconen, mijn man was mee en die is super ondersteunend geweest in mijn verhaal en klachten.
Ik ga jullie zeker op de hoogte houden ❤️

Liefs EvaSarah
Luna MKS

Ongelezen bericht 19 nov 2021 11:22

Lieve EvaSarah,

Misschien heb je iets aan dit artikel: https://nl.approby.com/de-verschillen-t ... pus-en-ms/
Soms is er een misdiagnose bij onze vrouwen...

Zorg ervoor dat alles goed wordt uitgesloten.

Liefs en heel heel veel sterke!!!🙏😘
EvaSarah

Ongelezen bericht 27 nov 2021 11:11

Luna MKS schreef:
19 nov 2021 11:22
Lieve EvaSarah,

Misschien heb je iets aan dit artikel: https://nl.approby.com/de-verschillen-t ... pus-en-ms/
Soms is er een misdiagnose bij onze vrouwen...

Zorg ervoor dat alles goed wordt uitgesloten.

Liefs en heel heel veel sterke!!!🙏😘
Dank je lieve Luna,

Ik ben ondertussen helaas ook Corona positief getest 😵💫
Gelukkig verloopt deze redelijk mild.
Wel de bevestiging gehad dat ze zoeken naar ms… ik ben over de ergste schok gelukkig heen. Schouders eronder want ik kan niet anders dan vechten ❤️ 8 dec mri van hoofd en onderkant rug, 9 dec KNO arts vanwege slik klachten. 12 december afspraak bij de neuroloog voor uitslagen (denk ik) en plan voor ruggenmergpunctie 💪🏻
Las ook het onderzoek van Henry Dijkman en dat is wel confronterend…. Dat vele van ons uiteindelijk verhoogde kansen hebben op allerlei enge auto-immuunziektes

Hou jullie op de hoogte ❤️ Zodra ik nieuws heb
Knuffel EvaSarah
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 nov 2021 18:02

Geen zorgen over corona mop. Meer van ons hebben dit achter de rug.

Wat ik bedoelde en wat je in het linkje kunt lezen, is dat er soms een misdiagnose kan zijn. En dit gebeurt best vaak bij ons...
Bij klinische verschijnselen van MS kan er bijvoorbeeld sprake zijn van SLE of APS (is ook heftig).
Laat je niet zomaar vastpinnen aan een diagnose. Alles valt of staat bij de juiste diagnose en behandeling. Dat is wat ik bedoelde.

Laten we bidden lieverd🙏

Wens je heel veel sterkte!🙏😘💞

Ps. Fijne avond lieve meiden!😘😴💖
Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke ziekten en klachten”