Vandaag internist gesprek verloop
Loeve dames, vandaag op gesprek geweest bij interist in Arnhem,lieve vrouw, we gaan wat standaard bloed onderzoeken doen ( ik verwacht hier geen afwijkingen) en e heeft me uitgelegd dat ze nooit een bevestiging kan zetten dat ik idd asia heb omdat dat niet aantoonbaar is, maar ze kan wel aan de hand van bepaalde criteria schrijven dat t evt zou kunnen passen bij asia. Ik heb haar verteld dat t in principe niet veel uitmaakt voor mijn besluit om de protheses eruit te halen maar puut dit is om evt te kijken of ik t vergoed kan krijgen. Dus t is afwachten..?
En dan vraag je je toch af. Wat heeft het voor zin.. Bezoek aan een internist. Als ze het zo moeilijk te bewijzen is. Indien je gaat voor vergoeding van verzekering.. Hoe je het ook went of keert, die dingen moeten eruit.
Denk dat een ieder hier weet dat de klachten door siliconen komen toch?
Als ik de weg moet gaan bewandelen om eerst alles te onderzoeken en uit te sluiten zijn we mss wel half jaar jaar verder en nog zieker. Kosten voor dat valt ook onder verzekering... Dat word wel vergoed maar een exploitatie niet....
Alle klachten die wij ervaren ,hoe moet dat bewezen worden?? Wie zegt hoe wat waarom?
Wij voelen dat niet goed zit.. Maakt mij boos.
Mijn besluit staat vast of nu wel of niet vergoed word. Als ik mijn gezonde leven terug wil en niet Nog zieker wil worden heb ik geen enkele keus! Net als alle andere dames hier...
Wens je alle kracht en sterkte!! Liefs

Denk dat een ieder hier weet dat de klachten door siliconen komen toch?
Als ik de weg moet gaan bewandelen om eerst alles te onderzoeken en uit te sluiten zijn we mss wel half jaar jaar verder en nog zieker. Kosten voor dat valt ook onder verzekering... Dat word wel vergoed maar een exploitatie niet....
Alle klachten die wij ervaren ,hoe moet dat bewezen worden?? Wie zegt hoe wat waarom?
Wij voelen dat niet goed zit.. Maakt mij boos.
Mijn besluit staat vast of nu wel of niet vergoed word. Als ik mijn gezonde leven terug wil en niet Nog zieker wil worden heb ik geen enkele keus! Net als alle andere dames hier...
Wens je alle kracht en sterkte!! Liefs
Precies wat je zegt! Het is echt een spriraal waar je in vast komt zitten! En idd ik ook wil ze zsm eruit hebben. Of t wel of niet vergoed wordt en dan zien we dan wel weer of t idd van de borsten komt. Man stel je eens voor een leven alleen zonder die vermoeidheid…. Wat een loterij zou dat zijn!… iets wat normaal hoort te zijn. Pfff
Lieve Troela en Emina, heel mooi gesproken!
Lieve Minka, ik adviseer je om deze informatie aan je internist te geven: viewtopic.php?t=3264
Alles valt of staat bij de brief die ze schrijven. Dit moet volgens deze richtlijn, anders kun je de vergoeding op je buik schrijven.
We gaan aan Nanayakkara vragen of hij een nieuw protocol wil maken voor zijn collega internisten, omdat de eerste erg verouderd is. Zodra we deze hebben, plaats ik die.
Succes!
Lieve Minka, ik adviseer je om deze informatie aan je internist te geven: viewtopic.php?t=3264
Alles valt of staat bij de brief die ze schrijven. Dit moet volgens deze richtlijn, anders kun je de vergoeding op je buik schrijven.
We gaan aan Nanayakkara vragen of hij een nieuw protocol wil maken voor zijn collega internisten, omdat de eerste erg verouderd is. Zodra we deze hebben, plaats ik die.
Succes!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Dank je wel voor die reactie. De internist wist veel over de asia en zelfs wist ze dat er een siliconen poli is in adam, ze zegt ja er zijn bepaalde richtlijnen maar ik kan nooit 100 proc zekerheid geven dat t asia is omdat t simpelweg noet aantoonbaar is, we doen paar bloedonderzoeken en op basis van je klachten kan ik evt erop malen dat t evt past bij asia of niet. T is vreemd want ze weten t allemaal wel maar toch houden ze zich zo vast aan doe oude regels. T is net als vit d ze houden zich aan min 50 dat ie moet sijn bijv terwijl dat veel te weinig is. Ik sukkel altijd rond 50 maar dat vint de huisarts voldoende ondat t zo ooit is vast gesteldX belachelijk allemaal.
Lieve Emina, ik kan je garanderen dat reguliere artsen amper iets weten over nutriënten. Het is schokkend om je dat te realiseren. Voor mij geen nieuwtje overigens
Vitamine D hoort minimaal op 80 nmol/l te zitten voor een goed werkend immuunsysteem. Tussen de 100 - 150 is nog beter.
Ze verzuimen om het immuunsysteem van patiënten op natuurlijke wijze te versterken, maar pushen patiënten deze wel op onnatuurlijke wijze omhoog te brengen zoals met het covid "vaccin". Bizar!
(Wie interesse heeft, kan in het off topic deel lezen wat ik ervan vind
viewforum.php?f=284)
Wat betreft de brief van de internist. Het zal mij een worst wezen wat ze vinden, maar dit zijn de regels en voorwaarden die zijn opgesteld door het ZiN en de NZa. Ze moeten zich hier gewoon aan houden.
Liefs, Luna❤
Ps. Dit topic is verplaatst naar het deel 'Internisten/immunologen'
Vitamine D hoort minimaal op 80 nmol/l te zitten voor een goed werkend immuunsysteem. Tussen de 100 - 150 is nog beter.
Ze verzuimen om het immuunsysteem van patiënten op natuurlijke wijze te versterken, maar pushen patiënten deze wel op onnatuurlijke wijze omhoog te brengen zoals met het covid "vaccin". Bizar!
(Wie interesse heeft, kan in het off topic deel lezen wat ik ervan vind
Wat betreft de brief van de internist. Het zal mij een worst wezen wat ze vinden, maar dit zijn de regels en voorwaarden die zijn opgesteld door het ZiN en de NZa. Ze moeten zich hier gewoon aan houden.
Liefs, Luna❤
Ps. Dit topic is verplaatst naar het deel 'Internisten/immunologen'
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Jah t is tegenwoordig patient onderhouden en niet genezen.. ik had bijv laatst onafhankelijk bloed laten prikken ( wat ik door de jaren vaak doe omdat er telkens niks uitkomt) en de huisarts t ook niet weet, en de laatste e consult zegt ze doodleuk dat ze moeite heeft om de bloedonderzoek te beoordelen die ze zelf niet heeft aangevraagd en dat ze de volgende keer daar ook geen uitspraak meer over zal doen. Ik schrok hier van? Zo brutaal wat maakt t nou uit waarik mijn bloed laat prikken maar als zij telkens zegt is nit nodig en ik blijf me slecht voelen dat is t toch logisch dat ik selfop onderzoek ga?! En dan krijg je zo n bericht. Echt ik voel me zo in de steek gelaten, je huisarts hoort je steunpunt te zijn maar dat s ook weggevallen. Ze is helemaal klaarmet me. Waarschijnlijk denkt ze dat t tussen mijn oren zit of zo.. alsof ik t leuk vind om constant aan de bel te trekken. Ongelooflijk waar ik in ben beland joh. Hoe vaak heb ik tegen dr gezegd weet je t zit zo hoog dat als iemand me de keuze gaf bij wijze va spreken van oke we amputeren je arm of zo maar je zal nooit meer vermoeid zijn wat kies je dan? En ik zeg da amputeer ze allebei. Bij wijze van en dan kijkt ze me raar aan van…? Ze snappen t echt gewoon niet. Hoe t is als je opstaan en verder weer op de bank gaat liggen in de woo kamer omdat je zo verdomd moe bent.
Lieve Emina, ik snap je en daarom strijd ik al meer dan 10 jaar tegen dit onrecht.
Er was een lid die een brief schreef voor haar ha. Misschien kun je die brief gebruiken als concept voor een brief aan jouw ha. Het is belangrijk om in gesprek te blijven en jouw ha ook iets te leren. Want dit kan niet! Zo ga je niet met je patienten om!
Ik zoek de brief even voor je.
Dikke kus en sterkte!
❤

Er was een lid die een brief schreef voor haar ha. Misschien kun je die brief gebruiken als concept voor een brief aan jouw ha. Het is belangrijk om in gesprek te blijven en jouw ha ook iets te leren. Want dit kan niet! Zo ga je niet met je patienten om!
Ik zoek de brief even voor je.
Dikke kus en sterkte!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hierbij het topic met verwijzing naar de brief: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=2225 De linkjes in de brief zijn verouderd. Zie mijn laatste bericht in dat topic.
Succes!
Succes!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Nou echt hè! Zou wat zijn! Vlag gaat uit dan! 🥳 Ik ga naar de Bergman dus hopelijk binnen nu en 2 maanden en een beetje van alle klachten af!Emina schreef: ↑14 okt 2021 11:53Precies wat je zegt! Het is echt een spriraal waar je in vast komt zitten! En idd ik ook wil ze zsm eruit hebben. Of t wel of niet vergoed wordt en dan zien we dan wel weer of t idd van de borsten komt. Man stel je eens voor een leven alleen zonder die vermoeidheid…. Wat een loterij zou dat zijn!… iets wat normaal hoort te zijn. Pfff
Ik ben onlangs verhuisd dus nieuwe huisarts. Was daar vd week en toch wel enige spanning hoe ze hierin zou staan.. Ze had mijn dossier en ik voelde mij echt serieus genomen. Fijn gesprek hoewel ze niet veel wist van alle klachten die ontstaan na implantaten. Nu dus wel en ze ging zich er verder in verdiepen.Emina schreef: ↑14 okt 2021 12:20Jah t is tegenwoordig patient onderhouden en niet genezen.. ik had bijv laatst onafhankelijk bloed laten prikken ( wat ik door de jaren vaak doe omdat er telkens niks uitkomt) en de huisarts t ook niet weet, en de laatste e consult zegt ze doodleuk dat ze moeite heeft om de bloedonderzoek te beoordelen die ze zelf niet heeft aangevraagd en dat ze de volgende keer daar ook geen uitspraak meer over zal doen. Ik schrok hier van? Zo brutaal wat maakt t nou uit waarik mijn bloed laat prikken maar als zij telkens zegt is nit nodig en ik blijf me slecht voelen dat is t toch logisch dat ik selfop onderzoek ga?! En dan krijg je zo n bericht. Echt ik voel me zo in de steek gelaten, je huisarts hoort je steunpunt te zijn maar dat s ook weggevallen. Ze is helemaal klaarmet me. Waarschijnlijk denkt ze dat t tussen mijn oren zit of zo.. alsof ik t leuk vind om constant aan de bel te trekken. Ongelooflijk waar ik in ben beland joh. Hoe vaak heb ik tegen dr gezegd weet je t zit zo hoog dat als iemand me de keuze gaf bij wijze va spreken van oke we amputeren je arm of zo maar je zal nooit meer vermoeid zijn wat kies je dan? En ik zeg da amputeer ze allebei. Bij wijze van en dan kijkt ze me raar aan van…? Ze snappen t echt gewoon niet. Hoe t is als je opstaan en verder weer op de bank gaat liggen in de woo kamer omdat je zo verdomd moe bent.
Heel blij met mn nieuwe ha!
Succes met Alles en laat je niet gek maken. Jouw lijf en van niemand anders!