Voorstellen + hulp gevraagd met het maken van de juiste keus...

Protheses vanwege cosmetische reden.
Hallo1234

Ongelezen bericht 07 okt 2021 12:30

Dag dames,

Mijn naam hou ik liever anoniem want mijn omgeving weet niet van mijn vergroting. Ik ben in de 20.
Sinds 2 jaar heb ik nu implantaten van het merk Mentor. Hoewel ik enorm blij ben met mijn borsten ben ik ook enorm bang geworden door alle nieuwsberichten van de afgelopen tijd.
Ik had zelf een cup AA en nu een volle C cup.

Klachten die ik ervaar:
- direct na de operatie exceem op mijn hoofdhuid.
- sinds 6 maanden pijnscheuten door beide borsten.

Nadat ik 2 dagen geleden wakker geworden ben van de pijn in mijn linker borst, was voor mij de maat vol.
Echter ben ik zo zo intens verdrietig bij het idee om mijn borsten te moeten missen.
Ik hoop heel erg dat jullie mij willen helpen om de juiste keus te maken want alles in mij schreeuwt: doe het niet en laat de implantaten zitten.

Ik ben nu in contact met de kliniek waar dokter Niessen werkt en ben erg benieuwd naar wat hij voor mij kan betekenen zodat ik nog wel wat borst overhou.

Hoe zijn jullie ervaringen met het maken van de keus om ze te verwijderen ? Hoe voelen jullie je na het gedaan te hebben?

Alvast bedankt voor jullie reacties.
britt1234

Ongelezen bericht 07 okt 2021 14:03

Hi,
er zijn meerdere opties ben ik wel achter gekomen om op een mooie manier wat borst over te houden ZONDER siliconen. ik zelf word as woensdag geopereerd. Ik heb ze pas erg kort, maar merk dus sinds kort ook dat ik steken heb... ( nooit gehad). zelf heb ik erg getwijfeld om ook lipo te doen. maar ik kies er toch voor, om alles eruit te laten halen en het even de tijd geven. Ook vind ik het erg mooi om te leren accepteren dat je mooi bent zoals je bent. Ik wil het misschien zelf nog even afwachten tot na eventuele zwangerschappen.

maar goed, dat is mijn idee erbij. ik kan alleen maar zeggen, lees je goed in, vraag informatie, ga naar wat verschillende klinieken. en schrijf alles voor jezelf op. maak rustig een juiste keuze die goed voelt voor JOU!
Bethmoon94

Ongelezen bericht 07 okt 2021 14:38

Hoi hoi 😊

Ik ben zelf bij dr niessen geweest en heb voor dezelfde keuze gestaan als jij. Je kan evt in m’n topics kijken!

Ik hoor je zeggen dat alles in je schreeuwt om ze te laten zitten, is dat echt zo? Anders zou je denk ik niet opzoek gaan op dit forum🌸 wat in jou schreeuwt om ze te laten zitten? Is dat een angst of een liefde? Deze dingen kan je voor jezelf opschrijven om een “juiste” keuze te maken! Die is voor iedereen anders. Vertrouw in deze keuzes op jezelf! Het is een spannende, pittige maar inderdaad wat ik hierboven ook teruglees: hele mooie weg!

Liefs
Hallo1234

Ongelezen bericht 07 okt 2021 16:32

britt1234 schreef:
07 okt 2021 14:03
Hi,
er zijn meerdere opties ben ik wel achter gekomen om op een mooie manier wat borst over te houden ZONDER siliconen. ik zelf word as woensdag geopereerd. Ik heb ze pas erg kort, maar merk dus sinds kort ook dat ik steken heb... ( nooit gehad). zelf heb ik erg getwijfeld om ook lipo te doen. maar ik kies er toch voor, om alles eruit te laten halen en het even de tijd geven. Ook vind ik het erg mooi om te leren accepteren dat je mooi bent zoals je bent. Ik wil het misschien zelf nog even afwachten tot na eventuele zwangerschappen.

maar goed, dat is mijn idee erbij. ik kan alleen maar zeggen, lees je goed in, vraag informatie, ga naar wat verschillende klinieken. en schrijf alles voor jezelf op. maak rustig een juiste keuze die goed voelt voor JOU!

Dankjewel voor je reactie en heel veel succes met je operatie! 💞
De tip over het opschrijven ga ik gebruiken!
Laatst gewijzigd door Hallo1234 op 07 okt 2021 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Hallo1234

Ongelezen bericht 07 okt 2021 16:36

Bethmoon94 schreef:
07 okt 2021 14:38
Hoi hoi 😊

Ik ben zelf bij dr niessen geweest en heb voor dezelfde keuze gestaan als jij. Je kan evt in m’n topics kijken!

Ik hoor je zeggen dat alles in je schreeuwt om ze te laten zitten, is dat echt zo? Anders zou je denk ik niet opzoek gaan op dit forum🌸 wat in jou schreeuwt om ze te laten zitten? Is dat een angst of een liefde? Deze dingen kan je voor jezelf opschrijven om een “juiste” keuze te maken! Die is voor iedereen anders. Vertrouw in deze keuzes op jezelf! Het is een spannende, pittige maar inderdaad wat ik hierboven ook teruglees: hele mooie weg!

Liefs

Dankjewel voor je reactie. Ik heb even naar je foto's gekeken. Super mooi resultaat zeg. 💞

Ik denk dat het mijn slechte zelfbeeld is die schreeuwt dat ik het niet moet doen. Mijn verstand zegt eruit met die dingen..
Ik ga geen overhaaste keus maken en mezelf heeel goed informeren.
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”