de laatste keer dat ik actief was op een forum, is inmiddels 7 jaar geleden op het borstenforum, toen ik mijn implantaten kreeg. Ik ben nog altijd heel blij met mijn borsten en er is nooit een haar op mijn hoofd geweest die gedacht heeft dat dit klachten kon veroorzaken, totdat iemand me de docu moordtieten tipte & radar aflevering..
Ik ben eerlijk gezegd doodsbang dat ze eruit moeten en wil heel graag mijn klachten lijstje delen, omdat ik heel benieuwd ben of jullie het herkennen. Door de jaren heen ben ik regelmatig bij de huisarts geweest, allerlei bloed testen en onderzoeken laten doen, maar nooit is er een afwijking gevonden. Ik heb naast de bekende klachten zoals vermoeidheid, concentratie problemen en dergelijke, ook een aantal klachten waar ik weinig over vind.
- draaiduizeligheidsaanvallen
3x gehad afgelopen 3 jaar maar wel heftig. Alles vliegt letterlijk 1 meter van links naar rechts, overgeven, niet kunnen lopen. Houdt ongeveer een uur aan. MRI scan & onderzoek KNO arts hebben niks opgeleverd.
- knobbels in gewrichten, vooral vingers, sinds kort ook elleboog. Regelmatig geen ringen kunnen dragen, verder niet pijnlijk, maar wel vervelend.
- knobbeltje in borst, is goedaardig
- regelmatig opgezette lymfeklieren in hals
- regelmatig aften in mijn mond
- grieperig na sporten.
Elke keer als ik me weer goed voel en weer lekker fanatiek aan het sporten ben, is het hooguit 2 weken vol te houden en ik wordt weer grieperig, extreem moe, duizelig. Gevolg dat ik weer zo’n 2 weken niet ga sporten en het vervolgens weer oppak als ik me goed voel. Vicieuze cirkel wat ik al jaren heb.
Ik leef verder gezond, eet mijn groente & fruit, sport, rook en drink niet, maar toch voel ik dat mijn immuun systeem al jaren niet is wat het zijn moet.
Ik ben heel benieuwd of er herkenning is en naar jullie advies! Ik zit te denken om een afspraak te maken bij de siliconen poli, maar kan het advies wel al raden.. Ik hoop hier wijzer te worden:)
Liefs sascha