Voorsteltopic Antje

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 jul 2021 12:25

Wat fijn!😃
Dr. Kappel is zeker geweldig en de enige pc in Nederland die de absolute schadelijkheid van implantaten onderkent en ze niet gebruikt. De enige!

Zo blij dat alles nu vergoed wordt!👍

Veel liefs, Luna❤
Antje

Ongelezen bericht 27 jul 2021 13:04

Essi schreef:
27 jul 2021 12:24
Wat goed Antje! Dit zijn je eerste stappen naar je herstel.
Succes.
Zodra je een operatie datum hebt zet ik je op de lijst met komende operaties.
Liefs essi
Dank je wel. Ik zal het laten weten
Antje

Ongelezen bericht 27 jul 2021 13:05

Luna MKS schreef:
27 jul 2021 12:25
Wat fijn!😃
Dr. Kappel is zeker geweldig en de enige pc in Nederland die de absolute schadelijkheid van implantaten onderkent en ze niet gebruikt. De enige!

Zo blij dat alles nu vergoed wordt!👍

Veel liefs, Luna❤
Ja inderdaad. Krijg niet alles vergoed omdat dokter Kappel niet gecontracteerd is met mijn verzekering. Maar dat maakt niet uit. Krijg in ieder geval iets en dat is beter dan niets
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 jul 2021 13:19

Antje schreef:
27 jul 2021 13:05
Ja inderdaad. Krijg niet alles vergoed omdat dokter Kappel niet gecontracteerd is met mijn verzekering. Maar dat maakt niet uit. Krijg in ieder geval iets en dat is beter dan niets
Ja, dat was bij meer vrouwen zo, maar het is het wel waard.
Bewaar de factuur goed, want deze kosten zijn aftrekbaar en kun je volgend jaar bij de aangifte van dit jaar doen. Je hoeft in dit geval niet om toestemming te vragen.
Je vult deze kosten in bij specifieke zorgkosten > geneeskundige hulp.
Trek ook de benzine kosten die je maakt af en de kosten voor je explantatie kleding. Er zijn meer kosten aftrekbaar, zie het topic daarover.

Kusss😘
Antje

Ongelezen bericht 27 jul 2021 15:52

Luna MKS schreef:
27 jul 2021 13:19
Antje schreef:
27 jul 2021 13:05
Ja, dat was bij meer vrouwen zo, maar het is het wel waard.
Bewaar de factuur goed, want deze kosten zijn aftrekbaar en kun je volgend jaar bij de aangifte van dit jaar doen. Je hoeft in dit geval niet om toestemming te vragen.
Je vult deze kosten in bij specifieke zorgkosten > geneeskundige hulp.
Trek ook de benzine kosten die je maakt af en de kosten voor je explantatie kleding. Er zijn meer kosten aftrekbaar, zie het topic daarover.

Kusss😘
Bedankt voor de tip. Zal het even doorlezen.
Kan nu niet wachten tot ik aan de beurt ben. Wat betreft hoe het erna eruit ziet kan ze nog niet zeggen maar ze zegt wel dat ik wel wat weefsel van mezelf heb. Dus hoop dat ik wel meer dan een aa tje overhou. Maar zoals bij velen adviseert ze eerst de explantatie en dan 3 maanden tot 6 maanden de borsten laten bijtrekken en dan kan ik altijd nog lipofilling laten doen.😘
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”