Luna MKS schreef: ↑06 jul 2021 09:52
Hoop dat alles goed gaat vandaag!
Mocht je de brief willen aanvullen met linkjes, dan kun je ze uit dit topic halen:
viewtopic.php?f=238&t=71
Ik kom er voorlopig echt niet aan toe om de linkjes in de brief aan te passen...
LIefs!
Hoi lieve Luna,
Bedankt voor je reactie!
Wat was dat fijn gisteren, eindelijk een arts die me na al die jaren serieus neemt! Het was een heel prettig gesprek, dr Roossink legde mij uit dat ze heel veel vrouwen krijgt met deze klachten en zij de implantaten met kapsel gaat verwijderen. Ik krijg ook een kleine borstlift, zodat het er strakjes nog goed uitziet

Ze vertelde dat ik best nog wat eigen borstweefsel heb maar dat het een stuk kleiner wordt. Dat maakt me niet uit, ik wil zo graag van mijn klachten af, hopen dat dat gaat gebeuren!
Eerst nog 22 juli naar dr Verhagen (internist), ook wordt er dan een mammografie en echo gemaakt.
Omdat mijn moeder borstkanker heeft gehad gaan ze het weefsel na operatie opsturen om te onderzoeken op kankercellen. Ook dat vind ik spannend maar ook prettig, dat ze zo goed onderzoek doen.
Ik had mijn dochter van 20 meegenomen naar het gesprek (heel fijn en mijn externe geheugen ook op dat moment

) en ook zij had een heel goed gevoel bij deze arts. Als het goed is kan ik begin september geopereerd worden!!
Qua supplementen heb ik in de topic gekeken welke en hoe ik het beste kan gaan gebruiken, ik kom nu op multi van Vitals en chlorella klopt dat? Vit D en b-complex en magnesium slik ik al.
Ook slik ik valeriaan en teunisbloemolie (tegen overgangsklachten). Weet niet of ik doe kan blijven gebruiken? Weet jij dat of weet jij anders iemand die me dat kan vertellen?
Liefs! 🥰