Ik volg dit forum nu een paar dagen en ik ben inmiddels bezig met het voorbereiden op een explantatie.
Ik heb in juli 2014 een dual plain bv ondergaan van 240cc bij Velthuis kliniek. Nadat ik zoveel horror verhalen heb gehoord via de media ben ik er streng van overtuigd dat deze dingen eruit moeten! Liever nu dan morgen. Ik heb godzijdank 2 prachtige kinderen op de wereld gezet, maar ik heb nog een kinderwens. Ik wil dit alleen dit keer zonder siliconen troep in mijn lijf

je weet maar nooit wat voor schade het kan aanrichten aan jezelf, laat staan aan een foetus.. Het enige waar ik nu van baal is dat ik nergens echt snel terecht kan voor de operatie. Ik heb gebeld met Dr Niessen, Dr Kappel, Dr Visser, Dr Selms en mijn eigen pc Velthuis Kliniek. Bij Niessen kan ik pas in januari (!) terecht, bij Kappel in september en bij Visser en Selms gelukkig in juli. Ik wou maar dat het allemaal eerder kon...

ik heb namelijk weinig vertrouwen om het te laten doen bij mijn eigen pc en ga liever naar de pc's die in deze forumlijst staan.
Wat een drama dit! Heb al dagen niet geslapen

herkennen jullie dit? X