Voorstellen en help waarschijnlijk vocht in inplantaten

Protheses vanwege cosmetische reden.
Essi

Ongelezen bericht 25 mei 2021 20:49

Succes bij van Selms
Liefs essi
SaskiaH

Ongelezen bericht 10 jun 2021 15:34

Ik Wilde een nieuw topic starten maar weet niet waarπŸ™ˆπŸ™ˆ

Ik ben gisteren bij dokter van selms geweest. In de brief van de pc stond to mijn schrik geen ASIA, maar die heeft niks aan mij gevraagd en kwam er zelf niet door als ik iets wilde zeggen,omdat hij me de mond snoerde😑😑.

Mijn oogarts nu ze weet dat ik inplantaten heb, begon gelijk over ASIA, toen ik een afspraak had vorige week. En dat dat is wat mij zieker heeft gemaakt de laatste jaren dacht zij.

Dokter van selms zij ook direct dat ik hoogstwaarschijnlijk ASIA heb en dat ik de borstprothesen helemaal niet had mogen hebben omdat ik al auto imuunziektes had bij plaatsing. De pc toen wist ervan en heeft niks gezegd😞. Je vertrouwt er toch op dat hij weet wat wel en niet kan. Omdat er amorf siliconen materiaal is gevonden zei hij ook gelijk dus ze zijn waarschijnlijk lek.

Dr van selms nam de tijd voor me, en nam me serieus, ik vond het een fijn gesprek en voel me gehoord en begrepen. De wachtkamer zat ineens vol toen we weggingen voor de foto’s, waarschijnlijk hebben we er lang gezeten.

De pc die ze heeft geplaatst en correcties heeft uitgevoerd had het wel heel mooi gedaan toen (ben ook blij met hoe ze er nu uitzien). Volgens dokter van selms gaan ze er straks, doordat het zo goed is gedaan normaal uitzien. Maar vind dat dus wel heel erg spannend of dat echt zo is. Ik ga een grote b cup overhouden en heb nu een e cup (400 cc brede platte ronde). Voor de correctie en inplantaten had ik een c cup en kleding maat 36/38.

Ik moet over 2 weken terug voor een gesprek met de internist daar, ook opnieuw een echo en bloedonderzoek. En dan een aanvraag bij het ziekenfondsπŸ™πŸ½πŸ™πŸ½. Dat gaat denk lastig worden vanwege de ziektes die ik al had voor plaatsing.

Hij denkt dat ik wellicht 2 kapsels heb dat daar de onduidelijkheid van de echo/mri zit. Hij wil daarom dat ze daar nog een x een echo maken om te zien hoe het nou zit.

Het plan nu is alles eruit, kapsel gaat voor onderzoek naar de patholoog, schoon maken met antibiotica en dan opvullen met eigen vet als dat lukt. Ik blijf ook overnachten.

Ik dacht dat ik met mijn maat 42/44 (1.68- 72 kilo) genoeg vet had maar dat viel tegen. 10 jaar geleden bij plaatsing heb ik gelijk liposuctie gehad,buik,maag,rug,flanken en daar zat dacht ik zelf weer genoeg vet opπŸ˜…(ben 12 kilo zwaarder als toen) maar dit is volgens de pc niet zo. Hij zal het overal vandaan moeten sprokkelen zei hij. Ik was aan het lijnen omdat ik op het juiste gewicht wil zitten zodat het vet er dan niet gelijk weer af gaat maar dit mag dus niet, liever een paar kilo erbij was het adviesπŸ˜…. Heb wel flinke benen gekregen maar daar haalt hij het liever niet weg inverband kuil vorming.

Ik heb nog een lange weg tegaan zei hij, het zal pas na de zomervakantie zover zijn voor ze eruit gaan.

Voel me aan de ene kant opgelucht, maar aan de andere kant weer bang of ik niet te laat ben en de schade die de siliconen in mijn lichaam hebben aangericht, niet meer is terug te draaien. Ben ook boos op mezelf, Ik heb het verband nooit gelegd en de artsen bij wie ik kom wisten niet dat ik inplantaten heb. 5 jaar terug ook heel veel onderzoeken gehad dat er werd gedacht aan de spierziekte myastenia gravis maar daar kwam niks uit en dat was t dan. Ik had uitval problemen en kon soms ineens niet meer lopen (wist niet meer hoe) ook trekte mijn linker oogzenuw en werkte niet meer samen met mijn andere oog waardoor ik enorm duizelig werd (dit komt nu weer terug)en ik bijna flauw val steeds Waarschijnlijk toen ook al van de inplantaten denk ik nu.

Hopelijk zit er nog iets van verbetering in als ze er straks uitzijn.

Saskia
Monique MKS

Ongelezen bericht 10 jun 2021 17:10

Hallo Saskia, je hebt gewoon recht op vergoeding, ook al had je al ziektes voor de plaatsing. Lees het topic over vergoeding goed door, daar staat de informatie.
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=1952

Fijn dat alles loopt en je snel geopereerd gaat lopen.

Succes en hartelijke groetjes,

Monique MKS
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

Alles zal aan het licht komen.
SaskiaH

Ongelezen bericht 10 jun 2021 19:28

Heel erg bedankt Monique, dat wist ik Allemaal niet. Ik denk dat de verzekering heel moeilijk gaat doen, maar zie dat ook daar dan iets voor is om er tegenin te gaan. De verzekering heeft me afgewezen begin van het jaar, voor een hogere verzekering zodat ik meer fysio vergoed zou kunnen krijgen.

Bedankt voor het linkje,ik laat mijn man er goed naar kijken.

Saskia
SaskiaH

Ongelezen bericht 24 jun 2021 17:18

Vandaag nogmaals een echo gehad in het Jan van goyen en aansluiten bij de internist geweest voor lichamelijk onderzoek en bloedonderzoek maar de verwijzing van de internist is denk niet meer nodig. Dokter van selms belde me net voor hij op vakantie ging met geen goed nieuws van de echo. Rechts 100% lek en links waarschijnlijk ook een lek,hij gaat alles in gang zetten gelijk om de datum alvast te plannen, ze moeten er zo snel mogelijk nu uit.

En dan te bedenken dat ik in april met klachten hier in het ziekenhuis ben geweest, echo,mri en punctie en me dan wegsturen voor een second opinion omdat ze het niet weten. Ik ben zo vreselijk boos. Inmiddels is de enorme zwelling in mijn borst weg inclusief vocht. Waar is dat vocht gebleven,waarschijnlijk nu door mijn lichaam.

Zo blij dat ik via hier dokter selms heb gevonden, daar wil ik iedereen hier heel erg voor bedanken.

Saskia
Ava_92

Ongelezen bericht 24 jun 2021 17:41

Ik lees je topic nu pas, maar wat ontzettend heftig dit zeg.. Wil je heel veel sterkte wensen <3 En goed dat je snel geopereerd gaat worden!!
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 jun 2021 18:22

SaskiaH schreef: ↑
24 jun 2021 17:18
Vandaag nogmaals een echo gehad in het Jan van goyen en aansluiten bij de internist geweest voor lichamelijk onderzoek en bloedonderzoek maar de verwijzing van de internist is denk niet meer nodig. Dokter van selms belde me net voor hij op vakantie ging met geen goed nieuws van de echo. Rechts 100% lek en links waarschijnlijk ook een lek,hij gaat alles in gang zetten gelijk om de datum alvast te plannen, ze moeten er zo snel mogelijk nu uit.

En dan te bedenken dat ik in april met klachten hier in het ziekenhuis ben geweest, echo,mri en punctie en me dan wegsturen voor een second opinion omdat ze het niet weten. Ik ben zo vreselijk boos. Inmiddels is de enorme zwelling in mijn borst weg inclusief vocht. Waar is dat vocht gebleven,waarschijnlijk nu door mijn lichaam.

Zo blij dat ik via hier dokter selms heb gevonden, daar wil ik iedereen hier heel erg voor bedanken.

Saskia
HΓ© lieve Saskia, het gebeurt wel vaker dat ze scheuren missen.... Helaas is dat de realiteit en onzekerheid die hoort bij dit onveilige product.
Blij dat van Selms alles gaat regelen voor je en je snel verlost gaat worden.
Laat hem je kapsels wel goed onderzoeken op ALCL ok? Echt belangrijk.

Heel veel liefs, succes en sterkte!β€β˜€οΈπŸ™
SaskiaH

Ongelezen bericht 24 jun 2021 21:24

Bedankt Ava 😘

Luna dat gaat hij doen de kapsels gaan voor onderzoek naar de patholoog,was zijn eigen idee. Dit doet hij altijd zei hij.

Ik heb de papieren net al online gekregen met vragenlijst voor Anastasie en de offferte waar bij staat wat de verzekering vergoed. Zo snel al 😳😳😳 .

Heb nog zeker 3 weken de tijd om wat meer conditie te krijgen, Voor de operatie,hij is 3 weken op vakantie dr van selms

Saskia
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 jun 2021 08:13

Wat fijn! Succes met de laatste loodjes!πŸ€
gld

Ongelezen bericht 25 jun 2021 10:01

Hi Saskia,

Heb net 'even' je verhaal gelezen, jeetje wat heftig allemaal.
Wat fijn dat je nu eindelijk gehoord en gezien bent!

Vind het erg herkenbaar dat je ervaart dat het leven vaak niet meer leuk is door alle klachten die je ervaart. Incl het enorme uitgeputte gevoel.
Betrap mezelf er op als ik deze gedachten heb, of uitspreek bij de psycholoog, er toch erg van schrik.
De glimlach van mijn zoon doet voor mij altijd wonderen 😊
Over 21 dagen, (yep ben aan het aftellen) gaan ze er bij mij uit.🀞

Echt fijn te lezen dat je nu ook geholpen gaat worden.
Ik wens je veel succes met de laatste loodjes en straks in je herstel.

Liefs
SaskiaH

Ongelezen bericht 15 jul 2021 12:02

Hoi Luna,

Ik heb nu pas de operatie planning aan de lijn gehad ik kan pas 11 oktober geopereerd worden terwijl de dokster zei dat ze er zo snel mogelijk uitmoeten. 3 weken terug alles meteen getekend en terug gestuurd ben nu helemaal in paniek. Ene borst is weer 2x zo groot helemaal hard en erge last weer van maagzuur. Hij is kapot de rechter prothese en nu moet ik zo lang wachten il weet niet wat ik moet doen. Staat op de papieren van de internist die ze lekken in mijn lymfeklieren .

Wat moet ik nu doen

Saskia
Essi

Ongelezen bericht 15 jul 2021 12:21

Bel ze terug!
Er is niet voor niets tegen je gezegd dat ze er zo snel mogelijk uit moeten.
Laat je anders op een lijst zetten waar bij ze je bellen zodra er een plaatsje vrij komt.
Doen hoor!.
Succes en liefs essi
SaskiaH

Ongelezen bericht 15 jul 2021 16:18

Esso, ik sta op de lijst voir als er iemand afvalt. Heb ze het duidelijk uitgelegd maar ze kon niks voor me doen.dan moest ze de operatie van andere verzetten en daar doen ze niet aan.

3 weken geleden hebben we de formulieren gelijk ondertekend maar daar zat een fout in. We zijn toen niet terug gebeld wat ze zouden doen. Toen zelf weer gebeld, was t goed toen hoor de we nks wij weer bellen Was t dus niet goed en moest t weer overnieuw l. Toen moest er eerst een afspraak bij dr anesthesist gemaakt worden die kon pas gisteren en pas daarna kon ik pas aangemeld worden, terwijl de arts zei dat dit gelijk moest.

Hij belt maandag dan hadden we een afspraak al staan. Ik moet van de internist en oogarts zowaar ik contact mee heb gehad dan overleggen met hem wat te doen. Oogarts vanwege mijn uveitis die al vanaf april nu zijn gang kan gaan in mijn ogen zonder medicijnen.

Als het pas oktober word moet ik weer beginnen met mijn afweer onderdrukkende medicijnen, die heb ik vanaf april toen r begon niet meer geprikt. Die mag ik niet gebruiken als ik geopereerd wordt. Dat blijft in mijn lichaam zitten en als ik daar weer mee moet starten kan op afroep niet.

Resveratrol gebruik ik voor de ontstekingen (reuma en uveitis in mijn ogen)

Mijn bloed was ook niet goed wat is geprikt bij de internist.ANA positief(anti-ds DNA) en ELIA 98.

Ik zie t even allemaal niet meer zitten

Saskia
Monique MKS

Ongelezen bericht 15 jul 2021 17:09

Beste Saskia,

Ik reageer even namens Luna.
Wat naar dat je pas in oktober aan de beurt bent. Het beste wat ik je kan adviseren is om via jouw verzekeraar te vragen waar je mogelijk eerder aan de beurt bent. Geef duidelijk jouw situatie aan en laat weten dat ze de operatie al hadden goedgekeurd, maar dat wachten tot oktober voor jouw situatie niet haalbaar is. De verzekeraar is verplicht mee te werken aan wachttijd bemiddeling. Je kunt het dossier van de kliniek of het ziekenhuis waar je nu loopt, laten doorsturen naar de nieuwe behandelaar.

Ik wens je heel veel succes en sterkte!

Hartelijke groetjes,
Monique MKS
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

Alles zal aan het licht komen.
Assie66

Ongelezen bericht 15 jul 2021 23:40

Ik ben woensdag ook in het Jan van Goyen geweest en wordt 31 augustus door Dr Florisson geopereerd. Zij heeft ook al meerdere explantaties gedaan en kwam bij mij prima over.
31 augustus is haar 1e werkdag weer na haar vakantie, dus als je er geen bezwaar tegen hebt om naar haar te gaan, kun je eerder aan de beurt zijn.

Succes!
Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetisch)”