Hoi,
Afgelopen November heb ik na 16 jaar mijn implantaten laten verwijderen. De eerste 4 maanden na de explantatie voelde ik me zo goed! Voorheen was ik om de haverklap ziek, had ik een paar keer per maand zware migraine, nachtzweten, hartkloppingen, pijn op de borst, moe, opgezette klieren in de oksel, droge ogen etc. De eerste maanden waren al mijn klachten weg! Vooral de migraine die verdwenen was, was een verademing!
Maar sinds April heb ik t gevoel alsof ik een terugval heb.
Ben flink ziek geweest, voorhoofdsholte ontsteking. Kan gebeuren natuurlijk, maar de laatste weken komt ook de migraine weer terug en voel ik me niet zo energiek en lekker als in de eerste 4 maanden.
Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt?
Ik vraag me af of dit bij het ontgiften hoort of dat die 4 maanden gewoon toeval/geluk zijn geweest en een deel vd klachten toch niet meer weggaan?
Graag hoor ik of er meer mensen zijn met dezelfde ervaringen!
Groetjes, Patricia
Terugval na explantatie
-
Natural me again
Hoi Patricia,
Herken wel wat je schrijft. Wel een tegenvaller he, als de klachten dan ineens weer terugkomen! Ik voelde me kort na de explantatie heel goed, en heb zelfs een tijd gedacht dat mijn reumatische klachten weg waren. En ineens waren ze daar weer, en kreeg enorm last van mijn huid, haaruitval, misselijkheid etc. Bij mij heeft die fase dat het slechter ging een hele tijd geduurd (maanden). Ik had mijn implantaten ongeveer even lang als jij. Het zijn natuurlijk best wat jaren waar ons lichaam nog van moet bijkomen.
Nu ben ik volgende maand een jaar na de ingreep en de laatste tijd gaat het gelukkig weer beter. Ik heb ook hulp gezocht van een orthomoleculair therapeut, en haar ondersteuning en de supplementen hebben mij erg geholpen. Hopelijk ga jij je ook snel beter voelen, en anders kan ik je echt aanraden om iemand te zoeken die mee kan kijken naar wat daarvoor nodig is.
Veel beterschap!
Herken wel wat je schrijft. Wel een tegenvaller he, als de klachten dan ineens weer terugkomen! Ik voelde me kort na de explantatie heel goed, en heb zelfs een tijd gedacht dat mijn reumatische klachten weg waren. En ineens waren ze daar weer, en kreeg enorm last van mijn huid, haaruitval, misselijkheid etc. Bij mij heeft die fase dat het slechter ging een hele tijd geduurd (maanden). Ik had mijn implantaten ongeveer even lang als jij. Het zijn natuurlijk best wat jaren waar ons lichaam nog van moet bijkomen.
Nu ben ik volgende maand een jaar na de ingreep en de laatste tijd gaat het gelukkig weer beter. Ik heb ook hulp gezocht van een orthomoleculair therapeut, en haar ondersteuning en de supplementen hebben mij erg geholpen. Hopelijk ga jij je ook snel beter voelen, en anders kan ik je echt aanraden om iemand te zoeken die mee kan kijken naar wat daarvoor nodig is.
Veel beterschap!
Hoi Fithaasje,
Ik heb even jouw bericht verplaatst: viewforum.php?f=220
Daar lees je meer verhalen als de jouwe.
Graag verwijs ik je ook nog even naar het deel over ontgiften: viewforum.php?f=5
Daar lees je wat je kunt doen om jouw proces te ondersteunen en tevens lees je er ervaringen met ontgiften en de klachten die nog lange tijd kunnen optreden.
Verder lees je in dit deel over klachten die kunnen blijven optreden en hoe dat komt: viewforum.php?f=268
Sterkte en beterschap!
Heel veel liefs, Luna <3 <3 <3
Ik heb even jouw bericht verplaatst: viewforum.php?f=220
Daar lees je meer verhalen als de jouwe.
Graag verwijs ik je ook nog even naar het deel over ontgiften: viewforum.php?f=5
Daar lees je wat je kunt doen om jouw proces te ondersteunen en tevens lees je er ervaringen met ontgiften en de klachten die nog lange tijd kunnen optreden.
Verder lees je in dit deel over klachten die kunnen blijven optreden en hoe dat komt: viewforum.php?f=268
Sterkte en beterschap!
Heel veel liefs, Luna <3 <3 <3
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan