18 jaar implantaten
Misschien is dit de reden: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=2184
Ik herinner mij dat nog.
Ik herinner mij dat nog.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Dankjewel Luna voor de bevestiging dat dr Visser een goede arts is. Ja ik denk dat zij een aantal negatieve ervaringen heeft gehad met zorgverzekeringen dat ze daarom deze conclusie uit trekt.
Ook dankzij Marinde heb ik nu een bewuste keuze kunnen maken. Ik heb dr Schiettecatte gebeld en ik denk dat zijn werkwijze wel vergelijkbaar is met dr Visser. Alleen bij dr Visser kan ik veel sneller terecht.
Ik mag nu ook op het lijstje
9 novermber word ik bevrijd nu nog goed voorbereiden maar super dat het zo snel geregeld kan zijn!
Dank aan iedereen voor het reageren op mijn berichtje het heeft me echt geholpen een bewuste keuze te maken!!!!
Ik hou jullie tzt wel op de hoogte
Ook dankzij Marinde heb ik nu een bewuste keuze kunnen maken. Ik heb dr Schiettecatte gebeld en ik denk dat zijn werkwijze wel vergelijkbaar is met dr Visser. Alleen bij dr Visser kan ik veel sneller terecht.
Ik mag nu ook op het lijstje

Dank aan iedereen voor het reageren op mijn berichtje het heeft me echt geholpen een bewuste keuze te maken!!!!
Ik hou jullie tzt wel op de hoogte
Hallo Lala,
Wat fijn dat je de operatie vergoed hebt gekregen! Bij welke arts ben jij geweest?
De operatie is gelukkig al een tijdje achter de rug en alles is goed gegaan.
Heb achteraf een vergoeding bij mijn zorgverzekering aangevraagd maar is afgekeurd omdat deze kliniek niet aangesloten is bij de zorgverzekering, daarvoor moeten ze een bepaalde code hebben of zoiets. Vreemd want de zorgverzekering maakt toch reclame over dat er een vrije keuze is?
Maar ik ben super tevreden over de kliniek en blij dat ik zo snel terecht kon!
Liefs Catootje
Wat fijn dat je de operatie vergoed hebt gekregen! Bij welke arts ben jij geweest?
De operatie is gelukkig al een tijdje achter de rug en alles is goed gegaan.
Heb achteraf een vergoeding bij mijn zorgverzekering aangevraagd maar is afgekeurd omdat deze kliniek niet aangesloten is bij de zorgverzekering, daarvoor moeten ze een bepaalde code hebben of zoiets. Vreemd want de zorgverzekering maakt toch reclame over dat er een vrije keuze is?
Maar ik ben super tevreden over de kliniek en blij dat ik zo snel terecht kon!
Liefs Catootje
Lieve Catootje, ik kwam er niet aan toe jou nog te mailen, maar we hebben een melding gedaan van jouw case bij het Landelijk Meldpunt Zorg. Ik mail je later de reactie daarop.
Dr. Visser had geen AGB code en dit is nodig om declaraties bij zorgverzekeraars in te dienen.
Ik heb dit ook op het forum gemeld bij 'Explantatie Chirurgen'
Of er inmiddels iets is gewijzigd in deze situatie, weet ik niet.

Dr. Visser had geen AGB code en dit is nodig om declaraties bij zorgverzekeraars in te dienen.
Ik heb dit ook op het forum gemeld bij 'Explantatie Chirurgen'
Of er inmiddels iets is gewijzigd in deze situatie, weet ik niet.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi Catootje,
Ik ben onlangs ook door Dr. Visser geopereerd. Explantatie van 25 jaar oude protheses waarbij de kapsels ook zijn blijven zitten. Hoe gaat het nu met jou, ben je volledig hersteld zonder complicaties? En wordt het nu definitief niet vergoed door je zorgverzekering?
Ik ben onlangs ook door Dr. Visser geopereerd. Explantatie van 25 jaar oude protheses waarbij de kapsels ook zijn blijven zitten. Hoe gaat het nu met jou, ben je volledig hersteld zonder complicaties? En wordt het nu definitief niet vergoed door je zorgverzekering?