Allergan
Wat fijn dat het vergoed wordt en je al een datum hebt!🥳
🥰
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Goed nieuws voor mij
. Er was iemand uitgevallen en daarom kan ik eerder geopereerd worden
. Het was nog spannend want ik heb altijd veel te laag ijzer in mijn bloed en de internist zei dat ik dan niet geopereerd kan worden. Ik slik nu tweeënhalve maand ijzertabletten. Snel bloed laten prikken
en gelukkig was het omhoog gegaan. Goed genoeg voor operatie. Daarna corona test en negatief . Dus nu kan ik donderdag geopereerd worden. Morgen even bellen voor de tijd dat ik er moet zijn.
Ik heb alvast mijn hele huis schoongemaakt inclusief balkons en alle ramen van binnen en buiten gelapt
. Is helemaal niet zo belangrijk maar ik dacht misschien kan dat niet na de explantatie. Ook heb ik nieuw ondergoed besteld want heb geen fatsoenlijke voor de operatie vind ik
. Nu nog een hele goede deodorant kopen omdat ik na de operatie niet meteen kan douchen

. Ik zit nu te bedenken wat ik nog meer moet doen. Ook vraag ik mij de hele tijd af wat voor cupmaat ik ga hebben na de explantatie
Ik heb alvast mijn hele huis schoongemaakt inclusief balkons en alle ramen van binnen en buiten gelapt
geruwde Allergan/mcGhan 275 gram 2009 tot 29-04-2021
viewtopic.php?t=3614
viewtopic.php?t=3614
🥳🥳🥳
Hé, is je B12 wel eens uitgebreid onderzocht? Mijn ervaring met internisten is dat ze dit over het hoofd zien...
De serum referentie waarden die ze hanteren zijn te laag. Daarbij zegt je serum waarde niks over de B12 die in je cellen en weefsels zit. Daarvoor moeten ze de B12 gebonden aan transporteiwitten bepalen. Dat is een ander onderzoek. Holo-tc of actief B12 heet dat.
Vraag of ze dat ooit gedaan hebben. B12 terkort is een zeer onderschat probleem en komt relatief veel voor bij onze vrouwen.
Geniet van je dag!
Ps. In het deel explantatie voorbereiden vind je wel wat tips van de meiden
Hé, is je B12 wel eens uitgebreid onderzocht? Mijn ervaring met internisten is dat ze dit over het hoofd zien...
De serum referentie waarden die ze hanteren zijn te laag. Daarbij zegt je serum waarde niks over de B12 die in je cellen en weefsels zit. Daarvoor moeten ze de B12 gebonden aan transporteiwitten bepalen. Dat is een ander onderzoek. Holo-tc of actief B12 heet dat.
Vraag of ze dat ooit gedaan hebben. B12 terkort is een zeer onderschat probleem en komt relatief veel voor bij onze vrouwen.
Geniet van je dag!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
viewtopic.php?t=3614
viewtopic.php?t=3614
Goed dat je dat zegt Luna want ik ga toch weer terug naar de internist (dr. Beekman )en dan ga ik het gelijk vragen . Volgens mij is B12 nog niet onderzocht. Ik heb al een aantal jaren laag ijzer en elke keer weer pilletjes. Dr Beekman wilde mij eigenlijk een ijzer infuus geven maar dat heb ik geweigerd want ik vind een infuus vreselijk eng🥺☹Luna MKS schreef: ↑27 apr 2021 14:14🥳🥳🥳
De serum referentie waardes die ze hanteren zijn te laag. Daarbij zegt je serumwaarde niks over de B12 die in je cellen en weefsels zit. Daarvoor moeten ze de B12 gebonden aan transporteiwitten bepalen. Dat is een ander onderzoek. Holo-tc of actief B12 heet dat.
Geniet van je dag!
viewtopic.php?t=3614
viewtopic.php?t=3614
Ja beter wel laten onderzoeken. 
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~