Jeetje, je hebt al een lange weg doorlopen zeg!
Ik hoop dat je snel positief uitslag krijgt van de verzekering zodat je snel geholpen kan worden.
Ik wens je veel succes, en op naar herstel na je operatie
Lief!!!🥰❤
Ik hoop dat je snel reactie hebt en dat het vlug achter de rug zal zijn voor je.Marsm schreef: ↑08 apr 2021 18:48Vandaag naar dr selms in amsterdam geweest
2uur heen en 2 uur terug,vernmoeiend! Maar blij dat ik er snel terecht kon
ASIA voor de 2e x dus vastgesteld (1e keer door dr spit ) en vamdaag dus van dr selms
Hij heeft vanmi gelijk de brief voor de verzekeraar de deur uitgedaan en nu afwachten of er een afwijzing komt of gelijk akkoord
Ik hoefde me geen zorgen te maken. Hij zei je hebt recht op volledige vergoeding, mocht zilveren kruis toch het afwijzen sturen we de brief van de internist mee ( dr spit) maar voor nu dis eerst zonder brief van de internist
Operatie zal tegen de zomermaand aanlopen zei dr selms, mja dat maakt me niks uit als ze er maar uit gaan
Waarschijnlijk wel drains maar die kan ik bij de h.a laten verwijderen
Ik zal in ieder geval een nacht van te voren overnachten in de buurt van de operatieplek dicht bij het concertgebouwplein 11
Iemand ervaring met een goed betaalbaar hotel daar?
Er is vandaag in ieder geval een stukje weer van me afgevallen, qua zorgen
Nu maar weer op tijd naar bed en bijtanken
Thnx essiEssi schreef: ↑09 apr 2021 16:49Ik hoop dat je snel reactie hebt en dat het vlug achter de rug zal zijn voor je.Marsm schreef: ↑08 apr 2021 18:48Vandaag naar dr selms in amsterdam geweest
2uur heen en 2 uur terug,vernmoeiend! Maar blij dat ik er snel terecht kon
ASIA voor de 2e x dus vastgesteld (1e keer door dr spit ) en vamdaag dus van dr selms
Hij heeft vanmi gelijk de brief voor de verzekeraar de deur uitgedaan en nu afwachten of er een afwijzing komt of gelijk akkoord
Ik hoefde me geen zorgen te maken. Hij zei je hebt recht op volledige vergoeding, mocht zilveren kruis toch het afwijzen sturen we de brief van de internist mee ( dr spit) maar voor nu dis eerst zonder brief van de internist
Operatie zal tegen de zomermaand aanlopen zei dr selms, mja dat maakt me niks uit als ze er maar uit gaan
Waarschijnlijk wel drains maar die kan ik bij de h.a laten verwijderen
Ik zal in ieder geval een nacht van te voren overnachten in de buurt van de operatieplek dicht bij het concertgebouwplein 11
Iemand ervaring met een goed betaalbaar hotel daar?
Er is vandaag in ieder geval een stukje weer van me afgevallen, qua zorgen
Nu maar weer op tijd naar bed en bijtanken
Zodra je een operatie datum hebt zet ik je op de lijst met komende operaties.
Liefs essi