Ongelezen bericht
31 mar 2021 17:15
Lieve allemaal ,
Vandaag op gesprek geweest samen met mijn zus bij dr kappel ..
Ik was best een beetje gespannen . Had me vanalles voorgesteld .. maar ze bevestigde eigenlijk alles wat ik hier allemaal al had terug gelezen . Wat een tof mens . Eentje die voor niemand terug deinst en alles doet om ons te helpen.
Maar goed , ze vertelde dat ik niet bang hoef te zijn dat ik niks over zou houden maar wel volume verlies ga krijgen . Er zit tenslotte 295 cc per borst in
Genoeg klier weefsel ..
Lippofilling zou ze me pas aanraden een half jaar naar de explantatie . Mijn prothese zit voor de borstspier en ze zegt eerst even wachten tot de holte waar de prothese inzit dicht te laten groeien .
Een heel eerlijk advies . Dus wel beetje spannend om een half jaar rond te lopen met het gevoel , het valt wel mee , of met het gevoel , shit ik moet nog een paar maanden wachten . Het is nu geen kwestie van of ik het doe . Maar wanneer vooral ...
Heb een dochter van 13 en vind dat ook best een ding .. ben haar steeds aan het zeggen dat ze prachtig is zoals ze is bla bla bla .. en dan een moeder die dat dus ooit niet vond van haarzelf ..
Nu nog naar het gesprek met dr niessen en dan ga ik mijn beslissing nemen .. ( stiekem al wel gedaan denk ik met dr kappel )
Al met al .. een verhelderend gesprek !
Groetjes