vandaag gebeld..

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 feb 2021 11:42

Stef schreef:
21 feb 2021 21:33
Dank voor
Je reactie Suzanna ,

Ik ga eind maart naar dr kappel en heb daarna ook nog een afspraak bij dr niessen ..

Ik zal jullie zeker op de hoogte houden . Ben al wel overtuigd om zeker iets te gaan doen .. vervangen doe ik nooit .. dus dan maar eruit voordat ik op het punt van no return kom ...

Dank lieve mensen voor jullie altijd gevende advies .

Heb al gekeken Suzanna op je site .. en zal zeker een bezoekje brengen tzt .. wonen bij elkaar in de buurt ;-)
Wat leuk!😃
Succes met je afspraken!🙏😘
Susana

Ongelezen bericht 22 feb 2021 16:07

Stef schreef:
21 feb 2021 21:33
Dank voor
Je reactie Suzanna ,

Ik ga eind maart naar dr kappel en heb daarna ook nog een afspraak bij dr niessen ..

Ik zal jullie zeker op de hoogte houden . Ben al wel overtuigd om zeker iets te gaan doen .. vervangen doe ik nooit .. dus dan maar eruit voordat ik op het punt van no return kom ...

Dank lieve mensen voor jullie altijd gevende advies .

Heb al gekeken Suzanna op je site .. en zal zeker een bezoekje brengen tzt .. wonen bij elkaar in de buurt ;-)
Je bent super welkom 🦋💜
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Stef

Ongelezen bericht 31 mar 2021 17:15

Lieve allemaal ,

Vandaag op gesprek geweest samen met mijn zus bij dr kappel ..
Ik was best een beetje gespannen . Had me vanalles voorgesteld .. maar ze bevestigde eigenlijk alles wat ik hier allemaal al had terug gelezen . Wat een tof mens . Eentje die voor niemand terug deinst en alles doet om ons te helpen.

Maar goed , ze vertelde dat ik niet bang hoef te zijn dat ik niks over zou houden maar wel volume verlies ga krijgen . Er zit tenslotte 295 cc per borst in
Genoeg klier weefsel ..
Lippofilling zou ze me pas aanraden een half jaar naar de explantatie . Mijn prothese zit voor de borstspier en ze zegt eerst even wachten tot de holte waar de prothese inzit dicht te laten groeien .
Een heel eerlijk advies . Dus wel beetje spannend om een half jaar rond te lopen met het gevoel , het valt wel mee , of met het gevoel , shit ik moet nog een paar maanden wachten . Het is nu geen kwestie van of ik het doe . Maar wanneer vooral ...

Heb een dochter van 13 en vind dat ook best een ding .. ben haar steeds aan het zeggen dat ze prachtig is zoals ze is bla bla bla .. en dan een moeder die dat dus ooit niet vond van haarzelf ..

Nu nog naar het gesprek met dr niessen en dan ga ik mijn beslissing nemen .. ( stiekem al wel gedaan denk ik met dr kappel )

Al met al .. een verhelderend gesprek !
Groetjes
Lisa84

Ongelezen bericht 31 mar 2021 18:49

Hi Stef,

Wat fijn dat het een prettig, eerlijk een verhelderend gesprek is geweest. Wanneer heb je een afspraak bij dr Niessen?

Als ik het zo lees hou je best wat weefsel over, dat is fijn!
Succes met je 2e consult!

Liefs,
Dorie

Ongelezen bericht 31 mar 2021 21:37

Ik herken wel wat je zegt over je dochter. Misschien kun je het zo zien; jij weet als geen ander dat "iets" doen aan jezelf niet de oplossing is. Sterker nog, je zit nu met deze ellende. Juist daarom weet je dat je tevreden niet zijn met hoe je bent.
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Stef

Ongelezen bericht 31 mar 2021 23:23

Dorie schreef:
31 mar 2021 21:37
Ik herken wel wat je zegt over je dochter. Misschien kun je het zo zien; jij weet als geen ander dat "iets" doen aan jezelf niet de oplossing is. Sterker nog, je zit nu met deze ellende. Juist daarom weet je dat je tevreden niet zijn met hoe je bent.
Lief dat je het zegt !
Ga hier zeker iets mee doen ...

Heb jij nog overwogen om lipofilling te doen ? Zie in je banner dat je vorig jaar hebt laten explanteren en dit jaar zou fillen ? Is dat nog gebeurd of ben je helemaal tevreden met de nieuwe situatie ? Ik vind ze iig prachtig .. maar hoop jij jezelf ook ?
WabiSabi

Ongelezen bericht 01 apr 2021 06:41

Hi Stef, ik ben drie weken geleden geopereerd en heb ook één dochter van 13. Ik ben heel erg open over alles. Dat was ik ook de weg ernaar toe. We hebben er na de operatie vrij snel samen naar gekeken en aan gevoeld hoe ontzettend zacht het nu is. Over wat ik voel bespreek ik ook. Regelmatig roep ik haar om te laten zien hoe het verandert. Dit klinkt allemaal misschien overdreven of te intiem maar ik merk dat het werkt.
Ik vind ons helemaal geen slecht voorbeeld omdat wij ooit onze borsten lieten vergroten. Ik vind mezelf nu juist een voorbeeld om te laten zien dat je jezelf beter op jonge leeftijd kunt accepteren dan gekke fratsen als een borstvergroting, met alle gevolgen van dien. Op dit forum hebben wij het er onderling ook over gehad de afgelopen drie weken. Misschien heb je er wat aan.
Succes met jouw weg. Je opluchting zal groot zijn. Liefs!
Dorie

Ongelezen bericht 01 apr 2021 11:06

Stef schreef:
31 mar 2021 23:23
Dorie schreef:
Lief dat je het zegt !

Heb jij nog overwogen om lipofilling te doen ? Zie in je banner dat je vorig jaar hebt laten explanteren en dit jaar zou fillen ? Is dat nog gebeurd of ben je helemaal tevreden met de nieuwe situatie ? Ik vind ze iig prachtig .. maar hoop jij jezelf ook ?

Ja heb in januari lipofilling gehad. Was inderdaad niet tevreden. Vond het onnatuurlijk en wat raar er uit zien. Dat is nu gelukkig weg! Zal binnenkort weer foto's plaatsen
Stef

Ongelezen bericht 01 apr 2021 20:03

:roll:
Dorie schreef:
01 apr 2021 11:06
Stef schreef:
31 mar 2021 23:23
Dorie schreef:
Lief dat je het zegt !

Ja heb in januari lipofilling gehad. Was inderdaad niet tevreden. Vond het onnatuurlijk en wat raar er uit zien. Dat is nu gelukkig weg! Zal binnenkort weer foto's plaatsen
Daar ben ik dus heel benieuwd naar .. ik wil ook eerst explanteren en dan na minimaal 6 maanden laten fillen ...
Oh zou graag je foto’s zien !😀
Dorie

Ongelezen bericht 02 apr 2021 10:36

Zal ze zo maken...
Stef

Ongelezen bericht 02 mei 2021 22:30

Hoi allemaal , hebben jullie de Linda deze maand gelezen ? Staan 4 verhalen in van mooie vrouwen die een explantatie gedaan hebben ..

Groetjes
Lisa84

Ongelezen bericht 03 mei 2021 09:33

Dank voor de tip! Normaal gesproken vind ik het eigenlijk een te duur blad met vooral veel reclame🙈 maar nu maak ik graag een uitzondering 😊
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 mei 2021 15:40

Hé lieve Stef, dank je voor de tip. Ik lees dat blad nooit. Ben niet zo van de vrouwenbladen🤭
Maar we ontvangen graag kopietjes van artikelen als dat kan. Zou je die kunnen fotograferen of inscannen en naar ons mailen?

Was je al bij Niessen geweest? Hoop dat je snel een datum hebt!🙏
Stef

Ongelezen bericht 25 mei 2021 13:47

Beste meiden ,

Vandaag bij dr niessen geweest . Vertel gauw mijn bevindingen . Maar hij zit vanavond bij programma vooravond om 1900 over explantaties te vertellen.

Dacht laat even snel weten . Nu snel naar huis !
Lisa84

Ongelezen bericht 26 mei 2021 16:23

Hi Stef,

Ik ben benieuwd hoe het bij Niessen gegaan is, zag ik nu dat je een datum hebt??😊
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”