Even voorstellen (Angel)

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 jul 2012 13:06

lisa schreef:Hai Angel, ik heb het niet via de huisarts gedaan, maar gewoon 3 pc's benaderd. Uiteindelijk bij 1 op bezoek gegaan voor het consult. Deze heeft aanvraag bij verzekering gedaan met advies dat ze eruit moeten. Dit is goedgekeurd. Je kan dus contact zoeken met bv Slotervaart voor een gesprek. Houd er rekening mee dat zij niet diegenen zijn die zich met de lichamelijke klachten bezighouden (maar dat is al gezegd door anderen)
Gr en sterkte!
Lisa, had jij geen verwijzing van de ha nodig voor je consult bij de pc?? De meeste van ons wel om dit consult wel vergoed te krijgen.
Hoe ging dat dan bij jou??

@Angel: De ha MOET trouwens gewoon een verwijzing geven hoor. Of hij nou je klachten erkent of niet. Jij hebt borstprotheses, dus heb je ook recht om op ieder gewenst moment een pc te bezoeken!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Angel

Ongelezen bericht 08 jul 2012 13:10

lisa schreef:Hai Angel, ik heb het niet via de huisarts gedaan, maar gewoon 3 pc's benaderd. Uiteindelijk bij 1 op bezoek gegaan voor het consult. Deze heeft aanvraag bij verzekering gedaan met advies dat ze eruit moeten. Dit is goedgekeurd. Je kan dus contact zoeken met bv Slotervaart voor een gesprek. Houd er rekening mee dat zij niet diegenen zijn die zich met de lichamelijke klachten bezighouden (maar dat is al gezegd door anderen)
Gr en sterkte!
Ik woon zelf in het puntje van Zeeland, dus ja...Het VU( het is toch een VU ziekenhuis?) in Amsterdam is voor mij het dichtste bij.
Dus het beste is dan om deze week naar mijn huisarts te gaan en een verwijzing te vragen voor deze PC in Het slotervaart ziekenhuis?
Welke arts had jij?En was je er tevreden over?
Als je wilt mag je het mij ook in een pm sturen hoor!Maar ik wil zo graag wat meer info hierover!
Bedankt alvast!
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 jul 2012 13:16

@Angel: kijk even bij onze explantatie chirurgen!!! Daar vind je de info. Slotervaart is in mijn mooie stad Amsterdam! + Kijk bij ervaringen met artsen. Kijk dan bij dr. Kingma en dr. van Loenen. Lisa is geopereerd door dr. van Loenen.

@ Lisa: wat was de reden van de vergoeding? Zou dat graag willen weten. Was dat vanwege het feit dat je ze al 20 jaar had? En waar ben je verzekerd? Laat het ons even weten. Schrijf het hier als je wilt: http://klachtensilicon.forum2go.nl/is-j ... -t400.html
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Angel

Ongelezen bericht 08 jul 2012 13:29

Luna schreef:@Angel: kijk even bij onze explantatie chirurgen!!! Daar vind je de info. Slotervaart is in mijn mooie stad Amsterdam! + Kijk bij ervaringen met artsen. Kijk dan bij dr. Kingma en dr. van Loenen. Lisa is geopereerd door dr. van Loenen.

@ Lisa: wat was de reden van de vergoeding? Zou dat graag willen weten. Was dat vanwege het feit dat je ze al 20 jaar had? En waar ben je verzekerd? Laat het ons even weten. Schrijf het hier als je wilt: http://klachtensilicon.forum2go.nl/is-j ... -t400.html
@ Luna, daarom wil ik dat ook graag weten, want ze zitten bij mij er nu ook al ruim 20 jaar in en ik heb geen pijn , net als Lisa.Ik ben verzekerd bij de CZ.En ik weet niet of die het vergoeden!
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 jul 2012 13:56

Angel schreef:
Luna schreef:@Angel: kijk even bij onze explantatie chirurgen!!! Daar vind je de info. Slotervaart is in mijn mooie stad Amsterdam! + Kijk bij ervaringen met artsen. Kijk dan bij dr. Kingma en dr. van Loenen. Lisa is geopereerd door dr. van Loenen.

@ Luna, daarom wil ik dat ook graag weten, want ze zitten bij mij er nu ook al ruim 20 jaar in en ik heb geen pijn , net als Lisa.Ik ben verzekerd bij de CZ.En ik weet niet of die het vergoeden!
Je hebt gelijk Angel. Wij willen het ook weten. Ik was daar daarom een tijdje terug een apart topic over begonnen. We willen weten waarom de een nou wel de operatie vergoed krijgt en de andere niet.

Ik zal haar een pm sturen zodat ze sneller reageert.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Luna MKS

Ongelezen bericht 08 jul 2012 13:59

@Angel: Ze had al gereageerd. Zie: http://klachtensilicon.forum2go.nl/is-j ... -t400.html

@Lies: hoe zat het met de verwijzing van de huisarts? Had je die niet nodig voor je eerste consult?
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Angel

Ongelezen bericht 08 jul 2012 14:08

Luna schreef:@Angel: Ze had al gereageerd. Zie: http://klachtensilicon.forum2go.nl/is-j ... -t400.html

@Lies: hoe zat het met de verwijzing van de huisarts? Had je die niet nodig voor je eerste consult?
Dan maak ik toch ook een grote kans dat het vergoed wordt, omdat ze er bij mij ook al ruim 20 jaar inzitten?Zijn er niet veel vrouwen die ze al zo lang hebben?
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 jul 2012 14:22

Ja, je maakt een grote kans, dus maandag meteen bellen voor een afspraak!!

De meeste hier hebben ze zo'n 10 jaar in. Sommige langer, andere weer korter. Ook een dame die ze maar 2 jaar had bijvoorbeeld. Er zijn ook vrouwen die al meer dan 20 jaar protheses hebben, maar die hebben ze steeds laten verwisselen. Dus niet 20 jaar dezelfde protheses. Jij wel en Lies ook. Aan de ene kant erg, aan de andere kant een voordeel, want je operatie wordt bijna zeker wel vergoed hoor. Maak je maar geen zorgen. Komt goed!!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Angel

Ongelezen bericht 08 jul 2012 14:33

Luna schreef:Ja, je maakt een grote kans, dus maandag meteen bellen voor een afspraak!!

De meeste hier hebben ze zo'n 10 jaar in. Sommige langer, andere weer korter. Ook een dame die ze maar 2 jaar had bijvoorbeeld. Er zijn ook vrouwen die al meer dan 20 jaar protheses hebben, maar die hebben ze steeds laten verwisselen. Dus niet 20 jaar dezelfde protheses. Jij wel en Lies ook. Aan de ene kant erg, aan de andere kant een voordeel, want je operatie wordt bijna zeker wel vergoed hoor. Maak je maar geen zorgen. Komt goed!!
Ja inderdaad, maandag bel ik voor een afspraak, voor woensdagmiddag.Want dan ben ik vrij van werk.Ik ga morgen weer beginnen met werken, na vakantie, ik wil dus niet gelijk vrij vragen.En daarbij, dan kan ik misschien ook eerst nog even contact opnemen met CZ.Eens kijken wat ze daarop te zeggen hebben, maar daar verwacht ik niet gelijk een positief antwoord op.Misschien wel als de PC een aanvraag indient.
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 jul 2012 14:51

Weet niet of je deze week al een afspraak bij de pc zult hebben. Wel bij je huisarts misschien. Maar bel wel het Slotervaart en probeer alvast een afspraak te maken voor een woensdag.

Lees hier wat je moet doen als je werkt: http://klachtensilicon.forum2go.nl/expl ... -t181.html
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Angel

Ongelezen bericht 08 jul 2012 15:06

Luna schreef:Weet niet of je deze week al een afspraak bij de pc zult hebben. Wel bij je huisarts misschien. Maar bel wel het Slotervaart en probeer alvast een afspraak te maken voor een woensdag.

Lees hier wat je moet doen als je werkt: http://klachtensilicon.forum2go.nl/expl ... -t181.html
Bedankt voor de tip,woensdag ga ik in ieder geval naar de huisarts.Zal kijken of ik morgen een afspraak kan maken bij het slotervaart ziekenhuis.
Je hoort ervan!
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 jul 2012 11:08

Hoi Angel,
Hier iets over de siliconen envelop van alle implantaten:
http://klachtensilicon.forum2go.nl/de-s ... -t482.html
Vond het wel belangrijk jou dat te laten lezen, aangezien je zegt zoutwaterprotheses te hebben en te twijfelen of je klachten daarmee samenhangen.
Liefs, Luna
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 09 jul 2012 12:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Angel

Ongelezen bericht 09 jul 2012 12:48

Dank je Luna,

Vraag me af of mijn CVA daar ook niks mee te maken heeft gehad, want daar hebben ze ook NOOIT de oorzaak van gevonden.
Tja...er werd gezegd, komt door roken en de pil(combinatie) maar ik vraag me af...Zal dat echt zo geweest zijn?
Zal het zeker met mijn huisarts bespreken!
Angel

Ongelezen bericht 09 jul 2012 13:03

Ik krijg nu helemaal de zenuwen, want ik krijg ook steeds meer neurologische klachten, duizelig en zo...en na mijn cva is een MRI gemaakt en daar waren vele "dode"plekken in mijn hersenen ie zien.
GA nu gelijk naar mijn huisarts bellen...en een afspraak maken.IK hoop dat hij mij heel serieus neemt. :cry:
Angel

Ongelezen bericht 09 jul 2012 13:08

Woensdag morgen om 8.00 uur moet ik er zijn.
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”