explantatie lies door dr. van Loenen

Deel je ervaringen en foto's
lisa

Ongelezen bericht 03 jul 2012 13:37

Ik ook! Had verwacht dat mn herstel na operatie iets moeizamer zou zijn ivm narcose. Denk echter dat de vitaminen, de rust, t ontgiften en de opluchting herstel bevorderen.
lisa

Ongelezen bericht 06 jul 2012 16:01

Update voor diegenen die nieuwsgierig zijn ; het herstel gaat goed! Vandaag controle en we (arts, assistente en ik) waren blij met het resultaat :) Mn partner zei ook heel lief ' ik vind ze prachtig'! hechting losgeknipt en voorzichtig aan gaan smeren met bio oil. Helaas zijn de kapsels niet helemaal verwijderd maar slechts een restje achter gebleven. De kapsels zijn niet onderzocht, dus als je dat wel wilt, wees dan specifiek! Had ik ook moeten doen tijdens de gesprekken met de pc. ik dacht dat dit standaard gebeurde omdat haar collega pc dit, zo las ik, wel deed. Verder helemaal tevree!
Mag weer gewone Bh's gaan dragen dus een dezer dagen jullie Bh tips maar eens uitzoeken. Tot zover, fijne dag allemaal!
Luna MKS

Ongelezen bericht 06 jul 2012 16:33

Wat ben ik blij voor je dat je zo tevreden bent!
Ja, jammer van de kapsels. Bij mij kon ook niet alles weg hoor. Er is iets minder dan een kwart achtergebleven.
Heel veel plezier met het shoppen naar BH's!!!
Liefs, Luna
lisa

Ongelezen bericht 15 jul 2012 12:57

Ik zweet veel minder en vind mezelf zelfs beter ruiken...en al minder darmklachten/misselijk. Het zal toch niet waar zijn :) Ik ben nog maar 3 weken verder. Denk dat chlorella mijn spijsvertering helpt en dat ik minder zweet doordat er geen sili's meer in mn lijf zitten. Ik had soms zo een rare geur.
Nu nog verbetering in mn evenwichtsprobleem, mn gewrichtjes, ogen/oren/hoofd...en dan helemaal tevreden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 jul 2012 13:12

Dus jij stonk ook zo. Erg he? Bij mij was het echt heel erg het zweten. Echt zo vies.

Ben heel erg blij dat het goed gaat met je Lies. Hoop dat al je andere klachten ook snel zullen afnemen.

Doeg lieverd.
Veel liefs, Luna
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”