Ongelezen bericht
14 dec 2020 21:13
Graag wil ik nu even toelichten, waarom mijn operatie bij dr. Kappel niet kan doorgaan. Afgelopen zaterdag moest ik naar de afspraak met de anesthesist. Deze gaf mij een afwijzing voor een operatie. Reden: in 2014 heb ik een stent gekregen in beide liesslagaders. De World Eye kliniek is niet uitgerust voor complicaties, die kunnen voortkomen uit deze operatie vooral bij mensen met een verhoogd risico.
Jullie kunnen wellicht mijn teleurstelling voorstellen. Ik ben al bijna twee jaar bezig. Eerst een jaar wachten voor een afspraak bij het VU, dan naar Kappel. Corona legde de boel stil tot eind mei.....toen werd mijn man erg ziek en in december zou ik eindelijk geopereerd worden. En als klap op de vuurpijl afwijzing door de anesthesist.
Ik heb begrip voor het feit, dat ik in die kliniek niet geopereerd kan worden maar ik ben wel boos en teleurgesteld dat ik geen eerdere afwijzing heb gehad van dr. Kappel zelf. Ik heb immers duidelijk in mijn consult ( maart 2020) bij haar aangegeven, dat ik stents in mijn liezen heb. De anesthesist wijst iedereen af , die waar dan ook een stent heeft. Dat behoort dr. Kappel naar mijn inziens ook te weten....en zij kan dan al tijdig patiënten afwijzen.
Het zou gewoon vroegtijdig een teleurstelling besparen.
Ik hoop dat zij dit punt in haar consulten kan verbeteren.
Ik heb inmiddels een doorverwijzing voor een plastisch chirurg in mijn eigen woonplaats en bij een regulier ziekenhuis. Deze arts is op de hoogte van de siliconen problematiek en heeft zich bezig gehouden met ALCL kanker, die vaker voorkomt bij vrouwen met een ruw implantaat. Daarnaast heb ik natuurlijk het advies van het VU.
Zover even mijn toelichting....wordt vervolgd
Groetjes,
Marbat
Laatst gewijzigd door
Marbat op 14 dec 2020 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.