Voorstellen: 14 jaar implantaten McGhan 410 en kinderwens

Lees informatie of stel vragen.
Marie

Ongelezen bericht 26 okt 2020 16:10

Hoi dames,

Even weer een update: ik ben vrijdag bij de huisarts geweest en zij heeft gelukkig de Radar-uitzendingen ook gezien, dus nam me gelijk serieus. Ze gaat een brief aan de verzekering schrijven waarin staat dat het medisch noodzakelijk is dat ze verwijderd worden en ze gaat een verwijzing maken voor dr. Kappel. Ik heb vrijdag de voicemail ingesproken van de praktijk van dr. Kappel, maar ben nog niet teruggebeld. Ik wacht het nog even af.

Liefs Marie
Mar3kids

Ongelezen bericht 26 okt 2020 16:18

Marie schreef:
26 okt 2020 16:10
Hoi dames,

Even weer een update: ik ben vrijdag bij de huisarts geweest en zij heeft gelukkig de Radar-uitzendingen ook gezien, dus nam me gelijk serieus. Ze gaat een brief aan de verzekering schrijven waarin staat dat het medisch noodzakelijk is dat ze verwijderd worden en ze gaat een verwijzing maken voor dr. Kappel. Ik heb vrijdag de voicemail ingesproken van de praktijk van dr. Kappel, maar ben nog niet teruggebeld. Ik wacht het nog even af.

Liefs Marie
Hoi

Wat fijn!
Dokter Kappel heeft het erg druk. Ik heb 3 keer gebeld voordat ik haar te pakken kreeg.
Anders morgen even nog een keer bellen.
Ik heb morgen een afspraak om 16.00...spannend

Liefs Mar
Essi

Ongelezen bericht 26 okt 2020 20:20

Marie schreef:
Hoi dames,

Liefs Marie
Wat goed van je huisarts! Ik hoop dat je snel terecht kan bij dr. Kappel
Liefs essi
Marie

Ongelezen bericht 29 okt 2020 10:33

Mar3kids schreef:
26 okt 2020 16:18
Marie schreef:
Hoi dames,

Liefs Marie
Hoi

Wat fijn!
Dokter Kappel heeft het erg druk. Ik heb 3 keer gebeld voordat ik haar te pakken kreeg.
Anders morgen even nog een keer bellen.
Ik heb morgen een afspraak om 16.00...spannend

Liefs Mar
Hoi Mar,

Ik heb inderdaad weer gebeld en begin december een afspraak. Hoe is jouw afspraak gegaan?

Liefs Marie
Marie

Ongelezen bericht 29 okt 2020 10:35

Essi schreef:
26 okt 2020 20:20
Marie schreef:
Hoi dames,

Liefs Marie
Wat goed van je huisarts! Ik hoop dat je snel terecht kan bij dr. Kappel
Liefs essi
Ik heb begin december een afspraak, dus ben benieuwd! Ik vind het allemaal nog wel heel onwerkelijk hoor. Als ik al mijn mooie bh's en body's enzo zie word ik wel erg verdrietig van het idee dat ik die straks niet meer aankan :(
Mar3kids

Ongelezen bericht 29 okt 2020 10:44

Hoi

Mijn afspraak is heel goed gegaan, zie mijn voorsteltopic😁.
Fijn dat je terecht kan!
Ja, snap dat het lastig is afstand te doen van al je mooie lingerie, maar ook in kleine maatjes heb je mooie lingerie.
X Mar
Marie

Ongelezen bericht 29 okt 2020 11:03

Mar3kids schreef:
29 okt 2020 10:44
Hoi

Mijn afspraak is heel goed gegaan, zie mijn voorsteltopic😁.
Fijn dat je terecht kan!
Ja, snap dat het lastig is afstand te doen van al je mooie lingerie, maar ook in kleine maatjes heb je mooie lingerie.
X Mar
Fijn dat het goed gegaan is! Hoe heet jouw voorsteltopic? Dan zal ik het even lezen :)
Mar3kids

Ongelezen bericht 29 okt 2020 12:08

Voorstellen en dan mijn naam Mar3kids moet lukken.
Luna MKS

Ongelezen bericht 29 okt 2020 14:16

Hier staat hij 😉https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=3159

Meiden, hier lees je hoe je andere berichten van de leden kunt zoeken: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=2503

😘💕💕💕
Debbie89

Ongelezen bericht 29 okt 2020 19:10

Zeker herkenbaar!
Ikzelf heb ze nu 4 jaar, helaas ook de ruwe variant. Ongeveer een week nadat ze geplaatst waren kwam radar met de enge verhalen. Door de uitzendingen van de afgelopen periode ben ik er wel vrij zeker van dat ik ze eruit wil. Ikzelf had een kleine A cup. Ik heb een zoontje van 18 maanden en ook borstvoeding gegeven. Ik hoop, omdat ze er nog niet zolang inzaten, dat ik nog redelijk veilig was hiermee. Wij willen ook graag een tweede kindje dus ik wil ze het liefst voor die tijd eruit hebben maar ik vind het ook heel spannend hoe het eruit komt te zien. Gelukkig heb ik hier wel hele mooie foto's voorbij zien komen dus daar heb ik mijn hoop een beetje op gevestigd!
Zusss

Ongelezen bericht 29 okt 2020 21:06

Debbie89 schreef:
29 okt 2020 19:10
Zeker herkenbaar!
Ikzelf heb ze nu 4 jaar, helaas ook de ruwe variant. Ongeveer een week nadat ze geplaatst waren kwam radar met de enge verhalen. Door de uitzendingen van de afgelopen periode ben ik er wel vrij zeker van dat ik ze eruit wil. Ikzelf had een kleine A cup. Ik heb een zoontje van 18 maanden en ook borstvoeding gegeven. Ik hoop, omdat ze er nog niet zolang inzaten, dat ik nog redelijk veilig was hiermee. Wij willen ook graag een tweede kindje dus ik wil ze het liefst voor die tijd eruit hebben maar ik vind het ook heel spannend hoe het eruit komt te zien. Gelukkig heb ik hier wel hele mooie foto's voorbij zien komen dus daar heb ik mijn hoop een beetje op gevestigd!

Welkom Debbie!

Heb je ook klachten?
Verstandig om ze te laten verwijderen want vroeg of laat ga je sowieso last krijgen.

Borstvoeding heb ik ook gegeven, vind ik een van de verdrietige dingen 😞
Helaas kunnen we het niet meer terug draaien.

Heb je al afspraken gepland staan om je te oriënteren?

Veel succes met je reis 🤗🌸
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Debbie89

Ongelezen bericht 30 okt 2020 13:04

Ik heb gelukkig nog geen klachten maar door alles wat je hoort wil ik dit graag voor zijn. Ik ben nog bezig me te oriënteren te kijken wat ik er nog meer over moet weten. Ik hoop hrt eigenlijk zo te kunnen plannen dat ze er in december uitgaan. Wel spannend hoor!
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 okt 2020 15:32

Debbie89 schreef:
30 okt 2020 13:04
Ik heb gelukkig nog geen klachten maar door alles wat je hoort wil ik dit graag voor zijn. Ik ben nog bezig me te oriënteren te kijken wat ik er nog meer over moet weten. Ik hoop hrt eigenlijk zo te kunnen plannen dat ze er in december uitgaan. Wel spannend hoor!
Ben heel erg trots op je lieve Debbie!👍👊
Er melden zich steeds meer vrouwen zonder klachten en die preventief de protheses laten verwijderen.
Siliconen borstimplantaten zijn absoluut niet veilig, voor geen enkele vrouw!

Succes met het oriënteren. Er is veel te lezen helaas😔

😘💕💕💕
Debbie89

Ongelezen bericht 02 nov 2020 10:47

Luna MKS schreef:
30 okt 2020 15:32
Debbie89 schreef:
Er melden zich steeds meer vrouwen zonder klachten en die preventief de protheses laten verwijderen.

😘💕💕💕
Dankjewel! Mijn consult bij dokter Niessen staat inmiddels gepland, hopelijk hoor ik morgen of de datum van explantatie die ik graag wil door kan gaan!
Luna MKS

Ongelezen bericht 02 nov 2020 11:12

Debbie89 schreef:
02 nov 2020 10:47
Luna MKS schreef:
30 okt 2020 15:32
Debbie89 schreef:

😘💕💕💕
Dankjewel! Mijn consult bij dokter Niessen staat inmiddels gepland, hopelijk hoor ik morgen of de datum van explantatie die ik graag wil door kan gaan!
Blij voor je!😃👍😘
Plaats reactie

Terug naar “Kinderen, hormonen, overgang”