Ik ben nieuw hier en ik ben bijna aan de beurt voor mijn explant en lipofilling bij Dr. Niessen. Ik heb toch nog best wat zorgen.
Voor mijn borstvergroting had ik van mezelf een A75 cup met vooral het volume aan de onderkant waardoor ik zelfs met de beste push up geen aanwezige decolleté kon creëren.
Na m'n borstvergroting had ik D75 met 400/425 cc.
Nu vind ik ze sowieso ook te groot nu en het lijken net twee harde ballen. Vind het helemaal niet mooi en daarnaast heb ik veel last van m'n borsten waardoor ik deze keuze heb gemaakt.
Nu weet ik dat gezondheid het belangrijkste is maar ik maak me toch zorgen hoe ik er straks uit kom te zien.
Dr Niessen heeft gezegd dat hij bij mij zo'n 200cc per borst kan plaatsen. Ik ben ook erg bang dat er veel vet van verloren gaat en dat ik weer met hetzelfde probleem zit als voor mijn borstvergroting dat ik gewoon geen decolleté kan creëren.
Nogmaals, niet het belangrijkste maar ik ben 26 en ik geef misschien nog een beetje om het uiterlijk.
Ik zoek eigenlijk vrouwen die mijn zorgen een beetje weg kunnen nemen haha of mij meer kunnen inlichten met hun ervaringen.
Alvast bedankt!