Welke cosmetische opties na explantatie
Hoi allemaal
In januari van dit jaar heb ik mijn silicone implantaten laten verwijderen bij dr niessen. Ik had geen klachten, was voor mij meer uit voorzorg. Geen moment spijt.
Echter is het cosmetisch resultaat niet geweldig. Dr niessen heeft mij van te voren lipofilling aangeraden. Heb hier niet voor gekozen om dat ik het een flinke operatie vond, bang dat er later toch zou blijken dat lipofilling niet zo gezond is, het herstel en de angst dat het misschien helemaal niet nodig was aangezien niessen bijna altijd lipo aanraad.
Weet niet hoe ik een link moet plaatsten naar mijn vorige topics.
De maat vind ik prima echter zitten er boven mijn tepels flinke deuken. In kleding ziet er er met bh prima uit. Bloot ben ik er toch wel wat onzeker over. Door corona en privé omstandigheden is mijn afspraak 4 maanden na de operatie met dr niessen niet door gegaan. Zit er aan te denken om toch weer een afspraak te maken om te zien wat de eventuele mogelijkheden zijn. Mini lift, lipo oid.
Zijn er vrouwen die na hun explantie nog wat hebben laten doen aan hun borsten?
Gr dorie
In januari van dit jaar heb ik mijn silicone implantaten laten verwijderen bij dr niessen. Ik had geen klachten, was voor mij meer uit voorzorg. Geen moment spijt.
Echter is het cosmetisch resultaat niet geweldig. Dr niessen heeft mij van te voren lipofilling aangeraden. Heb hier niet voor gekozen om dat ik het een flinke operatie vond, bang dat er later toch zou blijken dat lipofilling niet zo gezond is, het herstel en de angst dat het misschien helemaal niet nodig was aangezien niessen bijna altijd lipo aanraad.
Weet niet hoe ik een link moet plaatsten naar mijn vorige topics.
De maat vind ik prima echter zitten er boven mijn tepels flinke deuken. In kleding ziet er er met bh prima uit. Bloot ben ik er toch wel wat onzeker over. Door corona en privé omstandigheden is mijn afspraak 4 maanden na de operatie met dr niessen niet door gegaan. Zit er aan te denken om toch weer een afspraak te maken om te zien wat de eventuele mogelijkheden zijn. Mini lift, lipo oid.
Zijn er vrouwen die na hun explantie nog wat hebben laten doen aan hun borsten?
Gr dorie
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Lieve Dorie,
Ik begrijp je. Ik weet dat Laura na wat jaar ook enorm met haar borsten bleef zitten en lipo deed bij Niessen.
Ze had ook deuken...
Hier haar lipo ervaringen
viewtopic.php?t=1164
Hierna was ze blij en liet ze het zo.
Hoop dat je er wat aan hebt.
Succes mop!

Luna
Ik begrijp je. Ik weet dat Laura na wat jaar ook enorm met haar borsten bleef zitten en lipo deed bij Niessen.
Ze had ook deuken...
Hier haar lipo ervaringen
viewtopic.php?t=1164
Hierna was ze blij en liet ze het zo.
Hoop dat je er wat aan hebt.
Succes mop!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Snap het Dorie, lipo kan ik je echt aanbevelen.
Persoonlijk heb ik niet de ervaring dat Niessen het "iedereen" aanraad.
Tegen mij zei hij dat dit kon, maar stuurde hier niet in.
Helemaal niet.
Kan niet voor anderen spreken maar heb mij erg vrij in mijn keuze gevoeld.
Succes met je stappen hierin die je gaat maken.
Gaat erom dat jij je happy voelt, daarom heb ik persoonlijk ook voor lipo gekozen. Anders had ik ook deuken gehad, zelfs met lipo had ik hier grote kans op. Moest hier rekening mee houden. Tot nu toe is het net niet zo. Snap je onzekerheid hierin dus goed.
Hoop dat het bij mij zo blijft
Volgende week mijn eindcontrole. 4mnd na..
Liefs ,
Zusss
Persoonlijk heb ik niet de ervaring dat Niessen het "iedereen" aanraad.
Tegen mij zei hij dat dit kon, maar stuurde hier niet in.
Helemaal niet.
Kan niet voor anderen spreken maar heb mij erg vrij in mijn keuze gevoeld.
Succes met je stappen hierin die je gaat maken.
Gaat erom dat jij je happy voelt, daarom heb ik persoonlijk ook voor lipo gekozen. Anders had ik ook deuken gehad, zelfs met lipo had ik hier grote kans op. Moest hier rekening mee houden. Tot nu toe is het net niet zo. Snap je onzekerheid hierin dus goed.
Hoop dat het bij mij zo blijft
Volgende week mijn eindcontrole. 4mnd na..
Liefs ,
Zusss
In 2020 bevrijd na 20 jaar 
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Ga binnen kort een afspraak maken. Baal ervan, ook vooral van de enorme extra kosten dienst met zich mee gaat brengen.... als ik alles in een had gedaan was ik natuurlijk een stuk goedkoper uit geweest. En maar een keer herstel:(:(:(
Ja is super balen..2 keer opereren, 2 keer veel kosten & 2 keer herstellen maar uiteindelijk gaat het erom dat jij je happy voelt.
Komt goed!
In 2020 bevrijd na 20 jaar 
Dank jullie wel. Vind het zelf ook erg spannend. Baal ontzettend van mijn keuzes. In de eerste plaats de borstvergroting, dat ik 11 jaar gewacht heb met ze te verwijderen en dat ik niet direct voor lipo gekozen heb. Weer operatie, niet kunnen werken maar vooral de toren hoge kosten!! Want die zijn echt heel veel meer dan alles in een operatie. Waar ik geen spijt van heb is de verwijdering. Zelfs als het zo blijft als het nu is. Geen minuut spijt van gehad!
Ben niet iemand die erg blijft hangen in het "wat als" meer een type die naar de toekomst kijkt. Maar nu met deze afspraak in het verschiet grijpt het me behoorlijk aan.
Hoop eigenlijk op een goedkoper alternatief, maar ben bang dat dat er niet is.
Waar ik vooral mee zit is dat de tepels indeuken naar boven toe. Een vreemd en onnatuurlijk gezicht vind ik
Dat ze wat kleiner zijn en niet symmetrisch hem ik wat minder moeite mee.
Moest het even van me afschrijven. Heb eigenlijk niks te klagen want heb nooit klachten door de silicone gehad. Dit is "slechts" een cosmetisch probleem. Vele van jullie hebben dat ook en dat ook nog eens die zo ontzettend nare gezondheidsproblemen!
Ben niet iemand die erg blijft hangen in het "wat als" meer een type die naar de toekomst kijkt. Maar nu met deze afspraak in het verschiet grijpt het me behoorlijk aan.
Hoop eigenlijk op een goedkoper alternatief, maar ben bang dat dat er niet is.
Waar ik vooral mee zit is dat de tepels indeuken naar boven toe. Een vreemd en onnatuurlijk gezicht vind ik
Dat ze wat kleiner zijn en niet symmetrisch hem ik wat minder moeite mee.
Moest het even van me afschrijven. Heb eigenlijk niks te klagen want heb nooit klachten door de silicone gehad. Dit is "slechts" een cosmetisch probleem. Vele van jullie hebben dat ook en dat ook nog eens die zo ontzettend nare gezondheidsproblemen!
hi Dorie
Goed van je dat je een afspraak hebt gemaakt als je je nog zo ongelukkig erover voelt. Na de afspraak kan je altijd nog kijken wat je doet.
En "slechts een cosmetisch probleem" is volgens mij een groot probleem. Het kan je leven erg beïnvloeden.
Ik ben benieuwd wat je van de afspraak vind, hoe het is gegaan. Wat je opties zijn en of je je erin kan vinden.
Je bent al geweest of gaat nog. Succes
Liefs Sammie
Goed van je dat je een afspraak hebt gemaakt als je je nog zo ongelukkig erover voelt. Na de afspraak kan je altijd nog kijken wat je doet.
En "slechts een cosmetisch probleem" is volgens mij een groot probleem. Het kan je leven erg beïnvloeden.
Ik ben benieuwd wat je van de afspraak vind, hoe het is gegaan. Wat je opties zijn en of je je erin kan vinden.
Je bent al geweest of gaat nog. Succes
Liefs Sammie
De beste optie is toch lipo. Eventueel kan een huidcorrectie ook, maar dat geeft veel littekens (zoals bij een lift) en behaald waarschijnlijk nog niet h e t nodige effect.
Na lipo is mogelijk nog een kleine huid correctie nodig. Er zou dan alleen rondom de tepel een litteken komen en kan onder plaatselijke verdoving in de kliniek (kostenloos
).
Dr niessen was door dit te zien, nog meer er van overtuigd dat explantie in conbinatie met lipofilling , dus in een operatie, het mooiste resultaat geeft. Dit omdat de huid dan nog gerekt is en meteen stakker kan helen door de lipo.
Verder misschien leuk om te vertellen dat de niessen ook DNA afgenomen heeft. Dit.ivm zijn onderzoek naar klachten veroorzaakt door silicone. Hij is er van overtuigd dat vrouwen met klachten, dit dus door de silicone krijgen. Ging over het imuun systeem en verandering van DNA. Ik had overigens geen klachten dus behoor meer tot de controle groep..
Na lipo is mogelijk nog een kleine huid correctie nodig. Er zou dan alleen rondom de tepel een litteken komen en kan onder plaatselijke verdoving in de kliniek (kostenloos
Dr niessen was door dit te zien, nog meer er van overtuigd dat explantie in conbinatie met lipofilling , dus in een operatie, het mooiste resultaat geeft. Dit omdat de huid dan nog gerekt is en meteen stakker kan helen door de lipo.
Verder misschien leuk om te vertellen dat de niessen ook DNA afgenomen heeft. Dit.ivm zijn onderzoek naar klachten veroorzaakt door silicone. Hij is er van overtuigd dat vrouwen met klachten, dit dus door de silicone krijgen. Ging over het imuun systeem en verandering van DNA. Ik had overigens geen klachten dus behoor meer tot de controle groep..