Mail gekregen van Allergan

Lees en deel je ervaringen.
Mikki103

Ongelezen bericht 19 aug 2020 08:15

Ik heb een klacht ingediend bij Allergan en kreeg zojuist de volgende reactie:

Thank you for reporting the adverse event to us and sorry to hear about the problems you have experienced.

This case has now been logged under Allergan Reference: PR 2247499 & PR 2247501. Please could you kindly quote this Allergan reference number in all future correspondence.

I work in Product Surveillance and my department collects safety information with regards to Allergan Medical devices and reporting adverse events to regulatory authorities. In order to progress your complaint, please could I request your consent to collect the following information:

· Date the adverse event on your breast implants (left and right) was first noticed? How did the adverse event occur?

· Breast Device Details (Serial Number/Lot Number/CatLog Number)

· Left

· Right

· Name of Implanting Surgeon?

· Name of Implanting Institution?

· Explanting Date (If you have one scheduled with your surgeon, if not please advise)?

· Name of Explanting Surgeon?

· Name of Explanting Institution?

· Contact details of both surgeons/secretary’s details? (please include email address if available)*

· Permission to contact both surgeons/secretary’s details?*

*Please note without your permission to contact your physicians and their contact details we will be unable to proceed any further with your complaint. Once permission and details are provided we will contact them directly to progress the complaint with their assistance. Your physicians should remain your primary point of contact.

Kind Regards,

cid:image005.jpg@01D63554.9C744980

LORENZ AGUJETAS

WIPRO Contingent Worker for and on behalf of

Wie heeft dit ook gedaan en weet wat er nu verder gaat gebeuren?
Ik heb trouwens gewoon antwoord gegeven op alles.
Mcghan 410 - 270cc beide.
Van 08 jan 2001 tot 08 sept 2020.
Monique MKS

Ongelezen bericht 19 aug 2020 08:46

Hoi Mikkie, heb jouw topic verplaatst naar 'Soorten, merken en garantie'

Dit zijn standaard protocollen. Door de jaren heen hebben vele vrouwen hetzelfde gedaan. Altijd zonder enig resultaat.
Hopelijk verandert dat nu door de strengere regels. Hoe dan ook denk ik dat we er nog lang niet zijn...

Succes!

Er zijn nog 2 andere topics over dit onderwerp:
viewtopic.php?t=2789
viewtopic.php?t=2187

Zie verder meer in dit deel: viewforum.php?f=93
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

Alles zal aan het licht komen.
Mikki103

Ongelezen bericht 19 aug 2020 08:58

Monique MKS schreef:
19 aug 2020 08:46
Hoi Mikkie, heb jouw topic verplaatst naar 'Soorten, merken en garantie'

Dit zijn standaard protocollen. Door de jaren heen hebben vele vrouwen hetzelfde gedaan. Nooit zonder enig resultaat.
Hopelijk verandert dat nu door de strengere regels. Hoe dan ook denk ik dat we er nog lang niet zijn..

Succes!

Er zijn nog 2 andere topics over dit onderwerp:
viewtopic.php?t=2789
viewtopic.php?t=2187

Zie verder meer in dit deel: viewforum.php?f=93
Super bedankt voor je snelle reactie! 😊
Laatst gewijzigd door Mikki103 op 20 aug 2020 05:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Marinde

Ongelezen bericht 19 aug 2020 23:08

Ik heb ook al 3 x contact gehad met allergan
Helaas niets uitgehaald
Liefs marinde
Sammie

Ongelezen bericht 21 aug 2020 08:32

ik denk dat het misschien wel uiteindelijk wat zal doen. Als we maar blijven "klagen". Als ze nooit wat horen zal er helemaal niks gebeuren. Regels zijn aangescherpt en in Amerika staan ze al voor de rechter toch??
Misschien doen ze minder met individuele cases .aar alle klachten op een stapel maakt indruk.
Ik denk dat het wel belangrijk is om te blijven melden wat voor klachten hun product kan geven en hoe levensbedreigend het is. In de breedste zin. Het heeft mijn leven enorm op zijn kop gelegd en enorm stil gelegd voor bijna 2 jaar. Ik had geen leven. In lag bijna alleen maar in bed of op de bank. Het laatste jaar.
Dus als er nog of weer energie is, dan denk ik dat het altijd zin heeft om een klacht te maken.
Maar dat denk ik......
Mikki103

Ongelezen bericht 21 aug 2020 09:54

Sammie schreef:
21 aug 2020 08:32
ik denk dat het misschien wel uiteindelijk wat zal doen. Als we maar blijven "klagen". Als ze nooit wat horen zal er helemaal niks gebeuren. Regels zijn aangescherpt en in Amerika staan ze al voor de rechter toch??
Misschien doen ze minder met individuele cases .aar alle klachten op een stapel maakt indruk.
Ik denk dat het wel belangrijk is om te blijven melden wat voor klachten hun product kan geven en hoe levensbedreigend het is. In de breedste zin. Het heeft mijn leven enorm op zijn kop gelegd en enorm stil gelegd voor bijna 2 jaar. Ik had geen leven. In lag bijna alleen maar in bed of op de bank. Het laatste jaar.
Dus als er nog of weer energie is, dan denk ik dat het altijd zin heeft om een klacht te maken.
Maar dat denk ik......
Dat denk ik ook wel, Sammie.
Ik vond ook dat ze vrij snel met die mail kwamen nadat ik gebeld had.
Ik verwacht niet dat ze met een vergoeding komen, maar die dingen moeten er uit. Ook al moet ik dat zelf betalen.
Monique MKS

Ongelezen bericht 21 aug 2020 13:24

Lieve Sammie,

Melden is inderdaad echt belangrijk! Of je er nou iets mee opschiet of niet. Verder is het ook zeer belangrijk om het bij de pc die jou opereerde, te melden en vooral bij het Meldpunt Bijwerkingen Implantaten! viewtopic.php?t=1689

Hartelijke groetjes
Monique MKS

Ps. Bedankt voor je lieve bericht in het andere topic, Sammie!
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

Alles zal aan het licht komen.
Sammie

Ongelezen bericht 23 aug 2020 08:16

dankjewel Monique
Inderdaad belangrijk. Hoop dat zoveel mogelijk dames dit doen.
En jullie werken keihard voor ons en zal daar altijd bij stil staan en beseffen hoe veel jullie al voor ons bereikt hebben. Dus kan niet vaak genoeg zeggen, dankjulliewel. Mijn helden!!!
Plaats reactie

Terug naar “Soorten, merken, garantie”