Voorstellen (Sheltje)

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 mei 2012 15:20

Pia schreef:Luuntje, ik heb voordat ik een bv deed gewoon de slechte berichten terzijde geschoven
Dat is dus het punt. Ik wist niets van slechte berichten, hahahaha. Echt niets. Stom, hè?
Als ik die wel had gehoord/gelezen, dan had ik het niet gedaan. Maar maakt niet uit, we zouden onzelf nooit zo goed waarderen als we dit niet hadden meegemaakt en dat is ons alles waard, toch Pia?

xxxjes voor jullie!

Komt allemaal goed Sheltje!
Sheltje

Ongelezen bericht 08 jun 2012 10:12

O dames, ik word stilletjes aan een beetje nerveus hoor. Ik ben ook echt een angsthaas.. Ben bang dat ik bijv wakker word tijdens de ingreep (ik weet het, erg hè?!?) pff! Ik kan het "uit" knopje in mijn hoofd niet vinden! Vandaag met m'n mannetje een dagje de hort op, kijken of dat werkt...
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
Wendy

Ongelezen bericht 08 jun 2012 11:10

O Sheltje, wat grappig dat herken ik !! Ik zat daar ook maar steeds over te malen...als ik maar niet wakker word tijdens de ingreep. Nou maak je niet druk hoor, dat gaat echt niet gebeuren! Je bent zo in dromenland met die narcose. Tegen de tijd dat je beseft wat er is gebeurd is alles al achter de rug! Zet em op meid, het komt echt goed! :wink:
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Sheltje

Ongelezen bericht 08 jun 2012 12:49

Echt waar Wendy? Hihi, moet ik wel een beetje om lachen. Gelukkig ben ik niet de enige met rare hersentrekjes :wink: Die ik noemde was er nog maar 1tje hoor, haha! .... Bedankt voor je lieve woordjes!
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
Laura

Ongelezen bericht 08 jun 2012 13:32

Joh droomde alleen maar daarover dat ik wakker werd tijdens operatie :?
Nou ik werd maar niet wakker na de narcose :lol:
Pia

Ongelezen bericht 08 jun 2012 14:40

hey mallerd :)
Ze weten je gewicht en lengte toch?
dan kan het niet mis gaan hoor
en anders als je in de operatiekamer ligt nog ff benadrukken dat ze je goed onder zeil moeten brengen :)
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Mitch

Ongelezen bericht 08 jun 2012 15:20

Die zorgen kennen we allemaal hoor Sheltje. Probeer maar te denken dat het voor jou maar zelden voorkomt gelukkig (onder narcose gaan) en dat het personeel het meerdere malen per dag doet en al die mensen ook weer wakker maken. Komt goed, je zal het zien. Sterkte met afwachten nog even.
Sheltje

Ongelezen bericht 08 jun 2012 17:30

@ Pia, dat is waar en dat ga ik zeker nog eventjes benadrukken (just to be sure :wink: )
@ Laura, heel herkenbaar, ik heb al twee dromen gehad. En id, ik mag blij zijn als ik weer goed en wel wakker word (graag na de ingreep, hihi)
@ mitch, je hebt helemaal gelijk. Het is dagelijkse kost voor die anesthesisten daar. Ik moet eens leren om het over te geven. Is heel lastig als je klein controle freakje bent. Goede leer voor mij
:oops:
Lieve meiden, bedankt voor de peptalkjes! Word enorm gewaardeerd.. Echt hoor, wat een steun!
Mitch

Ongelezen bericht 08 jun 2012 21:49

Je slaat de spijker op zijn kop. Ik vond het ook zo spannend, juist omdat je de controle niet hebt en je over moet geven.
Maar je kan het en het komt goed!
Wanneer ga je precies? Ik kan het zo gauw niet terug vinden. :oops:
Sheltje

Ongelezen bericht 08 jun 2012 22:01

Ja, moeilijk, moeilijk maar het moet :wink:
Ik mag aanstaande maandag om 13.05 hr. Ik moet al om 10 uur aanwezig zijn. Ach ja, boekje mee (voor de vorm) en het word vanzelf tijd. Heb je nog dat rekverband gebruikt vannacht? Zat dat een beetje?
Mitch

Ongelezen bericht 09 jun 2012 08:05

Maandag, lekker dan is het echt bijna zo ver. Goede tijd ook. Het wachten duurt wel lang vond ik. Ik had maar tijdschriften mee, kon ik nog plaatjes kijken, want niet alles dringt door natuurlijk (zeker niet na je pilletje).
Het verband zat lekker er omheen maar met slapen ging het los, dus toch maar in de sportbeha geslapen en dan de 80A want die is wat zachter (minder steun denk ik) dan die grotere. Dus ik weet niet of jij wat aan je verband hebt, of je moet iemand in je buurt hebben die het er goed omheen kan doen voor je?
Mocht ik je niet meer spreken, heel veel sterkte voor maandag. Voor je het weet zit het erop en je zal blij zijn als je wakker wordt. Wat een verlichting!
Sheltje

Ongelezen bericht 09 jun 2012 19:09

Ja hoor m'n mannetje heeft een week vrij genomen dus heb gelukkig extra handjes. Ben vandaag naar kruidvat geweest, alleen leek dat rekverband zo smal? Ik heb het maar even gelaten en als m'n sporthemd niet genoeg steun bied, kan ik altijd manlief nog op pad sturen :)
Mitch

Ongelezen bericht 10 jun 2012 08:00

Je hebt gelijk, er kan altijd iets gehaald worden. Ik denk dat je het niet eens nodig hebt hoor. Wat voor sporthemd heb je? Dat klinkt ook al een stuk comfortabeler dan een sportbeha. Succes met afwachten vandaag.
Laura

Ongelezen bericht 10 jun 2012 09:32

Bijna meid :D
Ik heb 2 sportbh's van de primark en 1 sportbh van de lidl en die zit echt goed strak.
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 jun 2012 12:38

Bijna!!!!

Nogmaals heel veel succes + xxxxxxxxjes voor morgen!
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”