Voorstellen Barbara44 en blindheid aan 1 oog

Deel je ervaringen of stel vragen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 jun 2020 08:00

Lieve Barbara, ik zou je trouwens nog willen vragen het topic over vergoeding goed te lezen viewtopic.php?t=1952 Zorg ervoor dat de pc een aanvraag indiend bij de verzekeraar. Jij hebt recht op vergoeding!
Volg de intructies allemaal op. Goed lezen dus, want ik kan niet alles steeds uitgebreid in jullie topics herhalen helaas...
Mochten ze de eerste keer afwijzen ga je in bezwaar met de brieven die er staan. En blijf het proberen want jij hebt daar recht op! Blijven ze afwijzen meldt dit dan bij de NZa. In het topic kom je vanzelf bij alle info. Lees ook de linkjes in dat topic.

Succes!🍀
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 jul 2020 19:15

Lieve Barbara,
Ik wilde je laten weten dat we allemaal aan je hebben gedacht! Zie succeswensen op onze operatielijst.
We hopen dat alles goed ging vandaag en dat je snel mag opknappen en voor je kleine meid kunt zorgen!!!🙏
🌈☀️🌈☀️🌈☀️🌈☀️🌈☀️
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
EvaSarah

Ongelezen bericht 11 jul 2020 12:05

Lieve Barbara,

Ik lees je topic nu pas! Hopelijk is alles goed gegaan ❤️
Wat een heftig verhaal hopelijk knap je snel op en kan je lekker genieten van je dochtertje ❤️

Liefs
Eurosilicone 280cc vanaf 2004
Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke ziekten en klachten”