Pia - Explantatieverhaal door van Loenen

Deel je ervaringen en foto's
Sheltje

Ongelezen bericht 08 mei 2012 21:42

Ow! Wat verlang ik daar al zes jaar naar... "gewoon" lekker ontspannen op je buik liggen. Jaloers meid!
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
Sheltje

Ongelezen bericht 08 mei 2012 21:43

Haha Laura, wij hadden dezelfde gedachte op het zelfde moment. :-)
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
Pia

Ongelezen bericht 10 mei 2012 15:24

Op realself schreef een vrouw dat als ze op het strand op haar buik wilde liggen ze eerst 2 kuiltjes moest graven ... :o grappig en triest tegelijk.

Ik ben bij med. adviseur geweest en had eerst bij hem moeten langs gaan alvorens me te laten opereren. Anyway ik heb een basisverz en voldoe niet aan de criteria vd minister dus ws wordt het zelf dokken.

Geeft niet om 2 redenen
deze pc was een vd goedkoopste en ik ben veeeeeeeeel te blij dat ze eruit zijn om me daar druk over te maken.

Net in de spiegel gekeken en ze zijn mooi en zacht en bovenal 100% natuurlijk en gezonder.
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Sheltje

Ongelezen bericht 10 mei 2012 20:30

Hoe herkenbaar! Ik doe dat ook altijd. Ik kan niet op m'n buik liggen, heb dan het idee dat ik op twee harde ballen lig... Bleh!
Pia, hoe gaat het nu met je? Kun je alles weer? Balen voor je dat je het waarschijnlijk niet vergoed krijgt. Ik heb ook een afwijzing gekregen van de week. Jammer maar helaas!
Liefs
Laura

Ongelezen bericht 10 mei 2012 21:47

Oh echt :lol: ik deed dat ook :lol: :lol: :lol: bizar eigenlijk he. En slapen op mijn buik kan ik ook niet echt, is meer op mijn zij.

Balen zeg meiden. Hadden jullie ook geen kapselvorming?
Sheltje

Ongelezen bericht 11 mei 2012 09:41

Als het goed is heb ik weinig kapselvorming maar dat weet ik nog niet zeker want het is nog niet verwijderd. Nu we het daar toch over hebben..Ik ben gisteren een poosje op zoek geweest naar filmpjes met kapselverwijdering op youtube ed. Ik kan er niks van vinden. Jullie een idee waar ik dat kan vinden?
Laura

Ongelezen bericht 11 mei 2012 09:49

zijn jouw kapsels niet verwijderd? ik dacht dat ze dat standaard deden
Wendy

Ongelezen bericht 11 mei 2012 10:24

@Pia, hoe gaat het nu met je? Super dat je weer op je buik kunt slapen zeg! Dat kan ik nu ook weer! En ik moest ook altijd een sportbh aan 's nachts om op mijn zij de kunnen slapen (omdat er anders zo'n irritante vouw in de implantaten kwam) maar dat hoeft nu ook niet meer. Wat een genot zeg!
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Pia

Ongelezen bericht 11 mei 2012 13:35

@Sheltje
ik zocht op youtube op capsule removal
en vond
http://www.youtube.com/watch?v=M96kmkDq ... re=related
toevallig is dit trouwens ook een explantatie (niet schrikken van het instorten, deze vrouw heeft weinig weefsel en grote implants)
de dame heeft kapselcontractie aan de linkerkant.

@Laura, nee bij mij zijn de kapsels niet verwijderd en ik had normale kapselcontractie. Heel dun dus, volgens de pc op bovenstaand filmpje zal een normaal kapsel gewoon opgaan in het lichaam.
Ik voel echt geen kapsels of verharding zitten in mijn borstweefsel. Ik wilde op voorhand ook geen kapselverwijdering omdat ik geen siliconengerelateerde ziekte heb nog contractie en bang was voor weefselverlies.

@Wendy ja heerlijk he, en het grappige is ik zou mijn boobies nooit zo gewaardeerd hebben als ik ze niet eerst had laten 'stuffen' met implantaten :)
Siliconen zijn ondingen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 mei 2012 13:19

Gatverdamme!!! Wat een smerige beelden, die video!!!
Wat hebben we onzelf toch aangedaan!!!

Trouwens, dit is niet de manier waarop pc's de protheses horen te verwijderen bij ons. Het kapsel moet tegelijk met het implantaat verwijderd worden. Ik ben geen arts natuurlijk en weet niet of dit bij deze vrouw wel zo ging omdat ze zo'n dik kapsel had. Hoop voor de dames met kapselcontactie dat het niet zo hoeft te gaan. Wat erg anders.
Pia

Ongelezen bericht 23 mei 2012 11:40

Even een laatste update:

Ben morgen 6 weken post-op. Het herstel is dus officieel voorbij.

Ben blij de zomer in te gaan met mijn eigen natuurlijke superzachte boezempje.

Het zweet gutste bij erg warm weer altijd langs mijn boobies naar beneden, vraag me af of dat minder is post-explantatie.

Denk dat ik een A cupje heb maar heb nog steeds sportbh aan dag en nacht.

Je ziet iig wel iets zitten ook al trekt mijn vette pens meer de aandacht :)

Met de littekens gaat het zeer goed. Voel ze bijna niet.

Voel me veel gezonder zo en ben nog steeds heel content.
Siliconen zijn ondingen.
Sheltje

Ongelezen bericht 05 jun 2012 21:09

Super dat je zonder complicatie's en met een tevreden cup en bovenal een gezonder lijfje de zomer in gaat. Mission accomplished!
Pia

Ongelezen bericht 06 jun 2012 09:33

Zeker weten!
De kunstmatige siliconenvullingen zijn nooit een geheel geworden met mijn boobs/lijf qua feel. Dat had ik wel verwacht maar dat viel dus tegen.
De bovenpool is postexplantatie natuurlijk veel platter, but who cares, dat is hoe natuurlijke boobs eruit zien. :)
De siliconen vertegenwoordigden/symboliseerden voor mij de waan van de plastische chirurgie industrie en de foute ideeen die wij vrouwen over onszelf hebben, namelijk dat we niet goed genoeg zijn zoals we van nature ogen.

Ik geniet nog elke dag van mijn 'cup naturelle' [insert french accent].
Siliconen zijn ondingen.
Mitch

Ongelezen bericht 06 jun 2012 21:42

Pia dat heb ik dus ook! Dat het nooit bij je is gaan horen, dat gevoel vind ik dus vreselijk.
Ik ben zoooo benieuwd hoe dat na morgen zal zijn. en vooral ook wat ik over zal houden... En hoe eea zal herstellen. Maar daar zal ik nog geduld voor moeten hebben.
Ik kijk uit naar morgen.
Pia

Ongelezen bericht 22 jun 2012 09:36

Ben nog steeds een happy camper.
Volgens mij heeft niemand nog spijt gehad van haar booby liberation actie. :)

Mijn buik heeft meer projectie dan mijn boobs, maar kan me niet boeien, het is zooooo heerlijk om weer jezelf te zijn. Het gevoel is AWESOME.
Siliconen zijn ondingen.
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”