Laura explantatie 22-05-2012 dr. Kingma

Deel je ervaringen en foto's
Laura

Ongelezen bericht 24 mei 2012 17:23

Ik voel mij kiplekker en heb geen moment pijn gehad :shock: :D
Alleen die drains waren vervelend omdat het mij belemmerde in slapen en op zij liggen.

Ik voel mij kiplekker en heb echt nergens last van. Geen spierpijn of wat dan ook. Alsof er niks gebeurd is :lol:

En nogmaals petje af voor het personeel. Iedereen was zo vriendelijk daar. Echt bizar hoe lief en meelevend iedereen was.

Psychisch ook geen klap gehad. Hopelijk komt dat ook niet.

En natuurlijk begonnen met supplementen.
Pia

Ongelezen bericht 24 mei 2012 18:38

Heerlijk dat je je zo lekker voelt !
Leuk om te lezen!
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Laura

Ongelezen bericht 24 mei 2012 23:40

Oh ja en sinds ontslag uit ziekenhuis ook geen pijnstillers genomen . Kan gewoon niet geloven dat ik geen pijn heb gehad. Af en toe steekjes maar meer niet.
Laura

Ongelezen bericht 28 mei 2012 21:11

Hoelang hebben jullie niet gestofzuigd en gedweild en tillen van kinderen?

Ik ontkom er echt niet aan om tussen de middag de kleine op te tillen. Mijn oudste wordt wel gebracht door mijn man en opgehaald door mijn moeder maar de kleine moet ik zelf echt in haar ledikant zetten voor dutje enz.

En mijn man moet nu natuurlijk gewoon weer werken en overdag doe ik normaal elke dag wel stofzuigen zeker met dit weer overal zand enz.

ML doet al heel veel enz en overdag ben ik toch thuis of mag dat echt niet :lol:

Voel mij nl. kiplekker, echt gewoon nergens last van.
Pia

Ongelezen bericht 29 mei 2012 15:17

Ik deed alles al weer heel snel.
Ik probeerde wel de littekens een beetje te ontzien
maar verders nam ik geen voorzichtigheid in acht omdat mjin lichaam aangaf dat dat niet hoefde en ook had ik geen gecompliceerde explant.
Je kunt je boobies altijd stevig inpakken. Die tip las ik al ergens hier.
Siliconen zijn ondingen.
zonnetje

Ongelezen bericht 29 mei 2012 19:31

hoi Laura, ik heb ook een kleintje van bijna 2, en 1 van 6 maar die redt zich wel.. Ik tilde hem ook al na een week op.., je ontkomt er niet aan. Het zal niet mogen, maar ja, wat moet je dan?? verschonen deed ik wel op de bank, dan moest ie er zelf opklimmen. De nacht na mijn operatie kregen beide kids buikgriep, dus ik was al aan t wassen en dweilen.. (vreselijk, maar dat doe je natuurlijk.) je voelt het zelf goed aan. Ik had gelukkig ook geen moeilijke explantatie, dus dat scheelt!
Groeten Zonnetje (priscilla)
Laura

Ongelezen bericht 29 mei 2012 20:48

Thanks meiden.

Ik ben zo blij het is alweer 1 week geleden. En vandaag hemdje (daaronder sportbh uiteraard) en ik heb gewoon een volle hand :shock: voorheen was ik gewoon AA nu denk ik wel een B. Ik voel mij zo goed. Was zo bang om depri te worden maar totaal niet :D
Wendy

Ongelezen bericht 29 mei 2012 20:52

Heey Laura, goed om te horen! Fijn dat je je zo goed voelt! :D :D :D
Ik heb in het begin wel opgepast met tillen enzo hoor...maar je voelt zelf wel aan wat je wel/niet kunt. Op een gegeven moment deed ik weer te veel en dan merk je dat vanzelf aan je lichaam. Wel oppassen met dingen boven je hoofd pakken enzo (zoals borden uit kast).
xxx Wen
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Pia

Ongelezen bericht 29 mei 2012 23:59

Laura schreef: en ik heb gewoon een volle hand :shock: voorheen was ik gewoon AA nu denk ik wel een B. Ik voel mij zo goed. Was zo bang om depri te worden maar totaal niet :D
Hier ook een volle hand terwijl ik daarvoor niks had leuk he! :)
Siliconen zijn ondingen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 mei 2012 11:02

Lieve Laura,
Ben blij voor je dat het achter de rug is en dat het zo goed met je gaat.
Heel veel liefs, Luna
Laura

Ongelezen bericht 30 mei 2012 13:27

@luna: dank je wel meid
Sheltje

Ongelezen bericht 05 jun 2012 20:58

Jee! Wat goed om te lezen dat het resultaat je niet tegen gevallen is! Ik begin hem nu ook wel langzaam te knijpen hoor... Poehee! Wat eng... Daarom is het nu wel fijn om jullie succes verhalen te lezen :wink: Gaat je herstel ook goed?
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
Laura

Ongelezen bericht 06 jun 2012 08:56

He meid ik weet precies hoe jij je voelt. Maar gelukkig is het zo voorbij.

Ik heb NOOIT pijn gehad :shock: en na 2 weken ging ik gewoon stofzuigen, hardlopen en eigenlijk alles weer doen wat ik daarvoor deed. Nooit problemen gehad. Lijkt net alsof er niks gebeurd is :lol:

Borsten zien er echt mooi uit. Vooral links is prachtig een B en links is nog wel een soort deukje maar dat komt wel goed. Zo niet kan mij nu echt niet schelen. Iedereen die het ziet vindt ze prachtig :D
Sheltje

Ongelezen bericht 06 jun 2012 16:50

Wat goed! En dat terwijl je zo bang was voor het resultaat hè? Super fijn voor je! Ik hoop dat ik dat ook mag zeggen over een paar weken.. Geniet van je mooie eigen boezem meis. Dikke kroelie
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
Mitch

Ongelezen bericht 06 jun 2012 21:44

Wat is het voor jou voorspoedig verlopen hè Laura? Super is dat.
Ik ben blij voor je en voor alle meiden die het al achter de rug hebben en tevreden zijn met het resultaat. Laten we duimen dat die lijst groeit en groeit.
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”