Laura explantatie 22-05-2012 dr. Kingma

Deel je ervaringen en foto's
Pia

Ongelezen bericht 21 mei 2012 18:23

Misschien krijg je geen drains Laura, ik had ze ook niet.
Kan ook zijn dat je kapsels zooooo dun zijn dat ze niet verwijderd hoeven maar ik weet van haar dat als jij het wilt ze dat wel doet.

Spannend he
Je gaat lekker je eigen lichaam 'terugclaimen' woohoo!
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Laurie

Ongelezen bericht 21 mei 2012 19:12

Laura, het is bijna zover!! Ohh, wat zal er allemaal door je heen gaan voel echt met je mee. Lieve pop kom op hè morgen! Met een grote glimlach naar binnen today is THE big day en voor je het weet kunnen je die zweet pareltjes bewonderen en zijn ze uit je lijf! Dat is al echt een cadeau denk ik. En onthou you rock want hier is echt ff moed voor nodig. Take care meis en laat goed voor je zorgen en hoop je snel te lezen.
Laura

Ongelezen bericht 21 mei 2012 19:34

Dank je wel meiden. Ik zal zsm verslag komen uitbrengen :lol:
Pia

Ongelezen bericht 21 mei 2012 20:10

Misschien nog pre-op pics maken?
Siliconen zijn ondingen.
Laura

Ongelezen bericht 21 mei 2012 20:18

Ja doe ik vanavond wel. Dag boobies :?
Laura

Ongelezen bericht 22 mei 2012 21:40

Ff snel vanaf mijn phone. Implantaten héél uitgekomen gelukkig . Kapsel ook weg. Word nagekeken in lab dat doet ze standaard nu.

Weinig pijn maar super suf. Pas na vijf uur werd ik echt wakker narcose.

Snel uitgebreid verslag van mij.
Sheltje

Ongelezen bericht 22 mei 2012 23:34

Hey meis, wat ben je snel zeg! Wat fijn dat je niet zoveel pijn hebt en dat ze je kapsels gaat onderzoeken. Dat geeft wel het idee dat ze het serieus neemt. Rust goed uit en laat je lekker verwennen! Jeeeeee! Je hebt het lekker achter de rug :D Nu snel weer beter worden. Dikke beterschap knuffel
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
Laura

Ongelezen bericht 23 mei 2012 10:50

ik heb ze gezien en ben niet geschrokken Nu wachten dat de drains eruit mogen
Sheltje

Ongelezen bericht 23 mei 2012 11:11

Dat is een opluchting voor je. Zeker omdat je je daar zo druk om maakte.. Wat goed! Mag je vandaag naar huis? Hoe voel je je vandaag? Niet al teveel pijn?
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
Laura

Ongelezen bericht 23 mei 2012 11:15

Nee weinig pijn alleen super suf geweest. Kwam maar niet uit de narcose. Na 7 uren ging ik naar de wc en toen duizelig en misselijk geweest maar gelijk wat voor gevraagd en was zo weer weg. Ik mag als alles goed gaat met de inhoud van de drains om 15 uur naar huis.

Ze zijn erg rimpelig nog.
Pia

Ongelezen bericht 23 mei 2012 11:36

Welcome to the other side Laura!

Je hebt je lichaam teruggeclaimd, het is weer helemaal van jou en niet van de
implantaatfabriek.

Lekker de zomer in met naturelle boobies.

Wens je een vlot herstel!
Siliconen zijn ondingen.
Laura

Ongelezen bericht 23 mei 2012 12:24

Thanks meid
Mag ik vanavond op mijn zij slapen al? Vergeten te vragen
Laura

Ongelezen bericht 23 mei 2012 14:55

Joehoe drains eruit. Ze deden het tegelijk en het deed amper zeer. Zo bang voor niks . Mag nu naar huis.
Laura

Ongelezen bericht 23 mei 2012 17:59

Nou ben weer thuis en voel mij kiplekker en veel lichter :lol: Niet normaal hoe groot mijn implantaten waren zeg (300cc). Ik kreeg ze mooi mee in een witte emmer :lol:

Maar gisteren om 8.30 waren we al daar anders was ik bang in de file te komen. Ik had pas afspraak om 9.30. Dus 1 uur beneden gezeten.

Om 9.30 naar boven, zegt de verpleegster dat ik pas om 10.30 afspraak heb. Pfff zo irritant als het zo slecht wordt gecommuniceerd tussen de afdelingen. Maar ik mocht wel al boven blijven en ze gingen alvast eea doornemen.

Rond 10.30 kreeg ik paracetamol en oxazepam om wat slaperig te worden.

Rond 11.30 werd ik meegenomen naar anesthesie. En daar kreeg ik infuus en heb ik daar ook weer 1uur gelegen omdat het nog geen plek was. Kingma kwam nog langs om excuses aan te bieden.

Eindelijk rond 13 uur werd ik meegenomen en werd ik verdoofd. Kapje om mijn mond en weg was ik.

Rond 14.15 werd ik teruggereden en daarna ben ik zo lang suf/slaperig geweest. Niet normaal. Pas na 20 uur of zo werd ik echt echt wakker. Was niet leuk om zo lang slaperig te zijn. Toen ook eindelijk wat gegeten.

Rond 21 uur maar weer eens voor het eerst geplast en toen werd ik zo draaierig dat ik er misselijk van werd. Dus gelijk weer op bed en wat in mijn infuus gekregen tegen misselijkheid wat gelijk hielp.

Slapen ging voor geen meter op mijn rug en met al die geluiden en lampen op de gang. Het was zooooooooooooooooooo warm daar niet normaal.

Volgende dag (vandaag dus) hele tijd doodsangsten uitgestaan voor die stomme drains. Deed het niet eens zeer :lol: :lol: beide tegelijk en het was zo gepiept.

Mijn borsten zijn wel rimpelig maar dat zal wel bijtrekken. Ze zijn wat groter dan wat ik eerst had en nu erg breed door implantaat denk ik. Maar van de zijkant is het echt een verschil, weinig volume. Maar ik moet zeggen dat ik het nu echt niet storend vind.

Ik voel mij kiplekker nu en het personeel is daar zo lief. Echt iedereen was zo lief voor alle patienten, petje af.

Alleen jammer dat je daarna weinig info krijgt: hoelang sportbh, welke littekencreme enz. GElukkig lees ik hier genoeg maar dat had wel beter gemogen.
Wendy

Ongelezen bericht 23 mei 2012 22:11

Welkom terug Laura!!! Gefeliciteerd met je eigen boobs! Fijn dat het allemaal goed verlopen is. Wel raar dat je zo lang suf was van de narcose maar iedereen schijnt er weer anders op te reageren. En gelukkig maar dat de drains eruit halen niet vervelend was!
Je borsten trekken wel bij hoor, maak je geen zorgen. Bij mij was het ook erg rimpelig en er zat een vouw onder de tepels. Nu is dat al stukken beter geworden. Doe rustig aan en hopelijk herstel je snel!
Liefs Wen
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”