Linker prothese is redelijk in tact. Maar je ziet toch ook wel duidelijk de scheur en volgens mij siliconen resten op de buitenkant.
Mijn blog: https://liekepiekster.blogspot.com/2020 ... ssing.html
D-borah, wat smerig! Gooi inderdaad gewoon weg die rommel! Niet bij het restafvalD-borah schreef: ↑17 mei 2020 14:45Ik kwam ze toevallig tegen toen ik het kastje opendeed om iets te pakken. Zo zien mijn monoblocs eruit na 9 maanden buiten mijn lijf. Serieus...WAT zijn al die donkere slierten....![]()
Ik wilde ze voor altijd bewaren als een soort "aandenken", maar ik ga me nu toch echt van ze ontdoen.
image0.jpeg
Dank je lieve Luna, fijn ook dat je ze hier hebt geplaatst. Ja ongelofelijk dat ze deze troep nog steeds in (vrouwen) lichamen stoppen. Zelfs op de dag van mijn operatie lag ik naast iemand die ze kreeg.. super rare situatie...Luna schreef: ↑20 mei 2020 13:41Lieve Cliocleo, ik heb de foto's van je protheses nog even in dit topic gezet, ok?
Heftig dit!Wat is het toch een troep! Hoe kan zo'n product nou veilig zijn?
Was het kapsel nog intact?
Ik wil je heel veel beterschap wensen!
Jij gaat je stukken beter voelen nu deze troep eruit is!
Al mijn liefs, Luna![]()
Wat vreselijk voor je dat het kapsel ook kapot wasClioCleo schreef: ↑20 mei 2020 14:54Dank je lieve Luna, fijn ook dat je ze hier hebt geplaatst. Ja ongelofelijk dat ze deze troep nog steeds in (vrouwen) lichamen stoppen. Zelfs op de dag van mijn operatie lag ik naast iemand die ze kreeg.. super rare situatie...Luna schreef: ↑20 mei 2020 13:41Lieve Cliocleo, ik heb de foto's van je protheses nog even in dit topic gezet, ok?
Heftig dit!Wat is het toch een troep! Hoe kan zo'n product nou veilig zijn?
Was het kapsel nog intact?
Ik wil je heel veel beterschap wensen!
Jij gaat je stukken beter voelen nu deze troep eruit is!
Al mijn liefs, Luna![]()
Mijn kapsel was links in takt, maar rechts helemaal opschoven en kapot. Ook grote stukken die ik hier ook al voorbij heb zien komen. Ik heb er helaas alleen geen foto’s van.
Thanks voor al je goede werk, je bent een topper!
Die bolletjes zitten er op als controlepunt op de druppelvormige prothesen stel ze gaan draaien dan voel je aan de bobbeltjes hoe ze zittenLieke schreef: ↑29 jan 2020 09:44Hoi dames,
Bij deze de foto's van mijn 15 jaar oude Mcghan implantaten. Ze zijn vorige week donderdag verwijderd en de pc feliciteerde me dat ze nog helemaal intact waren en ook niet hadden gezweet.
Ik heb gehuild van blijdschap en opluchting omdat dit 1 van mijn angsten was omdat ik zoveel klachten had.
Maar na het bestuderen van alle andere foto's vraag ik meer toch af of ze daadwerkelijk intact zijn. Ze zijn licht verkleurd en ik zie bolletjes op het implantaat. (Alleen,op beide implantaten op identieke plaatsen, zitten die bolletjes) betekend dit dat ze toch gezweet hebben en dat ik daarvan dus de klachten heb gekregen?
Als ze helemaal intact zijn, waarom heb ik dan überhaupt zoveel klachten... ik heb ze gewogen en wegen beide 294gr, evenveel als toen ze erin gingen..
Merk dat ik behoorlijk van slag ben.. ik hoop dat iemand met ervaring mij een beetje duidelijkheid kan geven.
Alvast bedankt!
Dat is schimmel had ik ook, buiten lichaam volledig ineen geschrompeld na een tijdjeD-borah schreef: ↑17 mei 2020 14:45Ik kwam ze toevallig tegen toen ik het kastje opendeed om iets te pakken. Zo zien mijn monoblocs eruit na 9 maanden buiten mijn lijf. Serieus...WAT zijn al die donkere slierten....![]()
Ik wilde ze voor altijd bewaren als een soort "aandenken", maar ik ga me nu toch echt van ze ontdoen.
image0.jpeg
Lieve Lonastar en D-borah, hier nog meer: https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... c-hydrogelLonastar schreef: ↑23 okt 2020 19:48Dat is schimmel had ik ook, buiten lichaam volledig ineen geschrompeld na een tijdjeD-borah schreef: ↑17 mei 2020 14:45Ik kwam ze toevallig tegen toen ik het kastje opendeed om iets te pakken. Zo zien mijn monoblocs eruit na 9 maanden buiten mijn lijf. Serieus...WAT zijn al die donkere slierten....![]()
image0.jpeg
Nee bizar.... maar ik wist dit ook niet 15 jaar terug... zo moeten we maar denken! En echt goor! Ik weet nog heel goed dat ik de echo kreeg en alles aan het licht kwam... daar heb ik heel wat om gehuild, omdat ik eindelijk wist wat ik had.. en dat ik dacht jeetje hoeveel vrouwen lopen er rond zonder het te weten..