Goedemorgen, ik had wat foto's geplaatst. Hoe kom ik nu in het afgeschermde deel: topic afgeschermde foto's na ecplantatie? Wil ze graag delen. Nu bij openbaar verwijderd.
Groet Mo
Vraag foto's afgeschermd
Goedemorgen
Je gaat helemaal onderaan naar afgeschermde gedeelte.
Daar klik je op foto's explantatie afgeschermd.
Dan links boven een nieuw bericht maken.
Wat je je tekst schrijft zie je erboven dat je in het afgeschermde deel zit. Dat gedeelte is alleen te zien voor leden. Dus niet openbaar.
Je hoeft verder niks te doen. Als lid kan je daar gewoon plaatsen net als anders.
Hoop dat het lukt
Liefs Sammie
Je gaat helemaal onderaan naar afgeschermde gedeelte.
Daar klik je op foto's explantatie afgeschermd.
Dan links boven een nieuw bericht maken.
Wat je je tekst schrijft zie je erboven dat je in het afgeschermde deel zit. Dat gedeelte is alleen te zien voor leden. Dus niet openbaar.
Je hoeft verder niks te doen. Als lid kan je daar gewoon plaatsen net als anders.
Hoop dat het lukt
Liefs Sammie
- Monique MKS
Lieve M,
In dit deel lees je hoe het forum werkt: viewforum.php?f=208
En in dit bericht zie je welk deel afgeschermd is en welk deel niet: viewtopic.php?t=2779
Ik zal later reageren op je mail. Heftig allemaal en heel begrijpelijk dat het je allemaal niet lekker zit hoe dat daar gegaan is. Goed van je dat je er werk van maakt!
Lieve Sammie, dank je wel voor al je hulp, heel lief!
Fijne dag lieve vrouwen!
Warme groetjes,
Monique mks
In dit deel lees je hoe het forum werkt: viewforum.php?f=208
En in dit bericht zie je welk deel afgeschermd is en welk deel niet: viewtopic.php?t=2779
Ik zal later reageren op je mail. Heftig allemaal en heel begrijpelijk dat het je allemaal niet lekker zit hoe dat daar gegaan is. Goed van je dat je er werk van maakt!
Lieve Sammie, dank je wel voor al je hulp, heel lief!
Fijne dag lieve vrouwen!
Warme groetjes,
Monique mks