Zelf heb ik het alleen aan mijn leidinggevende en manager vertelt, het was en is voor mij te beladen om dit ook met andere te delen. Ze weten wel dat ik geopereerd ben maar niet waaraan.
Je bent niet verplicht te zeggen tegen je baas of collega wat voor operatie je hebt ondergaan.
Als je je armen weer goed kunt bewegen en het voelt allemaal goed zou 4 weken misschien best kunnen maar dat weet je dan pas.
Ligt er ook aan hoe je je verder voelt.
Bij Niessen moet je eerst het bedrag, € 4500,- betalen en daarna krijg je een gesplitste factuur.
2400,- voor explantatie en deze dien je 3mnd later in bij je zorgverzekeraar als ze akkoord zijn.
Zou als ik jou was naar een internist gaan, sta zelf nog op de wachtlijst bij Nannayakara (duurt zeker 12mnd) maar bij Ter Gooi in Hilversum zit Dhr de Vries die kent hem en kan intercollegiaal overleg plegen en het siliconenptotocol volgen. Hij houd nu telefonisch spreekuur. De wachttijd is ongeveer 5 weken.
Als daar uit komt dat het door je implantaten komt (ASIA syndroom) heb je een goed stuk voor je dossier om de verzekeraar te "overtuigen". Erg hè eigenlijk. Ze zijn het ons gewoon verplicht
Lieve groet,
Zusss