Nu al twijfel & spijt (4 weken na bv implantaten verwijderd bij dr. Kappel onder plaatselijke verdoving)

Protheses vanwege cosmetische reden.
bloempje70

Ongelezen bericht 18 feb 2020 08:50

Ben het met Tina eens, al zou ik het ook wel eng vinden. Maar ik had dan weer veel last na de narcose wat ook niet fijn is. Ik zou even aan haar vragen of je niet iets van oxazepam mag of een roesje. Misschien is dat fijner voor je. Hou ons op de hoogte en heel veel succes als je het zaterdag gaat doen! 🍀❤️
23-1-2020 explantatie Allergan inspira TRF 265 gram door dr. Niessen en 170 cc lipofilling per borst
ilse1972

Ongelezen bericht 18 feb 2020 09:24

GarrieBarrie schreef:
17 feb 2020 19:34
Ik heb Dr Kappel al gesproken en daar zou ik zaterdag (!!!) al terecht kunnen... onder locale verdoving... maar wordt het litteken dan lelijk? Want het litteken zit er nu best wel mooi bij...
heeft iemand ervaring met Rita Kappel?

Liefs, een wanhopige Garrie
Ik word zaterdag ook geopereerd door dr Kappel. Ik ben benieuwd wat je gaat beslissen. ;-)
BV 2013 - Explantatie 22 Februari 2020
Op naar herstel🍀❤️🙏
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 feb 2020 10:09

Wat lief jullie reacties! En jullie hebben echt wel gelijk! Als ik in de positie van Gerrie Berrie zou zitten, zou ik ook anders ertegenaan kijken en zou ik ze er ook zsm eruit willen. En dan zou ik het waarschijnlijk gedaan hebben :shock:
Toen ik ontdekte van de siliconen, kon mij nergens meer wat schelen. 'Al hakken ze ze eraf' zei ik steeds.

Succes lieve meid!

X Luna
GarrieBarrie

Ongelezen bericht 18 feb 2020 15:33

Lieve dames,

Net weer even Dr Kappel gesproken en ze heeft me heel erg gerustgesteld. Voor haar is dit natuurlijk ook een beetje ‘gek’, aangezien ze mij nog helemaal niet gezien heeft. Maar ze voelde de urgentie en dat vind ik heel erg mooi. Over het resultaat zit ik wel een beetje in, zal ik mijn oude borstjes terugkrijgen? Zonder deuken of rimpels? Mijn prothesen zitten er nog hier zo lang in, dus wellicht heb ik daar dan weer geluk mee. Maar goed, hoe het eruit zal zien weet natuurlijk niemand...

Ik mag idd Oxazepam slikken, maar moet dan wel iemand meenemen om te rijden (logisch). Verder is het nog zo kort na de ingreep, dat er bij mij geen kapsel verwijderd hoeft te worden, dus de ingreep is relatief eenvoudig. Ook krijg ik geen drains oid, omdat alleen de prothese eruit wordt gehaald. Ze heeft me heel erg gerustgesteld en het klinkt als een hele begane, spirituele, lieve vrouw.
Ik rij dus zaterdag die kant op en hou jullie op de hoogte! Bizar verhaal dit, maar zo is het leven nu eenmaal! Dank jullie wel voor alle steun, die is super!🍀🙏🏼
bloempje70

Ongelezen bericht 18 feb 2020 16:08

Heel veel sterkte zaterdag en denk maar aan hoe opgelucht je daarna zal zijn!
Over het resultaat: na 9 maanden zwangerschap (in mijn geval zelfs maal drie) wordt je buik ook weer ongeveer zoals hij was bij de meeste vrouwen. Dus ik denk niet dat je je erg ongerust hoeft te maken over het resultaat. Al zal het misschien wel een aantal weken tot maanden nodig hebben om weer te settelen.
23-1-2020 explantatie Allergan inspira TRF 265 gram door dr. Niessen en 170 cc lipofilling per borst
Essi

Ongelezen bericht 18 feb 2020 16:10

Super fijn voor je meid!
Ik zet je op de lijst met komende operaties.
Liefs essi
ilse1972

Ongelezen bericht 18 feb 2020 19:12

GarrieBarrie schreef:
18 feb 2020 15:33
Lieve dames,

Net weer even Dr Kappel gesproken en ze heeft me heel erg gerustgesteld. Voor haar is dit natuurlijk ook een beetje ‘gek’, aangezien ze mij nog helemaal niet gezien heeft. Maar ze voelde de urgentie en dat vind ik heel erg mooi. Over het resultaat zit ik wel een beetje in, zal ik mijn oude borstjes terugkrijgen? Zonder deuken of rimpels? Mijn prothesen zitten er nog hier zo lang in, dus wellicht heb ik daar dan weer geluk mee. Maar goed, hoe het eruit zal zien weet natuurlijk niemand...

Ik mag idd Oxazepam slikken, maar moet dan wel iemand meenemen om te rijden (logisch). Verder is het nog zo kort na de ingreep, dat er bij mij geen kapsel verwijderd hoeft te worden, dus de ingreep is relatief eenvoudig. Ook krijg ik geen drains oid, omdat alleen de prothese eruit wordt gehaald. Ze heeft me heel erg gerustgesteld en het klinkt als een hele begane, spirituele, lieve vrouw.
Ik rij dus zaterdag die kant op en hou jullie op de hoogte! Bizar verhaal dit, maar zo is het leven nu eenmaal! Dank jullie wel voor alle steun, die is super!🍀🙏🏼
Super! :D
BV 2013 - Explantatie 22 Februari 2020
Op naar herstel🍀❤️🙏
Rocky

Ongelezen bericht 18 feb 2020 19:49

Wat spannend allemaal. Heel veel succes zaterdag 🍀
Tina

Ongelezen bericht 18 feb 2020 20:57

Wat fijn zeg!! Aftellen tot zaterdag en daarna lekker herstellen. Zet hem op zaterdag!
Tina

Ongelezen bericht 18 feb 2020 20:59

Oh en maak je niet druk hoor, je borsten zullen echt weer mooi herstellen. Ik heb 6 maanden implantaten gehad en ze zijn ook weer hersteld zoals ze voorheen waren (oke ben nu zwanger dus ze zijn nu iets voller 🤪 maar daarvoor waren ze gewoon zoals ik ze kende). Het kan wel zijn dat dit niet direct is; geef je borsten even de tijd om te herstellen.
Sabine

Ongelezen bericht 18 feb 2020 21:04

Hoppa! Wat een powervrouw ben je!
Knap hoor en binnenkort weer je oude vertrouwde boobies 💪🏻
• Na 4 maand alweer explantatie ivm klachten •
• Day of Freedom by dr. Kappel: 7 maart 2020 •
🌿Mijn harde wijze les: Je bent mooi zoals je bent!🌿
Dorie

Ongelezen bericht 18 feb 2020 21:34

Fijn dat het zo'n "makkelijke" operaties wordt, geen kapsels verwijderen, geen drains ed. Ik vond de explantatie en dan met name het herstel reuze mee vallen. Hopelijk voor jou ook. Het resultaat zal vast goed worden. Wel even de tijd geven natuurlijk. Ze zitten er nog maar zo kort in. Wordt denk ik zoals het was, alleen dan met een littekens natuurlijk. Maar ook die velen meestal mooi....
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Luna MKS

Ongelezen bericht 19 feb 2020 11:10

SUPER! :D Zo trots op jou!!!!

SUCCES!!!! Ales komt goed hoor en jij doet het beter dan wij ;)

X Luna
nan21

Ongelezen bericht 20 feb 2020 01:06

Ik heb 3 maanden geleden ook mijn monoblocs onder lokale verdoving laten verwijderen bij Dr Kappel, nadat ik ze 2,5 jaar ervoor had laten plaatsen als wissel voor siliconen. Ik voelde mijn gezondheid met name mentale gezondheid steeds meer achteruit gaan, waarop we besloten dat het misschien beter was om ze te verwijderen. De ingreep viel me echt reuze mee. Ik vond de verdoving denk ik het ergste ;-) Heel veel succes en je bent in goede handen bij Dr Kappel. Ze is echt een goede arts met haar hart op de juiste plek.
GarrieBarrie

Ongelezen bericht 20 feb 2020 08:51

Lieve dames,

Toch nog even een berichtje. Om mezelf ‘moed’ in te praten denk ik.
Ik ben die flapdrol die na een maand al denkt ‘help! Ik wil er van af!’ M’n omgeving steunt me zo goed als mogelijk, maar ik merk dat vooral mijn moeder en zus erg om me inpraten om nog even te wachten... en dat ze het ook niks vinden dat ik dit al zo snel kanalen bij Dr Kappel. Ikzelf, mijn besluit staat vast! Maar het is natuurlijk niet leuk om steeds weer dingen te horen als ‘naar straks ben je doodongelukkig met je verminkte lichaam en kleine borstjes. Want je had echt kleine borstjes.’ 😳 En natuurlijk zetten dit soort dingen me aan het denken. Dat ik misschien wel aan die dingen kan qennen... dat ik er misschien wel ooit blij mee ga zijn. En dan begint meteen m’n andere stemmetje weer op te spelen die zegt ‘ja, maar iedere klacht die je krijgt ga je sowieso koppelen aan je borsten. En het is simpelweg vergif.’ Pffff... al die rondjes die ik in m’n hoofd loop! Maar ik denk oprecht dat ik prima kan leven met twee littekentjes. En als dat niet lukt, heb je altijd nog hele gave tattoeages! Littekens op m’n oude, fijne, schattige borstjes. Ze waren zo mooi! Klein, maar zo mooi! Ik kan er prima mee leven. Maar bepaalde zaken maken me wel bang, dus daarom hoop ik dat de meer ervaren dames hier wat opheldering over kunnen geven?

- Ik wil dus explantatie onder lokale verdoving. De reden is omdat het dan snel kan gebeuren, ik EINDELIJK kan gaan herstellen en van de zomer gewoon mijn mooie, fijne, oude sportlijf weer terugheb. Ergens vind ik het ook een fijn idee ‘dat ik er dan bij ben en het meemaak als m’n lijf weer een transformatie ondergaat.’ Het idee van narcose staat me erg tegen, ook al heeft mijn HA aan dat se narcose van tegenwoordig echt vrij weinig voorstelt. Dat is binnen een week je lichaam uit. Zij is overigens ook heel erg tegen siliconen implantaten en staat volledig achter m’n beslissing! Geen narcose betekent natuurlijk ook dat het zoveel goedkoper is. Speelt als secundaire reden ook wel mee. Maar mijn vraag is: hoe hebben de dames ervaren die dit ook hebben gedaan? Ik heb het topic van Sabrah al gelezen en die zegt dat ze het niet nog een keer zo zou doen. Waarom niet?
- Het herstel van de explantatie is mij ook niet geheel duidelijk. Ik mag gewoon een ‘eigen’ sport bh meenemen/aandoen, maar er waren verder geen hele heftige restricties hierop volgens Dr Kappel. Wat hebben jullie gedaan?
- Vanaf wanneer kun je weer dingen doen? Is de hoe lang moet ik me afmelden bij werk? Vanaf wanneer kan ik weer gaan sporten? Is kans op een nabloeding groot? Wat doe je na de operatie? Kun je dan al autorijden, wandelen, tillen, etc.? Allemaal dit soort vragen spoken door m’n hoofd...

Ik spreek vanmiddag nog mijn eigen arts (die las na 8 dagen paniek beschikbaar was om dit überhaupt door te spreken... terwijl ik zowel Dr van Selma’s ALS Dr Kappel meteen heb kunnen spreken! ik heb niet bepaald het gevoel dat ie m’n klachten serieus neemt...). Maar die zal me sowieso afpraten van het idee, vermoed ik zo.

Bohhh... allemaal maar spannend hoor!
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”