Voorstellen (Sheltje)

Protheses vanwege cosmetische reden.
Gosh

Ongelezen bericht 15 apr 2012 10:09

Sheltje schreef:Hoi Ria, las net je explantatie verhaal, hoe gaat het nu met je?
Hoe het nu met mij gaat? Langzaam iets beter gelukkig. De pijn van de operatie neemt af maar ik zit nog wel aan de paracetamol. Bewegingsvrijheid is nog beperkt omdat het drukverband er nog omheen zit. De pleisters van de drains heb ik weggehaald tijdens het douchen. Nu zijn die plekjes wel gevoelig maar het voelt beter. Al met al is het nog geen 5 dagen geleden dat ik onder het mes ging dus ik mag (nog) niet (te)veel verwachten.

liefs
Ria
Sheltje

Ongelezen bericht 15 apr 2012 15:18

Toppie Luna! Heb ik zeker wat aan.
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 apr 2012 15:19

Dames heb even een apart topic gemaakt voor de berichtjes over drukverband.
Olga

Ongelezen bericht 15 apr 2012 23:38

Ik weet echt niet wat ik hoor. Protheses onder plaatselijke verdoving????
Hebben meer vrouwen zoiets meegemaakt? Schandalig lijkt mij.
Sheltje

Ongelezen bericht 16 apr 2012 00:01

Tsja Olga, ik las pas een paar maanden terug dat je een roesje krijgt wat eigenlijk gewoon een sterk slaapmiddel is. Ze hebben er ook nog iets aan toegevoegd zodat als je wakker wordt tijdens de ingreep dat je dat nadien niet meer weet (is maar goed ook, brr!) eng idee hoor achteraf. Vandaar dat ik nu ook niet terug wil naar de pc die ze plaatste.
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
Olga

Ongelezen bericht 16 apr 2012 09:51

Zou ik ook echt niet doen. Wie en waar was dat?
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 apr 2012 12:07

Hier vind je meer over plaatselijke verdoving: https://sites.google.com/site/klachtens ... verdoving/
Sheltje

Ongelezen bericht 01 mei 2012 17:11

Hello!
Vandaag mijn gesprek met dr Kingma gehad. Ik heb er een super goed gevoel bij. Ze was heel open en direct. (daar hou ik wel van) Ze gaat de kapsels verwijderen en ik mag de implantaten meenemen. Jee! Wat fijn dat er nu schot in zit. Het is nu wachten op een datum :D
Liefs!
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
Luna MKS

Ongelezen bericht 02 mei 2012 08:35

Ik ben heer erg :D voor jou!
Pia

Ongelezen bericht 02 mei 2012 13:55

Woohoo Sheltje!!!

Weer een step closer naar je explantatie!!!! :D
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Sheltje

Ongelezen bericht 02 mei 2012 23:29

Ja hè pia? Zo voelt het ook echt! Ik weet ook niet waarom ik moet wachten op de verzekering? Ik ga het hoe dan ook doen en drie weken op de verzekering wachten duurt nog zooo lang! Wat denken jullie? Zal ik gewoon weer bellen en vragen voor een datum? Ik wil me niet opdringen maar ik wil eigenlijk ook niet (zo lang) wachten.. Stuk ongeduld ben ik hè?!?
Pia

Ongelezen bericht 03 mei 2012 01:26

Nou meis, ik heb nergens op gewacht.
Heb nu een brief liggen dat de medisch adviseur me wil spreken... ivm vergoedingsbeoordeling... terwijl ze er allang uit zijn :)

Weet niet of ik nu mijn eigen glazen ingegooid heb lollll
Bel je verzekering 's om te vragen of het beter is om te wachten.
Siliconen zijn ondingen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 mei 2012 10:09

Sheltje, waarom spreek je niet af met dr. Kingma dat je betaald en dat als ze vergoeden, je het geld weer terug krijgt van het ziekenhuis.
Waarom lezen jullie mijn tips niet, hahahahaha. Ik heb dit op verschillende plekken vermeld. Zo deed ik het ook bij het Slotervaart.

Pia, leg uit dat je pijn in de borsten had en dat het dan meer dan logisch is dat je snel van die troep af wilde en niet kon wachten op goedkeuring van de verzekering. Hetzelfde geldt voor jou Sheltje.

Bij mij ging het als volgt: dr. van Loenen deed de aanvraag. Zij dacht zelf dat deze wel goedgekeurd zou worden. In het Slotervaart hadden ze nog geen patienten behandeld die klachten hadden zoals de mijne/onze. Alleen explantaties/wissels bij kapselcontractie en zo. Normaal gesproken wordt de operatie dan wel vergoed, maar bij de klachten die ik had, wist ze dat niet. Ik wist zelf wel bijna zeker dat het niet vergoed zou worden, want had de voorwaarden gelezen. Ik sprak met haar af dat ik gewoon het hele bedrag zou betalen zodat er meteen een datum kon worden geprikt en dat ik het geld weer terug gestort zou krijgen nadat de goedkeuring kwam. En zou ging het dus ook. Ik betaalde en anderhalve week later werd ik geopereerd. De dag na de operatie kwam de brief van de verzekering binnen. AFGEWEZEN!! En dit terwijl ik goed ziek was en veel bewijzen had en TIJDENS DE OPERATIE WERD DUIDELIJK DAT DIE ROTZAKJES LEKTEN!!! Ik legde mij natuurlijk niet neer bij zo'n afwijzing. Heb toen aan dr. van Loenen het operatieverslag gevraagd en deze samen met allerlei bewijzen dat ik heel ziek was geworden opgestuurd naar de verzekering. 3 weken later kreeg ik te horen dat alles netjes werd vergoed. De verzekering heeft het bedrag naar het ziekenhuis overgemaakt. Toen heb ik het ziekenhuis gebeld en gevraagd dit terug te sorten op mijn rekening en dat is dan ook gebeurd.
Heb wel veel moeite moeten doen en veel moeten bellen, ook met de verzekering, het ging niet allemaal zo makkelijk, maar het is mij uiteindelijk wel gelukt!
Het zou te gek voor woorden zijn als ik ook nog eens 2450 euro armer zou worden terwijl ik al ziek ben!
Pia

Ongelezen bericht 03 mei 2012 10:16

Je bent van onschatbare waarde Luna!
Bedankt voor de tips, maar heb er een hard hoofd in hoor, in mijn situatie.
Maar goed we houden de hoop levend.
Siliconen zijn ondingen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 mei 2012 10:39

Ik hoop dat het voor jou ook goed aflopt Pia.
Het is niet eerlijk als je zoveel geld kwijt bent straks.
xxxjes Luna

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”