Chica is er weer
Hola.Een update.Moet voor een eerste consult naar dr.Christiano in het Spaarnegasthuis. Dr.Kingma van het Spaarnegasthuis kan mijn dossier niet overdragen aan deze pc en hij wil mij persoonlijk zien.Heb op 16 januari een afspraak met deze pc maar krijg geen afspraak voor de anesthesist want er is geen planning tot operatie totdat ik bij de pc ben geweest.Moet dus enkele dagen in Nederland blijven maar kunnen mij niet vertellen hoelang het duurt voordat ik bij de anesthesist terecht kan,of weer naar huis vliegen en weer terug komen voor de anesthesist. Heb ook gevraagd of ik niet enkele dagen voor de operatie dan bij de anesthesist terecht kan maar ook dat kunnen ze mij niet garanderen en is moeilijk in te plannen.Nou sorry hoor,hoeveel tegenwerking kan men krijgen?Krijg niks voor elkaar en ik denk dan maar,als ze welwillend zouden zijn zou er best iets geregeld kunnen worden.Krijg ook geen email adres van dr.Christiano want dat mag niet maar heb toen wel die van dr.Kingma gekregen.Ik geef het op.
Morgen weer een dag!
Lieve meiden,
De explantatie van Chica gaat plaatsvinden op 5 februari in het Spaarnegasthuis door dr.Jeraiht.
Ze is al sinds 2012 bezig om geopereerd te worden! Maar de vergoeding werd alsmaar afgewezen en omdat ze in Spanje woont, was het een moeilijke weg..
Wat een geweldig nieuws!!!π₯³ Zo blij, want ze is erg ziek!
Dikke kus lieve Chica en veel succes met eindelijk de laatste loodjes!!!

β€β€β€LOVEβ€β€β€
De explantatie van Chica gaat plaatsvinden op 5 februari in het Spaarnegasthuis door dr.Jeraiht.
Ze is al sinds 2012 bezig om geopereerd te worden! Maar de vergoeding werd alsmaar afgewezen en omdat ze in Spanje woont, was het een moeilijke weg..
β€β€β€LOVEβ€β€β€
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Dan zet ik haar op de lijstLuna schreef: β23 jan 2020 19:47Lieve meiden,
β€β€β€LOVEβ€β€β€
Berichtjes van Chica
Herstel maar gauw lieverd!!!!
Ook zij is eindelijk verlost!!!!!π₯³π₯³π₯³Hola Luna,
Operatie is volgens mij goed gegaan.Heb Dr.Jairath niet meer gezien. Morgen weer. Heb drains maar weinig erin.
Wilde jou even informeren.
Dr.Jaraith was net hier.
Rechts ok, links lek.
Veel oude en nieuwe kapsels weg gehaald, heb natuurlijk 2 x wissels gehad, en volgens de pc was mijn gevoel juist.
Ben blij dat ik er vanaf ben.
Herstel maar gauw lieverd!!!!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Even een mededeling over het Spaarne gasthuis.Op 5 februari explantatie en capsulectomie door dr.Jairath en op 7 februari naar mijn logeer adres.
Afd.plastische chirurgie geen communicatie en verschillende antwoorden t.a.v.po verzorging.Tevens had ik een bel afspraak,zou afgelopen donderdag gebeld worden.Nie gebeld.Vrijdag zelf gebeld met assistente en zou een spoed mail sturen.Niet gebeld.Vandaag weer gebeld en kreeg te horen dat ik donderdag zelf maar moet bellen want hij heeft geen tijden kan niet naar het buitenland bellen.Werd telefonisch door gegeven door de assistente die wel naar het buitenland kan bellen
.
Ik ga niet bellen daar het dan weer 4 dagen duurt voordat ik antwoord krijg en heb een 2 de klacht ingediend bij het Spaarne gasthuis.Had er al 1 ingediend t.a.v.dr.Kingma.
Ik adviseer vanwege je eigen gerustheid,je daar niet te laten opereren.
Afd.plastische chirurgie geen communicatie en verschillende antwoorden t.a.v.po verzorging.Tevens had ik een bel afspraak,zou afgelopen donderdag gebeld worden.Nie gebeld.Vrijdag zelf gebeld met assistente en zou een spoed mail sturen.Niet gebeld.Vandaag weer gebeld en kreeg te horen dat ik donderdag zelf maar moet bellen want hij heeft geen tijden kan niet naar het buitenland bellen.Werd telefonisch door gegeven door de assistente die wel naar het buitenland kan bellen
Ik ga niet bellen daar het dan weer 4 dagen duurt voordat ik antwoord krijg en heb een 2 de klacht ingediend bij het Spaarne gasthuis.Had er al 1 ingediend t.a.v.dr.Kingma.
Ik adviseer vanwege je eigen gerustheid,je daar niet te laten opereren.
Morgen weer een dag!
Chica, Wat een gedoe toch weer zeg!
Maar vertel hoe voel je je?
Je bent er EINDELIJK vanaf. Het hele proces heeft bij jou zo ongelofelijk lang moeten duren door alles wat er elke keer niet goed ging.
Alles nu wel vergoed uiteindelijk?
Liefs essi
Maar vertel hoe voel je je?
Je bent er EINDELIJK vanaf. Het hele proces heeft bij jou zo ongelofelijk lang moeten duren door alles wat er elke keer niet goed ging.
Alles nu wel vergoed uiteindelijk?
Liefs essi
Blij dat ik verlost ben maar het gaat met ups en downs.
Links waar de prothese gelekt heeft veel kapsel weg gehaald.Borst nu nog steeds gezwollen en de holte waar de prothese zat ook nog vocht.Voor mijn gevoel wordt het wel minder maar is nu ook bijna 4 weken.
Rechts ,waar de prothese veel gezweet heeft,is het ok op een geΓ―rriteerde hechting na.Er is aan beide zijde veel kapsel weg gehaald.Ook oud kapsel wat ze bij beide keren wissel de kapsels hebben laten zitten.Ik draag nog steeds dag en nacht de sport bh.
Weet niet hoelang dit nog moet daar er aan de ene kant wordt gezegd,4 weken en andere kant 6 weken dag en nacht.Ik heb daar echt moeite mee en krijg nu ook exceem waar de band zit vd.top.Veel steken in de borsten en pijn in de oksels.Ook nog steeds dat branderige gevoel bij de lichtste inspanning en in mijn linker arm regelmatig tintelingen en pijn.Tevens last van acne op mijn 55 ste
en hoofdpijn.Het hoort erbij en hopelijk gaat het snel beter.Het feit dat het Spaarne gasthuis al maanden tegen zit op alle gebied maakt mijn frustraties alleen maar erger en bevordert het genezings proces niet.De tijd heelt alle wonden
Ben blij met mijn borsten.Zijn groter dan ik verwachte.Een B cup
Links waar de prothese gelekt heeft veel kapsel weg gehaald.Borst nu nog steeds gezwollen en de holte waar de prothese zat ook nog vocht.Voor mijn gevoel wordt het wel minder maar is nu ook bijna 4 weken.
Rechts ,waar de prothese veel gezweet heeft,is het ok op een geΓ―rriteerde hechting na.Er is aan beide zijde veel kapsel weg gehaald.Ook oud kapsel wat ze bij beide keren wissel de kapsels hebben laten zitten.Ik draag nog steeds dag en nacht de sport bh.
Weet niet hoelang dit nog moet daar er aan de ene kant wordt gezegd,4 weken en andere kant 6 weken dag en nacht.Ik heb daar echt moeite mee en krijg nu ook exceem waar de band zit vd.top.Veel steken in de borsten en pijn in de oksels.Ook nog steeds dat branderige gevoel bij de lichtste inspanning en in mijn linker arm regelmatig tintelingen en pijn.Tevens last van acne op mijn 55 ste
Laatst gewijzigd door Chica op 05 mar 2020 16:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Morgen weer een dag!
Ups en downs hoort erbij denk ik.
4 weken is ook nog niet zo heel lang voor een herstel. Ze hebben ook flink wat bij je gedaan dus dat kost tijd.
Wel goed en fijn dat je positieve gevoel overheerst en je blij bent dat je verlost bent.
Geef je mooie lichaam de tijd.
Veel beterschap en herstel knuffels
Sammie
4 weken is ook nog niet zo heel lang voor een herstel. Ze hebben ook flink wat bij je gedaan dus dat kost tijd.
Wel goed en fijn dat je positieve gevoel overheerst en je blij bent dat je verlost bent.
Geef je mooie lichaam de tijd.
Veel beterschap en herstel knuffels
Sammie
Lieve Chica, sending you love! 

Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hola.Natuurlijk komt het goed,daar ben ik van overtuigd.Na bv en 2 wissels in 30 jaar wel wat gewend,maar de manier waarop alles is gegaan en gaat in het Spaarne gasthuis
Uiteindelijk ben ik daar terecht gekomen vanwege dr.Kingma omdat ik al bij haar geweest ben in 2012.Ik denk dat zij daar het niet naar haar zin had ofzo waar ik de dupe van ben geworden.Zij had de toestemming van het ZK al in september en ik heb daar meerdere malen contact met haar over gehad want ze had het in mei aangevraagd.In november zelf maar contact opgenomen met het ZK en toen bleek dat ze het in september al had.Nadat ze het gevonden had kreeg ik de mededeling dat ze weg ging en dat ik maar weer voor een eerste consult naar dr.Christiano moest.Niet te vergeten dat ik in Spanje woon en dus weer heen en weer moest vliegen
Dan krijg je te horen dat je pas 5 dagen later bij de anesthesist terecht kan,waar je een lijst in vult en 10 minuten later weer buiten staat?En dan als klap op de vuurpijl krijg je te horen dat Christiano mij pas maanden later kan opereren,misschien voor september maar de toestemming is geldig tot 1 september,dus dr.Jairath wordt het anders moet je maar wachten.Tevens vond Christiano het allemaal onzin en ik kon hem na de operatie niet aanspreken op het resultaat want dat zou zeker niet mooi worden.Dr.Jairath niet te spreken gekregen voor de operatie,zou wel gebeuren,wel na de operatie samen met Christiano
Geen opvolging van gemaakte bel afspraak en niet mogelijk om hem te spreken.Nadat ik vertelde aan de assistente dat ik weer een klacht ging aandienen,heeft zij 10 min.daarna mijn voicemail ingesproken dat ik donderdag kon bellen.In mijn klacht had ik al vermeld dat ik niet weer zou bellen daar ik 5x 10 minuten in de wacht heb gestaan en uiteindelijk niets.Schetst mijn verbazing dat ik een email krijg dat ik donderdag gebeld ga worden,geen tijd vermeld.Ben zo klaar met het Spaarne gasthuis.Maar goed,ze zijn eruit ik heb ze hier,en voel me bevrijd en op naar herstel.
Geen opvolging van gemaakte bel afspraak en niet mogelijk om hem te spreken.Nadat ik vertelde aan de assistente dat ik weer een klacht ging aandienen,heeft zij 10 min.daarna mijn voicemail ingesproken dat ik donderdag kon bellen.In mijn klacht had ik al vermeld dat ik niet weer zou bellen daar ik 5x 10 minuten in de wacht heb gestaan en uiteindelijk niets.Schetst mijn verbazing dat ik een email krijg dat ik donderdag gebeld ga worden,geen tijd vermeld.Ben zo klaar met het Spaarne gasthuis.Maar goed,ze zijn eruit ik heb ze hier,en voel me bevrijd en op naar herstel.
Morgen weer een dag!