Explantatie en lipofilling dr Niessen 9 januari '20
Bedankt voor alle informatie. Zo wordt de voorbereiding steeds beter. Balen vd nacht maar dat verwacht ik ook. Het zal elke nacht wat beter gaan. Vandaag overdag maar fijn rusten. Rust hersteld ook
sterkte dames. Rocky, wat goed dat er al wat klachten zijn verdwenen. Dat geeft hoop.

Meer dan 20jr implantaten. Reden: Nul borstweefsel.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.
Ik heb ook echt heel veel aan dit forum gehad. Kon me goed voorbereiden en wist een beetje wat ik kon verwachten. Daarom deel ik ook graag mijn ervaringen.
Ja dat is ook zo, van die lichaamsvreemde stof... je gaat gewoon een beetje twijfelen.
Wat mij nu opvalt is dat ik ondanks mijn rot nacht nu al 'frisser' wakker ben geworden dan normaal. Ik heb altijd heel veel moeite met opstaan, voel me uitgeput en moe. Dat heb ik nu niet! Ook heb ik geen brandigere ogen...
Ik mocht ook al douchen. Heb mezelf even bekeken en ziet er gek uit al die gaatjes. Overal zit 1 hechting in. Maar alles is mooi rustig. Begint beetje blauw te worden.
En een bijkomend voordeel, ik ben van de vetbult van mijn heupen af en mn onderbuik is helemaal plat
.
Voelt naar omstandigheden allemaal erg goed!
Ja dat is ook zo, van die lichaamsvreemde stof... je gaat gewoon een beetje twijfelen.
Wat mij nu opvalt is dat ik ondanks mijn rot nacht nu al 'frisser' wakker ben geworden dan normaal. Ik heb altijd heel veel moeite met opstaan, voel me uitgeput en moe. Dat heb ik nu niet! Ook heb ik geen brandigere ogen...
Ik mocht ook al douchen. Heb mezelf even bekeken en ziet er gek uit al die gaatjes. Overal zit 1 hechting in. Maar alles is mooi rustig. Begint beetje blauw te worden.
En een bijkomend voordeel, ik ben van de vetbult van mijn heupen af en mn onderbuik is helemaal plat
9 januari '20 explantatie + lipofilling Dr. Niessen
Hahaha voordelen van de lipo danIkke-83 schreef: β10 jan 2020 09:09Ik heb ook echt heel veel aan dit forum gehad. Kon me goed voorbereiden en wist een beetje wat ik kon verwachten. Daarom deel ik ook graag mijn ervaringen.
En een bijkomend voordeel, ik ben van de vetbult van mijn heupen af en mn onderbuik is helemaal plat.

Maar fijn dat je je nu al beter voelt zeg! Je klinkt zo enthousiast! Ik kan niet wachten totdat ik aan de beurt ben!
En whaoo 200 cc ipv 100?? Ben je wat aangekomen voor de operatie? Ik was de afgelopen 2 maanden ook bezig met vet kweken maar mijn lichaam zei 2 weken geleden: das genoeg zo haha voelde me niet best :p
Had je ook de kuur gedaan? Ik vergeet af en toe de probiotica (ik krijg daar wel last van.. niet zo fijn als je op het werk last hebt van scheetjes
Fijn herstel nog en bedankt voor de tips!!
Explantatie + lipofilling Dr Niessen 16 januari 2020. Mentor coh II 375 cc. Vervangen door 165 cc eigen vet
Happy!!

Ik was wel iets aangekomen, 2 kg. ongeveer. Als je dit met goede gezonde voeding doet is dat prima. Ik ben in het verleden 30kg afgevallen, ik oogde heel slank maar voelde zelf wel al dat ik meer vet had dan dat de meeste dachten.
Ik slikte veel van de supplementen al. Ik heb alleen de multi niet genomen. En de arnica druppeltjes ben ik na een paar dagen mee gestopt. Zoveel last van mijn buik daardoor.
Van probiotica hoef je niks te merk hoor. Minimale dosering nemen, bij voorkeur tijdens een maaltijd.
De bh die ik mee had zat totaal niet lekker. Dat ik thuis kwam deed het zo zeer dat ik hem uit deed. Toen voelde en zag ik pas echt dat hij teveel knelde. Mijn schoonzus heeft gister de halve stad leeg gekocht en kwam met 6 nieuwe. Ik draag nu een sport bh van de hema met bamboe en die zit heel lekker. Een xl. Beter wat te ruim dan te strak. Ik trek hem via de onderkant aan, prima te doen! Dus als ik mijn advies mag geven, kies een ruime maat. Echt beter te ruim dan te strak. Ik laat nog 2 van deze bij halen, zit echt het lekkerste, heel comfortabel.
Kan me voorstellen dat je ernaar uit kijkt! Heb ik ook weken gedaan. En voor je het weet lig je er ook zo bij
Hoi Ikke. Ik was net bij de Hema, maar heb je bh met bamboe zonder naden of echt de sport bh onder naden. Nu 2e halve prijs? Heb je een link voor mij?Ikke-83 schreef: β10 jan 2020 10:16Ik was wel iets aangekomen, 2 kg. ongeveer. Als je dit met goede gezonde voeding doet is dat prima. Ik ben in het verleden 30kg afgevallen, ik oogde heel slank maar voelde zelf wel al dat ik meer vet had dan dat de meeste dachten.
Ik slikte veel van de supplementen al. Ik heb alleen de multi niet genomen. En de arnica druppeltjes ben ik na een paar dagen mee gestopt. Zoveel last van mijn buik daardoor.
Van probiotica hoef je niks te merk hoor. Minimale dosering nemen, bij voorkeur tijdens een maaltijd.
De bh die ik mee had zat totaal niet lekker. Dat ik thuis kwam deed het zo zeer dat ik hem uit deed. Toen voelde en zag ik pas echt dat hij teveel knelde. Mijn schoonzus heeft gister de halve stad leeg gekocht en kwam met 6 nieuwe. Ik draag nu een sport bh van de hema met bamboe en die zit heel lekker. Een xl. Beter wat te ruim dan te strak. Ik trek hem via de onderkant aan, prima te doen! Dus als ik mijn advies mag geven, kies een ruime maat. Echt beter te ruim dan te strak. Ik laat nog 2 van deze bij halen, zit echt het lekkerste, heel comfortabel.
Kan me voorstellen dat je ernaar uit kijkt! Heb ik ook weken gedaan. En voor je het weet lig je er ook zo bij![]()
https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/n ... 02512.htmlScorpio schreef: β10 jan 2020 18:20Hoi Ikke. Ik was net bij de Hema, maar heb je bh met bamboe zonder naden of echt de sport bh onder naden. Nu 2e halve prijs? Heb je een link voor mij?Ikke-83 schreef: β10 jan 2020 10:16Ik was wel iets aangekomen, 2 kg. ongeveer. Als je dit met goede gezonde voeding doet is dat prima. Ik ben in het verleden 30kg afgevallen, ik oogde heel slank maar voelde zelf wel al dat ik meer vet had dan dat de meeste dachten.
Kan me voorstellen dat je ernaar uit kijkt! Heb ik ook weken gedaan. En voor je het weet lig je er ook zo bij![]()
Deze heb ik. Super zacht en zonder naden. 8 euries
Jaaaaa dat platte buikje vind ik ook wel een hele fijne bijkomstigheid
Hoi Ikke. Ik was net bij de Hema, maar heb je bh met bamboe zonder naden of echt de sport bh onder naden. Nu 2e halve prijs? Heb je een link voor mij?
[/quote]
https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/n ... 02512.html
[/quote]
top bedankt ikke
[/quote]
https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/n ... 02512.html
[/quote]
Goedemorgen, inmiddels dag 4 na operatie.
Qua pijn is alles prima te doen. Ik heb 2 dagen PCM gebruikt, daarna alleen nog voor de nacht. Ik slaap ontzettend slecht. Ik heb meer last van mijn onderrug dan van de rest. Dr niessen heeft daar ook vet weg gehaald en door het vele liggen voelt het allemaal heel beurs en stijf.
Ik probeer wat in huis rond te hobbelen en wat kleine huishoudelijke klusjes te doen.
Mijn borsten zijn inmiddels geel en de volume is flink afgenomen. Ik denk vocht. Ik moet erg wennen aan de leegte vooral aan de bovenkant. Ben zo blij dat Ik lipofilling heb gedaan, anders was het helemaal een lege bedoening. Daar had ik waarschijnlijk nog meer moeite mee gehad... verder zijn ze heel gevoelig. Maarja dat is logisch.
Volgende week maandag moet ik weer aan het werk dus ik heb nog een week om een beetje bij te trekken. Die tijd heb ik ook echt nog wel nodig..
Tot zover mijn update
Qua pijn is alles prima te doen. Ik heb 2 dagen PCM gebruikt, daarna alleen nog voor de nacht. Ik slaap ontzettend slecht. Ik heb meer last van mijn onderrug dan van de rest. Dr niessen heeft daar ook vet weg gehaald en door het vele liggen voelt het allemaal heel beurs en stijf.
Ik probeer wat in huis rond te hobbelen en wat kleine huishoudelijke klusjes te doen.
Mijn borsten zijn inmiddels geel en de volume is flink afgenomen. Ik denk vocht. Ik moet erg wennen aan de leegte vooral aan de bovenkant. Ben zo blij dat Ik lipofilling heb gedaan, anders was het helemaal een lege bedoening. Daar had ik waarschijnlijk nog meer moeite mee gehad... verder zijn ze heel gevoelig. Maarja dat is logisch.
Volgende week maandag moet ik weer aan het werk dus ik heb nog een week om een beetje bij te trekken. Die tijd heb ik ook echt nog wel nodig..
Tot zover mijn update
Voor de pijn in de onderrug ben ik ook bang voor, ik kan me dat nog herinneren van de borstvergroting..
Maar gelukkig valt de rest nu al mee!
Het volume neemt dus veel af in het begin.. maar ik ben er met je eens, de lipo helpt toch wel een beetje. Ben blij dat ik daar ook voor gekozen heb!
Heb je toevallig fotoβs gemaakt? Ik durfde ze niet te vragen maar ik ben wel erg benieuwd
ik moet nog 3 dagen wachten.. Zoβn een zin in!
Je begint best vroeg met werken, dan heb je 10 dagen rust gehad denk ik?
Ik heb 2,5 week genomen. Als ik me eerder beter voel is het dan extra vakantie :p
Beterschap nog!
Het volume neemt dus veel af in het begin.. maar ik ben er met je eens, de lipo helpt toch wel een beetje. Ben blij dat ik daar ook voor gekozen heb!
Heb je toevallig fotoβs gemaakt? Ik durfde ze niet te vragen maar ik ben wel erg benieuwd

Ik heb 2,5 week genomen. Als ik me eerder beter voel is het dan extra vakantie :p
Beterschap nog!
Explantatie + lipofilling Dr Niessen 16 januari 2020. Mentor coh II 375 cc. Vervangen door 165 cc eigen vet
Happy!!

Ja klopt, 10 dagen inderdaad. Ze zeiden dat ik na 7 dagen weer kon werken dus ik dacht met 10 dagen moet ik goed zitten. Maar daar heb ik nu al een beetje spijt vankerysa schreef: β13 jan 2020 09:22Voor de pijn in de onderrug ben ik ook bang voor, ik kan me dat nog herinneren van de borstvergroting..
Heb je toevallig fotoβs gemaakt? Ik durfde ze niet te vragen maar ik ben wel erg benieuwdik moet nog 3 dagen wachten.. Zoβn een zin in!
Beterschap nog!
2,5 week doe je goed!
Ja ik heb wel foto's, maar ik weet niet hoe ik ze kleiner moet maken. Ze zijn nu te groot. Moet ik me even in verdiepen...
Dat is wel snel ja maandag weer aan het werk. Neem aan dat je zittend werk hebt. Bij mij rade dr niessen 2 weken aan, maar heb drie weken vakantie. Maar heb dan ook lichamelijk zwaarder werk...
Lekker rustig aan doen deze week maar. Hopelijk kun je snel weer wat beter slapen....
Lekker rustig aan doen deze week maar. Hopelijk kun je snel weer wat beter slapen....
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling