Pia - Explantatieverhaal door van Loenen

Deel je ervaringen en foto's
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 apr 2012 09:28

Ik denk het ook. Hoe langer, hoe vaker. Hoe meer ik hierin verwikkeld ben, hoe meer ik denk: what was I thinking? Was I thinking at all? :shock:
Het is nog steeds onwerkelijk allemaal. Nog steeds.
Pia

Ongelezen bericht 22 apr 2012 13:09

Ja precies dames,
en als er wat met de shell gebeurt, kortom ze scheuren/lekken ben je GOED de lul hoor, want dat GOED verwijderen van de inhoud uit de pockets,
als die daarin terecht gekomen is, is in mijn ogen gewoon ONMOGELIJK. Ze mogen dan een hogedrukstraal op je pockets richten om het zakie uit te spoelen.

Dat besef ik me goed als ik de filmpjes bekijk die luna plaatste en de inhoud van de prothese die ik hier heb liggen (zelf er uitgedrukt uit nieuwsgierigheid).
Denk er zelfs aan om het weg te pleuren want heb het nu weer in een extra nieuwe zak moeten doen. Omdat dat spul overal blijft kleven.

Snij je zo'n cohesief ding recht door met een vlijmscherp mes, ja dan blijft de inhoud erin. Maar komt die inhoud in aanraking met je vinger bijvoorbeeld of je weefsel dan laat het in kleine stukjes los als kleverige gelatine.

Gelukkig zijn er nu dus filmpjes waarin je dat ziet.
Ik zal 's kijken hoe ze dat schoonspoelen want kijk niet altijd alle filmpjes af.
Laatst gewijzigd door Pia op 22 apr 2012 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 apr 2012 13:38

Pia, je hebt gelijk! Ik geloof ook niet dat alles weg te krijgen is. Misschien dat het bij eenmaal vloeibaar geworden gel iets makkelijker gaat, want als het nog in gelvorm is dan krijg je het er never nooit uit volgens mij. Echt vreselijk dit hoor. Bah! En ook de eenmaal vloeibare troep zal niet helemaal weg kunnen denk ik. Er zal altijd wat blijven zitten volgens mij.
Ja, erg allemaal Pia. Hoe meer we weten, hoe erger het wordt.

Pia, bewaar het ergens waar je er niet steeds aan komt. Of stuur het op naar het meldpunt. Daar kunnen ze nog veel mee.
Pia

Ongelezen bericht 22 apr 2012 16:05

Owkee, misschien zend ik het naar het meldpunt.

Update:
Ik draag trouwens nu een grijze sportbh van H&M tshirt stof (ben dol op tshirt stof bh's). Maat 75 c en hij past gewoon!
Het is een bh die ik al had na de bv, dus niet eentje die ik nieuw gekocht heb (geen geld helaas).

Ik zeg niet dat ik 75 c heb hoor, heb volgens mij gewoon een volle A, moet nog opmeten. Zo'n sportbh vormt zich natuurlijk al snel naar je boobies.

Maar grappig dat ie past!

O ja als ik voorover buk zie ik wel inkepingen aan de zijkant van mijn blote boobies, maar ja is alleen als ik voorover buk, wie gaat me nou zo bloot zien ? :)
Stoor me er niet aan hoor en ben nog aan het herstellen. Het weefsel moet zich nog uitvullen daar waar de prothese zat.

Draag nog steeds strakke sjaal tot na de controle volgende week.

Jammer dat andere explants zo weinig updaten ben zo bloedje nieuwsgierig :)
Siliconen zijn ondingen.
Laura

Ongelezen bericht 23 apr 2012 10:03

En hoe voel jij je psychisch? Niet down?
Pia

Ongelezen bericht 23 apr 2012 10:44

Nee totaal niet, blij dat ik weer mezelf ben en verheugd om met mijn oude nieuwe boobies een leuke tijd tegemoet te gaan. :D
Siliconen zijn ondingen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 apr 2012 11:11

Je bent een supervoorbeeld Pia. Echt waar.

Afbeelding
Laura

Ongelezen bericht 23 apr 2012 13:14

Super! Echt fijn om te lezen!
Sheltje

Ongelezen bericht 23 apr 2012 19:30

Pia ik vind het zo onwijs knap hoe jij met je nieuwe situatie omgaat. Klasse meid! Ik denk dat je gewoon weet dat dit de beste beslissing was. Wat bedoel je precies met de inkepingen? Je ziet de pocket? Is dat het?
Pfff.. Ik moet eerlijk zeggen dat ik m wel ga knijpen hoor... Jou/ jullie verhalen helpen enorm.
Liefs
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
Pia

Ongelezen bericht 23 apr 2012 21:21

thanks girls :)

@sheltje

ik ging net googlen op 'bend over en breasts'
en toen kwam ik een link tegen waarop een vrouw klaagt dat als ze voorover bukt haar borsten op saggy hog teets lijken hahahahahahah

uitgezakte tieten van een zeug???

Zij heeft implantaten.

Nee ik zie de pockets niet, ze hebben gewoon een glooiing naar binnen toe... maar toen ik nog die malle siliconenzakjes had vond ik de vorm ook niet mooi hoor bij het voorover bukken. Ben natuurlijk de jongste niet meer en heb kids.

zie dit:
http://theshapeofamother.com/blog/you-t ... anonymous/

zo erg is het niet bij mij.

Ja dit was de beste beslissing ever. Nog steeds een happy camper en m'n partner ook!
Siliconen zijn ondingen.
Sheltje

Ongelezen bericht 23 apr 2012 22:20

Hoe liefkozend :-) uitgezakte tieten van een zeug, haha! Wat een humor. Tenminste ik hoop dat ze het sarcastisch bedoeld dan. Ik begrijp nu wat je bedoeld. Krijgen we dat niet allemaal naarmate je kindjes krijgt, aankomt, afvalt en als mevrouwtje tijd met ons meezit?
Fijn dat je een lief mannetje hebt die nog steeds hartstikke blij is met je. Dat doet je vast goed. Geen terug slag gehad? Je ging natuurlijk als een gek ;-)
Liefs
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 apr 2012 08:04

Sheltje, wat een mooi onderschrift heb je!!!
Sheltje

Ongelezen bericht 24 apr 2012 18:09

Thanks Luna :) ik ben wel van de spreukjes. Er zijn er altijd een paar die je bij blijven en daar is deze er voor mij 1 van.
Pia

Ongelezen bericht 08 mei 2012 18:37

Wat is op je buik liggen toch heeeerlijk zonder implantaten.

Ben trouwens bezig met de vergoeding. Allemaal nog heel onzeker.
Siliconen zijn ondingen.
Laura

Ongelezen bericht 08 mei 2012 21:36

Oh heerlijk jaloers :lol: ik wil ook weer lekker op mijn buik slapen.
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”