Dank je wel voor de update. Zo kan ik mijn verwachtingen ook goed instellen...Rocky schreef: ↑03 jan 2020 07:08Hi Ikke,
De nacht is redelijk gegaan. Gisteren overdag viel de pijn mee, maar vannacht zo’n beetje ieder uur wakker door ongemak, maar niet door ondraaglijke pijn ofzo. Had even flink last en heb toen een pijnstiller genomen, maar ben ook even zoekende naar een schema met wat ik wanneer in moet nemen. De oxi vermijd ik liever, omdat ik bang ben te vast te gaan slapen en daardoor een verkeerde beweging maak. Dus die heb ik nog niet genomen. Van liggen/ zitten naar staan is pijnlijk, maar als ik eenmaal in beweging ben gaat het prima. Vannacht wel bijna flauwgevallen toen ik wilde plassen, maar dat komt vooral omdat ik wat langer had gelegen denk ik.
Al met al is het tot nu toe te doen dus. Ik had hier ook rekening mee gehouden, dus dat scheelt ook (past binnen mijn verwachtingen). Ik moet zeggen dat ik meer last heb van de lipo dan van de explantatie tot nu toe.
Ik slik nooit iets van pijnstillers of pc. Dus hoop dat een minimale dosering volgende is. Fijn hier te lezen hoe andere daar mee omgaan. De oxi zal ik ook achterwege laten als ik het zo allemaal lees...
Heb je al gekeken naar je borsten? Wat was je eerste reactie?