Prothese

Protheses vanwege cosmetische reden.
Yvonne Toet

Ongelezen bericht 06 dec 2019 09:04

Goedemorgen , ik ben 58 jaar en heb nu voor de rweede keer een lekkende prothese !
Ik moet maandag 9 december naar de plastisch chirurg voor onderzoek .
Ik heb heel veel klachten : moe, oog klachten ,doorademen !
Nu wil ik ze laten verwijderen en geen nieuwe terug laten plaatsen maar dan ben ik echt plat want, ik had een A cup !
Ik weet niet wat ik moet doen dit wordt al de vierde operatie aan mijn borsten ,en dan moet ik straks weer als ik 70 ben of zo als ze dan zolang blijven zitten !
Zit ook te denken aan lichaamseigen vet , maar ik zou niet weten waar ze dat vandaan moeten halen want ik ben niet echt dik . Wie heeft raad !
Groetjes Yvonne
Elza

Ongelezen bericht 06 dec 2019 12:53

Hallo Yvonne, wat goed dat je hier je verhaal doet.

Ook ik ben 58 jaar en bedacht me dat ik geen operaties meer wil op oudere leeftijd. Dit was één van de redenen om de implantaten te laten verwijderen. Anders dan jij ben ik na de overgang wel veel aangekomen en nu heb ik een A cup, maar dat was voor de bv een AA.

In jouw geval zou ik, na 2 lekkende protheses en je klachten, niet gaan voor een vervanging. Je gezondheid boven alles! Er zijn zoveel bh's die je een cupmaat meer doen lijken en helemaal als je slank bent.

De mogelijkheid van lichaamseigen vet kun je natuurlijk altijd met je pc bespreken. Bedenk wel dat er pc's zijn die graag willen opereren en niet in eerste instantie handelen in jouw belang.

Ik wens je veel succes met de beslissingen die je de komende tijd gaat nemen.
Rocky

Ongelezen bericht 06 dec 2019 17:41

Hi Yvonne,

Ik had ook de indruk dat ik niet genoeg vet zou hebben. De eerste chirurg waar ik mee sprak gaf aan dat ik minstens 5 kilo zou moeten aankomen. Dr. Niessen gaf echter aan dat hij genoeg vet weg zou kunnen halen voor een mooi resultaat en dat aankomen geen nut heeft, omdat je borsten dan weer gaan slinken als je veel afvalt.

In januari ben ik aan de beurt en ik ben benieuwd naar het resultaat. Ik wil de lipofilling in ieder geval proberen, aangezien ik hierna nooit meer van plan ben om zo’n operatie te ondergaan en bang ben dat ze echt te plat zijn zonder lipo.

Ik wens je heel veel succes de komende periode en een ding is zeker, na de operatie zijn we van die gifbommen (en hopelijk alle klachten) verlost.
Essi

Ongelezen bericht 07 dec 2019 23:41

Welkom Yvonne,
Wat naar dat je al 2x met lekkende implantaten te maken hebt.
Ik wens je veel succes met de stappen die je gaat ondernemen. Er is genoeg aan ervaringen hier te vinden.
Liefs essi
Susana

Ongelezen bericht 08 dec 2019 11:28

Welkom Yvonne,
Dit is niet niets, lekkende implantaten! Ik hoop dat je snel wordt geholpen!
Hier kun je veel info lezen over lipofilling: viewforum.php?f=146
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Estelle

Ongelezen bericht 09 dec 2019 22:51

Hoi Yvonne, ik heb mijn protheses laten verwijderen en had vroeger voor de operatie nauwelijks borsten en dr Niessen heeft er met lipofilling (90cc per borst) een mooie a 75 cup van gemaakt. Wie weet kan je met lipofilling ook een mooi resultaat bereiken. Daarnaast merk ik al echte verbeteringen in mijn gezondheid. Ik hoop dat dit berichtje je wat steun kan geven, vaak kan er best een aardig resultaat worden behaald,liefs Estelle
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”