Ik had cup G.

Rust nemen vind ik echt lastig, maar ik wordt door mijn lijf terug geroepen
Ik had cup G.
G!! wow dat is Groot!! is dat wat je wilde? grote borsten? Ik vond al mijn D cup veel te veel....
Mijn borsten waren zo leeg dat dit er in moest om het te liften. Had ook ultra high profile. Ik wilde toen geen lift en vond het niet erg om grotere borsten te krijgen.Susana schreef: β28 okt 2019 17:46G!! wow dat is Groot!! is dat wat je wilde? grote borsten? Ik vond al mijn D cup veel te veel....
week 2 is zeker pittig!! ik kan me dat nog goed herinneren
Oh je hebt ze best lang, die hechtingen en tape! Die mijne werden na 1 week als verwijderd. Opletten met de brandende gevoel, dat geen ontsteking wordt.Onzeker schreef: β02 nov 2019 18:00Een paar pittige dagen achter de rug. Mijn borsten branden van binnen en heb last van mijn littekens en dan denk ik dat het meer de hechtingen en de tape zijn. Het lijkt er op dat mijn lichaam de hechtingen kwijt wil. Het is erg gevoelig allemaal en merk dat de bh aan de onderkant ook niet meer lekker zit daardoor. Mijn borsten willen wat meer zakken en tape zit ook in de weg. Maandagavond heb ik een afspraak in JvG en hoop dat het dan beter zal worden.
Ik ook
Eindelijk bevrijd van de bh tijdens de nacht! dat is snel, ik heb echt 6 weken lang met bh geslapen.Onzeker schreef: β06 nov 2019 15:23Het was een verademing dat de hechtingen eruit waren. Helaas wel weer tape/pleisters. Het zag er allemaal keurig uit! Zag wel dat er rechts een soort vouw zat, dus ben benieuwd hoe dat de komende tijd zal ontwikkelen. Mag nu sβnachts ook zonder bh slapen.
Merk dat ik de afgelopen dagen het wat drukker thuis heb gehad en dat ik daar echt beter op moet letten, want dat vinden de boobies niet zo fijn.
Vandaaag een moeilijke dag. Heb hdruk op mijn borst en hartkloppingen. Wordt er ook een beetje licht van in mij hoofd. Weet niet zo goed waar het vandaan komt. Ik probeer rustig te blijven, maar vind het wel wat beangstigend.
Ben wel super blij dat het er keurig uit ziet.
Ja ik mocht ook al kijken naar gewone bhβs om af en toe te dragen, maar daar wacht ik nog even mee. Ik denk dat dat niet zo lekker zit momenteel. Nee slik geen medicatie en mijn ijzer is super goed. Die heb ik ivm de operatie extra laten testen.
Hoe is het vandaag gegaan lieve Onzeker?