Explantatie Dominique - Dr. de Winters

Deel je ervaringen en foto's
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 okt 2019 19:16

Wat een prachtige woorden lieve Baja! Toevallig had ik het hier vandaag nog over met Monique mks.
Soms geven vrouwen het op en hebben dan teveel negatieve gedachten en dat werkt averrechts, want gedachten hebben krachten. Maar we snappen het natuurlijk wel, je hoeft niet altijd sterk te zijn en mag ook klagen. En we zijn er om naar elkaar te luisteren. En wat je zegt, we kunnen dan misschien mensen om ons heen hebben, maar voelen ons toch alleen, gelukkig hebben we dus elkaar, de vrouwen die elkaar begrijpen.
Toch moeten we soms ook "streng" zijn voor elkaar zoals Baja nu is.
Ik heb een heel mooi inspirerend filmpje voor je Dominique. Ik plaats hem morgen.
Maar nu moet je deze zien, ook zo mooi!

Plaats zo link

Dikke kus meiden!💋 en dank je Baja!❤
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 okt 2019 19:19

Dominique

Ongelezen bericht 10 okt 2019 23:09

Enorm bedankt voor al die lieve reactie's en mooie woorden!

Natuurlijk probeer ik positief te blijven!
Zeker voor mijn beestenkinders; mijn Rottweiler Noeit en poesjes Droppie en Palette.
En ik wil niet in een depressie terecht komen maar moest het even kwijt bij jullie omdat ik weet dat jullie het begrijpen.

Ik prik mezelf reeds sinds 2006 zelf omdat ik zo'n te kort had dat mijn zenuwbanen al aangetast werden en de volgende stap zou een rolstoel zijn.
Dit heb ik zelf kunnen voorkomen door met B12 te gaan prikken totdat ik bij Dr. Van Loon uit Utrecht terecht ben gekomen omdat die mijn klachten wel serieus nam. Hij heeft mij altijd op de been gehouden en vitamine D hoge dosis eens per drie maanden krijg ik ook al sinds 2007 door hem voorgeschreven en toen de tijd ook foliumzuur. En andere vitamines wanneer nodig.
Helaas is hij wegens pensioen vorig jaar gestopt met zijn privepraktijk. Hij had in zijn praktijk allemaal patiënten waarbij fouten zijn gemaakt of klachten niet serieus genomen zijn met alle gevolgen van dien.
Dr van Loon hield mij goed in de gate en behandelde ook op basis van klachten en niet alleen op basis van bloedonderzoek. Hij gaf altijd aan dat de waarden in het bloed binnen de grenzen kan zitten maar als deze laag normaal zijn dan kan je wel al klachten ervaren.
En bij Dr Nanayakkar wordt ik dit nu niet.
Dus ik zelf aan de slag met de vitamines.

Als jullie nog een goede internist weten ????

Het verwerken van het huidflapje dat ik nu links heb hangen met een tepel die er ook niet goed uitziet, hoop niet dat die afsterft omdat er niet voldoende doorbloeding is,dat komt op een later moment. Ik wil me nu eerst wat beter voelen en van de pijn afkomen.

Ik ben aanhanger van de natuurreligie dus ben heel aards en realistisch maar kan wel zeggen dat het leven een stuk lichter is als je niet overal alleen voor staat. Natuurlijk moet ik vanuit mijn eigen kracht weer beter worden maar een beetje steun helpt echt wel.
Dus dank je wel voor ieders steun!!!!!
Muisje

Ongelezen bericht 11 okt 2019 08:28

Dominique schreef:
10 okt 2019 23:09
Enorm bedankt voor al die lieve reactie's en mooie woorden!

Natuurlijk probeer ik positief te blijven!
Zeker voor mijn beestenkinders; mijn Rottweiler Noeit en poesjes Droppie en Palette.
En ik wil niet in een depressie terecht komen maar moest het even kwijt bij jullie omdat ik weet dat jullie het begrijpen.

Ik prik mezelf reeds sinds 2006 zelf omdat ik zo'n te kort had dat mijn zenuwbanen al aangetast werden en de volgende stap zou een rolstoel zijn.
Dit heb ik zelf kunnen voorkomen door met B12 te gaan prikken totdat ik bij Dr. Van Loon uit Utrecht terecht ben gekomen omdat die mijn klachten wel serieus nam. Hij heeft mij altijd op de been gehouden en vitamine D hoge dosis eens per drie maanden krijg ik ook al sinds 2007 door hem voorgeschreven en toen de tijd ook foliumzuur. En andere vitamines wanneer nodig.
Helaas is hij wegens pensioen vorig jaar gestopt met zijn privepraktijk. Hij had in zijn praktijk allemaal patiënten waarbij fouten zijn gemaakt of klachten niet serieus genomen zijn met alle gevolgen van dien.
Dr van Loon hield mij goed in de gate en behandelde ook op basis van klachten en niet alleen op basis van bloedonderzoek. Hij gaf altijd aan dat de waarden in het bloed binnen de grenzen kan zitten maar als deze laag normaal zijn dan kan je wel al klachten ervaren.
En bij Dr Nanayakkar wordt ik dit nu niet.
Dus ik zelf aan de slag met de vitamines.

Als jullie nog een goede internist weten ????

Het verwerken van het huidflapje dat ik nu links heb hangen met een tepel die er ook niet goed uitziet, hoop niet dat die afsterft omdat er niet voldoende doorbloeding is,dat komt op een later moment. Ik wil me nu eerst wat beter voelen en van de pijn afkomen.

Ik ben aanhanger van de natuurreligie dus ben heel aards en realistisch maar kan wel zeggen dat het leven een stuk lichter is als je niet overal alleen voor staat. Natuurlijk moet ik vanuit mijn eigen kracht weer beter worden maar een beetje steun helpt echt wel.
Dus dank je wel voor ieders steun!!!!!

Hoi Dominique,

Als je een opname probleem hebt van B12 moet je de rest van je leven spuiten. Je kunt je laten verwijzen naar het B12 instituut in Rotterdam, daar weten ze er echt alles van en wordt je zeker serieus genomen. Een B12 tekort moet serieus genomen worden. B12 laten bepalen heeft geen zin als je injecteert omdat de waarde in het bloed dan altijd hoog zal zijn. Je moet je laagste waarde ooit gemeten weten, daar zal op behandeld worden. Succes en kop op 👍🍀💋

Liefs Mieke
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020 :D :D :D
2022 diagnose non hodgkin :cry: :cry: :cry:
Luna MKS

Ongelezen bericht 11 okt 2019 11:18

Lieve Domenique, blij om te lezen dat je een doorzettertje bent. Dat moet inderdaad ook voor je dierenkindjes.
Nog even over de vitaminen. Als je zoveel tekorten had, moet je die natuurlijk blijven aanvullen. Mensen die ooit een B12 tekort hebben gehad, moeten dit hun leven lang blijven aanvullen zoals Mieke ook al zei. Tenzij dit kwam doordat ze een tijdje vegetarisch of veganistisch aten en dan weer alles gaan eten.
Niet alkeen de B12 blijft belangrijk, ook de D. Daar mag je niet mee stoppen, nooit! Prof. Cohen Tervaert heeft uitgebreid wetenschappelijk onderzoek gedaan naar vit D. En kwam tot de conclusie dat mensen met chronische ziekte deze vitamine altijd moeten bijnemen. Hij hanteert zelf ook andere waarden dan de meeste artsen doen. Hij kijkt ook meer naar klachten dan enkel naar bloedwaarden. Bij Asia komt vaak amper wat uit het bloed naar voren. Hij behandeld naar klachten zoals jouw arts deed. Prof Cohen Tervaert was de beste arts in Nederland in mijn ogen, hij weet zo ontzettend veel en niet alleen binnen zijn eigen vakgebied. Het is verschrikkelijk dat hij weg is😢
Ik had in tienerjaren en begin 20 ook een heel goede internist die ook verder keek. Dus ik weet wat je voelt ook de mijne stopte😢 Jarenlang zonder goede arts en ik werd zieker en zieker en zieker door die troep. Agrijselijk ziek. Extreem! Toen ontdekt ik de waarheid en heb ik ze laten verwijderen. En ik werd nóg zieker! Gewoon niet voor te stellen wat ik meemaakte. Voor mijn gevoel is het niet gebeurd zo erg was het. Daarna voelde ik dat het steeds beter ging en dacht ik de wereld aan te kunnen. Toch kwam er weer een enorme terugval en uiteindelijk kwam ik ook bij de professor terecht. In de tijd dat ik wilde gaan kon het niet, want hij moest door toedoen van verzekeringen een tijd stoppen. We hebben echt lang op hem moeten wachten. Helaas is hij daarna maar kort in Nederland gebleven, dus nu zitten we weer zonder verschrikkelijk!😭 Nanayakkara is niet met hem te vergelijken. Ook al doet hij echt wel zijn best hoor. Maar die arme man heeft het razend druk. Er komen steeds meer vrouwen bij en dus zijn consulten echt kort. Hij kijkt ook minder snel naar vitaminen enz dan de prof. Wat dat betreft echt een gemis. Helaas is er geen ander. Maar misschien kun je naar 1 uit deze lijst. Plaats zo een link
De eerste lijkt mij de beste. Vergoed uit basisverzekering maar je betaald wel deel zelf omdat ze meer tijd stoppen in consulten dan normaal.
De rest is uit aanvullend pakket dus informeer je goed. Ik zou de eerste echt evrn bellen want ik denk dat die mevr. veel zou kunnen doen voor je.
Oh ja over het slapen. Ik kan zelf al 6 jaar alleen op de rug slapen door helse pijnen die ik anders krijg. Ik heb geen ziekenhuisbed want die zijn ook niet altijd fijn en hard. Ik heb mijn matras bij een bedrijf gekocht die medische matrassen maakt. En de mijne is heel heel zacht maar wel heel veerkrachtig. Dus goede ondersteuning anders lig ik in de kreukels omg ik heb mijn portie wel gehad met niet kunnen liggen door matrassen :shock:
Ik heb een Tempurkussen die ook zacht is maar goed de nek en schouders steunt. En heb een benenkussen die ook knieen steunt bij mij overstrekken ze anders. Op rug liggen moeten benen altijd hoger anders ga je veel pijn krijgen in je onderrug en bekken. Ik plaats zo linkjes van wat ik gebruik. En ik kan alleen in eigen bed en vakantie ging nooit. Een paar maanden geleden wel voor de test weggeweest 3 nachten. Alles mee dik dekmatras, beenkussen en hoofdkussen en wat was ik blij dat ik toch kon slapen!!! 😀Maar de ondermatras was gewoon heel dik en hoog. Kom ik ergens terecht met een slechter matras ben ik de lul.. Dus ik ga alleen als ik de garantie heb dat ik echt geen pijn krijg. En langer dan 5 dagen durf ik nog niet.
Nou ik stop weer. Plaats zo de linkjes.
En nog wat. Wij hebben het moeilijk maar wat dacht je van Monique MKS die is al 19 jaar bedlegerig!!!!!!!!! :cry: En ze is 1 van de sterkte, liefste, meest dappere en wijze vrouwen die ik ooit heb gekend!!!! Wat een krachtvrouw! En wat dacht je van Jacqueline!!! 💪
Dag lieverd al mijn liefs en sterkte!!!!!❣🌻🦋💗🦁😘

Matras https://www.healthfoam.com/matrassen/tr ... -matrassen
Ik heb echt veel matrassen versleten. En allemaal binnen no time niet goed meer. Tot ik mij ging verdiepen in matrassen. Heb er echt zoveel over gelezen en kwam uit bij de maker van deze matrassen. Hij is een held! Ik heb echt veel minder pijnen nu. En heb het matres sinds begin 2017. Even keken hoe lang deze bij mij meegaat. Normaalgesproken is het na 2 jaar einde oefening bij mij, omdat matrassen dan niet meer de steun geven die ik nodig heb voor de hypermobiliteit.
Beenkussen https://www.vidaxl.nl/e/4250694701417/s ... TyEALw_wcB
Kussen https://www.bol.com/nl/p/tempur-ombraci ... 7zEALw_wcB#
Ontwikkeld voor buikslapers maar ook goed voor rugslpers. Die andere kussens van Tempur trok ik niet echt te hard. Mijn nek is heel kwetstbaar :(
Ik haal vulling eruit omdat hij anders te hoog is.
Je kunt trouwens googlen naar waar alles het goedkoopste is.
Artsen viewtopic.php?t=2450
Ange1010

Ongelezen bericht 11 okt 2019 16:08

Baja schreef:
10 okt 2019 16:39
Hallo Dominique ,

Zijn je klachten helemaal niet verminderd na de explantatie? Het duur zovizo ongeveer een jaar dat je lichaam begint te herstellen na de explantatie, sommige dames voelen het meteen en sommige later, geef je moed niet op, denk positief je hebt iedere geval ‘tikkende bom’ uit je lichaam gehaald, daar hoef je een iedere geval geen zorgen over te maken. Ik voelde me ook verminkt na de operatie mijn linkere borst ziet er nog steeds leilijk uit maar ik maak me daar geen zorgen meer over, wat heeft het voor zin om daarover te pikeren, je moet meer vertrouwen hebben in je lichaam en zijn zelfhelende kracht, maar je lichaam kan het niet alleen zonder je bewustzijn en je positieve instelling, als je negatief blijft dan sta je lichaam in de weg in je herstel proces . Je wordt invalide, ongelukkig en verminkt als je dat toelaat, misschien klinkt het heel hard maar zo is het wel. Zo te zien kunnen artsen niet meer veel voor je betekenen, je voelt je misschien alleen, eenzaam en overgelaten aan je lot, maar geloof me zelfs als je je hele familie bij je hebt man kinderen en de hond zoals ik, ben ik toch alleen met mijn lichaam en gezondheid, in dit geval is iedereen alleen, dat is onze strijd en we moeten het zelf uitvechten, dat gaat ons nooit lukken als we opgeven! Sorry als ik te hard ben, maar dat ben ik niet, ik heb echt met jou te doen, we zijn even oud, we zijn nog in bloei van ons leven! kijk elke dag in de spiegel, glimlach naar jezelf, en zeg hard op ‘ik ben gezond!” Ik heb geen pijn, ik voel me prima, ik ben gelukkig,... zelfs als je het niet zo voelt, zeg het gewoon en alles wat zegt wordt je werkelijkheid! Het klinkt zweverig maar dat ben ik echt niet :)) het werkt echt, ik heb het zelf ervaren. Komt goed, echt! Jij bent de baas over je lichaam en je geest alleen jij en niemand anders!

Liefs, Baja
Baja... wat heb je dit allemaal MOOI OMSCHREVEN!!!
Hier krijgt een mens vanzelf strijdlust en een positief gevoel van!👊🏼💪🏽
--------------❤--------------
Laat gaan wat was🦋
Accepteer wat is🙏🏼
Omarm wat komt🕯
--------------🍀------------
Dominique

Ongelezen bericht 23 okt 2019 17:21

Hellup heb bloedonderzoek laten doen door de huisarts en nu zien ik zelf dat ik een lage fosfaat in mijn bloed heb
Gezien de huisarts gewoon zegt dat alles goed is, moet ik er zelf mee aan de slag.
Fosfaat is 0.88 en moet zijn tussen de 0.9 en 1.5
Lage fosfaat komt voor bij ondervoeding en gezien mijn slechte eten de laatste tijd door diarree en misselijkheid kan dit wel kloppen.
En dat ik mij zo beroerd voel en dat zweten met name snachts.

Weten jullie hoe ik mijn fosfaat kan aanvullen ?
Heb mijn diëtiste ook al gebeld voor advies.

Aan mijn huisarts heb ik niets, die zei laatst dat de doktoren wel uitbehandeld met mij zijn, nou lekker als je de rest van je leven juist nog veel zorg nodig hebt met deze ziekte.

Graag advies, veel dank
Dominique

Ongelezen bericht 23 okt 2019 18:18

O,ja en mijn erytrocyten dus rode bloedcellen zitten ook laag.
4.05 en moeten tussen 4.00 en 5.00 zitten
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 okt 2019 22:25

Lieve Dominique,
Ik zou niet op eigen houtje gaan lopen slikken je kunt al gauw teveel hiervan binnen krijgen. Wat je wel kunt nemen is een mineralendrankje waar het in zit. En verder gewoon genoeg groenten, peulvruchten, noten en zaden eten.
Zoals ik al aangaf, heb ik zelf ook altijd tekoren in mineralen, omdat ik ook altijd last heb van de darmen. Ik gebruik dit drankje: https://www.rikaonlineshop.nl/product/m ... ncentraat/
Hoop dat je er iets aan hebt. In andere mineralendrankjes zit geen fosfor helaas.

Heel veel sterkte!

Liefs, Luna
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”