Explantatie + borstlift - Dr. van der Hulst
Hee oh wat goed dat jij hem er gelijk bij ziet bij verwijderen hechtingen! Ik alleen assistente gezien... ober 2 weken zie ik hem pas. Ik ben benieuwd wat hij jou te zeggen heeft... succes meis! Ik spreek je later
--------------❤--------------
Laat gaan wat was
Accepteer wat is
Omarm wat komt🕯
--------------
------------
Laat gaan wat was
Accepteer wat is
Omarm wat komt🕯
--------------
Onderliggend voel ik vooral een teleurstelling over contact en uitleg van de arts. Maar zoals expert Luna schrijft, het heeft tijd nodig om allemaal weer te helen en om het uiteindelijke resultaat te zien. Hopelijk ziet het er over 6-12 maanden beter uit. Gelukkig gaan we de winterperiode in, dikke truien die alles bedekken. En dan hopen dat er in de lente weer iets moois zichtbaar wordt. Succes met je herstel!
Ja maar ik schaam me ZO voor mijn man.. voel me zó versjangeleerd zo... met die rare plooi, rare vorm.. alles raar...Petra2011 schreef: ↑09 okt 2019 19:42Onderliggend voel ik vooral een teleurstelling over contact en uitleg van de arts. Maar zoals expert Luna schrijft, het heeft tijd nodig om allemaal weer te helen en om het uiteindelijke resultaat te zien. Hopelijk ziet het er over 6-12 maanden beter uit. Gelukkig gaan we de winterperiode in, dikke truien die alles bedekken. En dan hopen dat er in de lente weer iets moois zichtbaar wordt. Succes met je herstel!
Laat gaan wat was
Accepteer wat is
Omarm wat komt🕯
--------------
------------
Laat gaan wat was
Accepteer wat is
Omarm wat komt🕯
--------------
Lieve Ange, je naam is aangepast 

Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Jawel hoor
Dikke kus moppie en alles komt goed hoor!!!
<3 <3 <3

Dikke kus moppie en alles komt goed hoor!!!
<3 <3 <3
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Baja schreef: ↑09 okt 2019 17:14Hallo Ange,Ange1975 schreef: ↑09 okt 2019 11:03Ja die littekens vind ik niet zo heel erg. Maar dat alles zo verkreukeld in eens. En slinkt.. Is al 4 weken inmiddels en de vorm gaat weg en alles... wanneer gaat dat fluffen komen dan normaal???
Maja heb ook nog steeds pijn tot in mijn taille en zijkant rug wie weet wat er gebeurd is allemaal. Ja die dokter zou ook heel goed zijn, had me goed geïnformeerd en ik vond hem héél sympathiek, alleen jammer dat hij niks heeft vermeld wat er precies gedaan is geworden. Op de uitrustkamer was hij even maar ik zó in paniek v pijn weet niks meer ervan.
Ik ben zelf ook twee weken geleden in sittard door dr. Van der Hulst geopereerd, ik had alleen explantatie en hij heeft bij mij alleen tepel van binnen iets hoger vast gezet voor een soort lift. Ik heb de zelfde ervaring, ik heb hem ook niet meer gezien na de operatie wat ik heel jammer vond, ik weet nog steeds niet hoe het gegaan is, en hoe veel kapsel heeft hij weg gehaald. Ik heb vanavond een afspraak, mijn hechtingen worden verwijderd en hopelijk kan ik hem alles vragen. Wat je schrijft over de plooi onder de tepel dat heb ik ook dat komt door de inwendige ‘’lift’’, bij mij is het ook heel lelijk je kunt de foto zien bij mijn topic over ‘’ingetrokken tepel na de explantatie ‘’ ik ga hem vanavond vragen hoe het ziet, en is het blijvend of niet. Ik laat je later weten wat hij zegt.
Liefs, Baja
Hoi Baja,
Hoe is het gegaan bij de controle, heeft hij je nog alles verteld wat hij gedaan heeft.
Ik krijg de explantatie ook bij hem.
Liefs Mieke
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020

2022 diagnose non hodgkin

Explantatie 2 september 2020

2022 diagnose non hodgkin

Hoi Petra,
Moet je klikken op forumoverzicht en dan naar beneden scrollen dan staat dat daar!

Liefs, Ange
Laat gaan wat was
Accepteer wat is
Omarm wat komt🕯
--------------
------------
Laat gaan wat was
Accepteer wat is
Omarm wat komt🕯
--------------
Alles is goed gegaan, ik heb alle vragen opgeschreven zodat ik niks kon vergetenMuisje schreef: ↑10 okt 2019 18:48Baja schreef: ↑09 okt 2019 17:14Hallo Ange,Ange1975 schreef: ↑09 okt 2019 11:03Ja die littekens vind ik niet zo heel erg. Maar dat alles zo verkreukeld in eens. En slinkt.. Is al 4 weken inmiddels en de vorm gaat weg en alles... wanneer gaat dat fluffen komen dan normaal???
Maja heb ook nog steeds pijn tot in mijn taille en zijkant rug wie weet wat er gebeurd is allemaal. Ja die dokter zou ook heel goed zijn, had me goed geïnformeerd en ik vond hem héél sympathiek, alleen jammer dat hij niks heeft vermeld wat er precies gedaan is geworden. Op de uitrustkamer was hij even maar ik zó in paniek v pijn weet niks meer ervan.
Ik ben zelf ook twee weken geleden in sittard door dr. Van der Hulst geopereerd, ik had alleen explantatie en hij heeft bij mij alleen tepel van binnen iets hoger vast gezet voor een soort lift. Ik heb de zelfde ervaring, ik heb hem ook niet meer gezien na de operatie wat ik heel jammer vond, ik weet nog steeds niet hoe het gegaan is, en hoe veel kapsel heeft hij weg gehaald. Ik heb vanavond een afspraak, mijn hechtingen worden verwijderd en hopelijk kan ik hem alles vragen. Wat je schrijft over de plooi onder de tepel dat heb ik ook dat komt door de inwendige ‘’lift’’, bij mij is het ook heel lelijk je kunt de foto zien bij mijn topic over ‘’ingetrokken tepel na de explantatie ‘’ ik ga hem vanavond vragen hoe het ziet, en is het blijvend of niet. Ik laat je later weten wat hij zegt.
Liefs, Baja
Hoi Baja,
Hoe is het gegaan bij de controle, heeft hij je nog alles verteld wat hij gedaan heeft.
Liefs Mieke

Liefs Baja
Lieve Baja, fijn dat hij je wat antwoorden heeft gegeven en een kleine correctie wil doen als het nodig is, dat is toch een geruststelling voor je!
Misschien is het goed als je dit antwoord ook nog bij je eigen topic zet, zodat andere vrouwen die met hetzelfde zitten dit kunnen lezen.
Dikke kus mop, het zal wel wat bijtrekken, alleen afwachten hoeveel. En anders is er nog een oplossing. Hij zal het mooi maken hoor!
X
Misschien is het goed als je dit antwoord ook nog bij je eigen topic zet, zodat andere vrouwen die met hetzelfde zitten dit kunnen lezen.
Dikke kus mop, het zal wel wat bijtrekken, alleen afwachten hoeveel. En anders is er nog een oplossing. Hij zal het mooi maken hoor!
X
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hi Luna,Luna schreef: ↑10 okt 2019 21:19Lieve Baja, fijn dat hij je wat antwoorden heeft gegeven en een kleine correctie wil doen als het nodig is, dat is toch een geruststelling voor je!
X
Ik wilde het net doen maar ik kan mijn topic niet meer vinden.
Ach lieverd, ik had hem inderdaad verplaatst. Ik wilde alle topics met minder blije resultaten bij elkaar zodat andere vrouwen dat sneller vinden. Ik heb alles hier staan: viewforum.php?f=266 Hoort bij het deel 'Na de operatie'
Het is afgeschermd.
Welterusten
❤
Pc stond al uit maar ik moest toch weer even op tel kijken.
Het is afgeschermd.
Welterusten
Pc stond al uit maar ik moest toch weer even op tel kijken.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Wat raar dat hij oude litteken weefsel niet heeft weggehaald ook.Baja schreef: ↑10 okt 2019 21:11Alles is goed gegaan, ik heb alle vragen opgeschreven zodat ik niks kon vergetenMuisje schreef: ↑10 okt 2019 18:48Baja schreef: ↑09 okt 2019 17:14
Hallo Ange,
Liefs, Baja
Hoi Baja,
Liefs Mieke. Hij had kapsel gedeeltelijk verwijderd, om niet te veel schade aan de spier weefsel aan te richten. Mijn implantaten hadden daar en hier versleten randjes, kwam door de plooi die er in zat, dus de ruwe coting was eraf en die deeltjes zaten of in de kapsel of ze zitten ergens in mijn lichaam
( daar bal ik van... ik heb ook een rare deuk onder mijn linkere tepel, hij gaf drie mogelijke oorzaken van, of de oude litteken weefsel van bv, of te veel weefsel samen met de kapsel weg gehaald, of een inwendige hechtingen, ik denk zelf inwendige hechtingen, zo voelt het iedere geval. Hij denkt meer dat het hole plek is door kapsel verwijdering, we zien het wel.... als het zo blijft hij wil misschien kleine correctie doen. Voor de rest ik herstel best snel, ik heb nog steeds dof gevoel als ik mijn borsten aanraak nog een beetje pijnlijk. Dr. Van der Hulst is inderdaad een hele goede chirurg, in het algemeen ben ik heel tevreden alleen jammer dat je na de ingreep geen informatie van hem krijgt. Veel succes met de operatie !
Liefs Baja
.
Laat gaan wat was
Accepteer wat is
Omarm wat komt🕯
--------------
------------
Laat gaan wat was
Accepteer wat is
Omarm wat komt🕯
--------------